Oh, dat heb ik ook nog nooit gehoord idd. Vandaar dat IUI zo nauw komt, dat vroeg ik me namelijk altijd al af
Leuke dingen gedaan/gepland dan! Was dat huisje leuk? Wij gaan eind september met m'n schoonouders daar in een huisje, ben erg benieuwd! Balen van je hoofdpijn zeg
Hier vandaag 1 dpo en heel erg het gevoel dat het niet raak gaat zijn deze ronde. Geen idee waarom! Had ik vorige ronde ook en bleek te kloppen. Misschien zelf bescherming? Wachten gaat lang duren
Ik denk inderdaad zelf bescherming. Ik heb dat gevoel elke maand, zelfs toen iedereen ervan overtuigd was dat het gelukt was de vorige iui was ik er heilig van overtuigd dat het niet gelukt was.
Ja is echt heel leuk, van alle parken waar we zijn geweest was dit echt het schoonst en netst. Echt t geld wel waard. Kids hebben zich top vermaakt
Was je in het resort ook? Wij zijn aantal keer op resort geweest, een keer op vakantiepark (drie kaar terug, nog voor er brand was). Beide erg goed bevallen, resort net wat mooier en luxer. Ik vind het heerlijk daar!
Wij zaten op resort, jazeker, heerlijk ontbijt en avond eten met de dieren naast je huisje. Kids vonden t machtig
Ja toen was het inderdaad raak maar helaas mis gegaan, heb zelf het gevoel vanaf het begin gehad dat het niet goed zat en helaas mijn gevoel op dat gebied wel goed geweest
Verder was de gynaecoloog niet zo goed nieuws wederom. Ze was niet enthousiast over mijn cyclus (te onregelmatig), ze vond mijn FSH en oestrogeen te hoog, die eerste vonden ze in Utrecht niet te hoog (valt ook nog binnen normaal maar ja moet je ook in perspectief zien en cyclusdag). Mijn rechter eierstok was inactief geen follikels, links wel 5 en een prominente (is ook logisch gezien de timing, dus huiswerk gekregen), dus dat is iets. Maar mijn baarmoederslijmvlies is te dun, dus eigenlijk is de kans gewoon klein. Al met al gaan ze wel opnieuw onderzoek inzetten nu ook bij mijn man maar weten ze niet of ivf nog zin heeft of het simpelweg al te laat is. Verder moeten we het preconceptie advies traject opnieuw doorlopen in het AMC (hadden we eerder in het WKZ/UMC gedaan) omdat die de zwangerschap moeten begeleiden en ik sindsdien trombose heb gehad en de tweede baby van mn zus CF heeft. Nou vind ik dat wel prima en logisch. We hebben eicel donor nog niet besproken, ik heb wel 2 mogelijke donoren die het willen doen (zus en een vriendin) maar moet daar zelf nog even ruimte voor hebben.
Moet zeggen dat ik de wachtweken niet meer erg vind. Ik vind het erger om te wachten tot de eerste echo dus deze weken kom ik zo door
♡♡♡ NOD lijst 16 augustus - 31 augustus 2023 16 augustus (3) LittleDevil1987 - 36j - 6de kindje - ronde 5 na MK Irisbloem - 42 - 2de kind - ronde 4 Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 IUI-D (2e na MA) 17 augustus (1) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 IUI-D (1e na MA) 18 augustus (2) SteffieD - 35 jaar - 3de kindje - ronde 2 Poezemens - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 19 augustus (4) Liva89 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Snuisterkonijn - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Pinchofme - 41 jaar - 1ste kindje - ronde 4 Lieke2022 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 24 20 augustus (2) Marlo - 37 jaar - 6e kindje - ronde 2 Mal92 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 21 augustus (0) 22 augustus (0) 23 augustus (0) Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 6 (POI bij AMH 0,11 7/8 second opinion) Suze29 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 (ivf bam) 24 augustus (0) 25 augustus (0) stitch626 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 2 (1ste ronde vmk) 26 augustus (0) 27 augustus (0) 28 augustus (0) 29 augustus (1) Nimonia - 38 jaar - 3de kindje - Ronde 1 30 augustus (0) 31 augustus (0) Wachten op eisprong: (9) Wachtbankje: (3) Zwanger: (0) Ongesteld: (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik plof ook weer op het wachtbankje. Ben niet meer zo'n actieve schrijver, maar leef met iedereen mee en duim voor veel roze deze maand!
Och jemig he wat heftig allemaal. Wat fijn dat jullie eventueel 2 mogelijke eicel donoren hebben mocht het zo ver komen.