Dit lijkt zo hard onze situatie toen we voor onze eerste gingen... Bij de testen is alles in orde? Wij gingen toen ook met ivf starten, ondanks alle goede resultaten. Net ervoor op reis geweest, afspraak in ziekenhuis de dag na thuiskomst. Ivf ging niet door, ik was toch nog natuurlijk zwanger geraakt (poging 22 denk ik) Bij mij zat het echt in mijn hoofd. Ik ben zwanger geraakt op reis, zonder zorgen en met de gedachte dat de ivf eraan kwam en dat we hulp gingen krijgen. Ik hoop dat je snel aan een traject kan starten! En dat je dan snel zwanger mag zijn!
Wat rot dat jullie dit ook hebben moeten meemaken, maar tegelijkertijd geeft het ook hoop. Knap dat je het zo los heb kunnen laten. Ja alle testen in orde! Aan de ene kant heel fijn, maar aan de andere kant begint het mij steeds meer tegen te staan en een hoop frustraties op te leveren. Want waarom lukt het niet als alles goed is? Je wordt maar teruggestuurd met de boodschap: ga het nog maar even proberen. Wat maakt dat jullie direct moesten starten met IVF? En niet eerst bijv. IUI?
We hebben eerst ook IUI gedaan hoor, maar gewoon bij de gynaecoloog. Na die IUI gingen we dus voor ivf en de poging daartussen had ik mijn ovutesten opgebruikt, want 'ik had ze niet meer nodig', piek gevonden en toch nog een keer gezellig gemaakt dan Het loslaten is onbewust gebeurd, op reis. Het komt goed! Jij bent ook nog jonger dan ik toen was
Nouja zeg, lijkt wel of iedereen z’n cyclus hier een beetje gek doet. Ik had zondag een veegje bloed, dinsdag en woensdag wel echt flink wat bloed maar niks in maandverband alleen bij afvegen, vandaag tampon ingedaan en gewoon niks. Snap het niet meer hoor.. Laat het nu maar gewoon doorzetten, des te langer het duurt voor de nieuwe eisprong.
In het kader van "we grijpen elke strohalm aan om positief te zijn"; mijn temperatuur is iets gestegen deze ochtend. Zegt natuurlijk helemaal niks dat ie met 0.1 stijgt en kan morgen weer minder zijn, maar we blijven positief
Hoi meiden, 10 aug heb ik een cryo terugplaatsing gehad (5 dagen oud, natuurlijke cyclus). Officieel mag ik maandag testen. Vandaag negatief getest. Moet ik de hoop al opgeven? Dit was onze laatste cryo van onze eerste ivf behandeling met een donor. Ik heb wel steeds een beetje last van maagzuur en erg heftige dromen. Succes allemaal!!! Liefs
Hier vandaag 14/15 DPO nog niet ongesteld geworden. Misschien dan morgen of overmorgen. Na mijn digitale test geen testen meer gedaan. Wel na een slechte nacht mijn temperatuur gemeten deze was 37,6. Geen idee of dat goed of slecht is.
Wat een vervelende testen vind ik dit! Test na een minuut lichte streep, na 10 minuten niks meer zichtbaar. Ik verwacht ook niet dat ie positief zou zijn, maar ergens nog een hoop dat zaad langer en leven bleef en zo nog bij een eventuele ei is gekomen eerste foto van op witte ondergrond is net een minuut of twee na doorlopen, die op de gootsteenrand na 10 minuten