Action early hier ook geen goede ervaring mee. Idd de easyathome of kruitvat 2v5. Oh en die van predictor zijn heel fijn!
Sensitest heb ik vroeger ook veel gebruikt! Helemaal vergeten. Ondertussen besteld, hopelijk snel in de brievenbus ^^
Ik wil er niet te veel geld aan uitgeven, is predictor al niet wat duurder? Easyathome had ik nog nooit van gehoord
Hoe gaat het hier met iedereen? Gaan er nog mensen testen binnenkort? Ik ben morgen DPO 11, dan begint m'n spotting vaak. Want sinds ik Ovitrelle spuit, krijg ik 14 dagen na Ovitrelle (en dan dus 12DPO) m'n menstruatie.
Goedemorgen, Hier vandaag 16/17 DPO en nog steeds geen bloed. Dus ik dacht doe nog maar eens een test. OMG ik kan het niet geloven. Hopelijk blijft deze plakken. Wat raden jullie aan om nog even te blijven door testen?
Gefeliciteerd!!!!!! Ik zou stoppen met testen en lekker gaan genieten. Ik heb door getest en mezelf helemaal gek maakt en niet genoten van het feit dat ik zwanger was. Ondanks super goede oploop en testen toch fout gegaan.
Ooh wat fantastisch! Wij hebben een die grenze in Emmen, hopelijk hetzelfde assortiment! Ik vind ze zo lekker knallen!
Ik zie inderdaad dat @Beay 15 DPO is en al 2-3 weken erop heeft staan. Misschien is mijn innesteling dan toch later geweest. Ik heb inderdaad in juni ook al een vmk gehad dus hopelijk is dit geen herhaling.
Ik denk dat dit ook per persoon en per zwangerschap verschillend is hoe snel en hoeveel hcg je aanmaakt