Oh jeetje Dat is inderdaad wel heel kort, rot zeg laag progesteron of weet je nog niet? Hier normaal 10dpo spotting, maar niets te vinden zelfs niet na de sex Ik had zo'n streepje met 11 dpo bij m'n zoontje van 2 dus vind t al heel wat
Ja ik denk inderdaad laag progesteron, dat ga ik bij de endocrinoloog laten testen. Wil ook andere waarden laten checken zoals cortisol en melatonine want slaap al slecht sinds pubertijd, dus hopelijk willen ze mij helpen, 23 aug intro gesprek. Probeer deze maand deed cycling, dus zaden eten die de hormonen ondersteunen. Let’s see of dat mij een dag extra in de LF gaat geven. Vandaag heb ik heel licht bruin bij afvegen, bijna niet te zien maar ruikt ook beetje ijzerig (sorry voor de details haha) dus zit sws bloed bij. Anyway we wachten (ongeduldig) af..
Spannend hopelijk kunnen ze je duidelijkheid geven en kunnen ze evt wat doen. Oh daar had ik nog nooit van gehoord duim voor je, zelf maca en monnikspeper gaan gebruiken naast de normale vitamines.
Ik heb vandaag wat roze bloedverlies… zou het??? Hahaha. Of begint m’n menstruatie heel vroeg, heb vaker +- 2 dagen voor menstruatie wat spotting. Spannend!
Streepjes worden langzaam duidelijker zo even langs kruidvat of etos Eerste foto met drie vier minuten. Tweede hoe die nu opgedroogd is t is echt ene brede roze lijn Ik heb zo even belangrijke afspraak daarna mag t bezinken
Nog steeds geen spotting te vinden...denk dat die ene rare nacht de innesteling is geweest als ik m'n klachtjes terug ga lopen en de testen
Hmm, dat is nog vroeg dus ik geef de moed nog niet op Met mij gaat het wel.. ik merk dat ik erg hoop dat er een verdwaalde levende spermacel de weg wist te vinden vorige week, ook al is die kans zeer klein. Ik weet niet, ik blijf keihard hopen op een wonder, nu meer dan anders. Dus ik zal over een week (spotting begint op 11DPO altijd) wel flink teleurgesteld worden.
Exciting! hier heb ik zowaar dag 9 bereikt, dat is lang geleden dat ik zover ben gekomen qua dpo dus dat zie ik als winst. Vanmorgen getest, was witter dan wit dus ik probeer geen hoop te hebben, ook hele erge ongesteldheid krampen. Maar ik zie ieder uur langere LF deze ronde als winst! Vandaag even in Maca en dat monnikenpeper inlezen
Jaa wat goed! Snap heel goed dat je daar heel blij mee bent! Ik hoor goede verhalen over beide Je bent nog heel vroeg, het kan nog steeds! Hier inmiddels mega veel afscheiding en krampen dus verwacht vandaag spotting en morgen of overmorgen menstruatie