♡♡♡ NOD lijst 16 augustus - 31 augustus 2023 16 augustus (2) LittleDevil1987 - 36j - 6de kindje - ronde 5 na MK Irisbloem - 42 - 2de kind - ronde 4 17 augustus (0) 18 augustus (3) SteffieD - 35 jaar - 3de kindje - ronde 2 Poezemens - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 IUI-D (2e na MA) 19 augustus (4) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 IUI-D (1e na MA) Liva89 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Snuisterkonijn - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 20 augustus (1) Marlo - 37 jaar - 6e kindje - ronde 2 21 augustus (0) 22 augustus (0) 23 augustus (0) 24 augustus (0) 25 augustus (0) 26 augustus (0) 27 augustus (0) 28 augustus (0) 29 augustus (1) Nimonia - 38 jaar - 3de kindje - Ronde 1 30 augustus (0) 31 augustus (0) Wachten op eisprong: (11) Wachtbankje: (0) Zwanger: (0) Ongesteld: (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. ♡♡♡
Hé meiden, ik schrijf ook weer graag mee.. NOD is een gok, maar denk ongeveer dan. Ik heb een zoontje uit een eerdere relatie en ga nu voor een 2e kindje via een donor. Eind mei had ik een missed abortion met 9 weken van een tweeling. Hopelijk straks met een gezonde mini in mijn buik over 3 weken, op vakantie!
Hier ook via een donor voor een 2e kindje. Mijn zoon is uit een relatie gekomen waarbij we met 7 weken zwanger uit elkaar zijn gegaan. He bah ook al zoiets vervelends meegemaakt. Is dat je eerste poging weer na de missed abortion?
Haha herkenbaar met de jongens! Meestal goeie vrienden, maar af en toe fikse ruzies... Het gevoel dat er nog eentje ontbreekt, overwint hier de angst om het aan te kunnen Dat is inderdaad een loodzware beslissing om een zwangerschap in dat stadion te onderbreken. Maar alleen maar positive vibes voor deze komende zwangerschap! Trouwens, nog niemand met 1ste kindje in de lijst!
♡♡♡ NOD lijst 16 augustus - 31 augustus 2023 16 augustus (2) LittleDevil1987 - 36j - 6de kindje - ronde 5 na MK Irisbloem - 42 - 2de kind - ronde 4 17 augustus (0) 18 augustus (3) SteffieD - 35 jaar - 3de kindje - ronde 2 Poezemens - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 IUI-D (2e na MA) 19 augustus (5) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 IUI-D (1e na MA) Liva89 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Snuisterkonijn - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Pinchofme - 41 jaar - 1ste kindje - ronde 4 20 augustus (1) Marlo - 37 jaar - 6e kindje - ronde 2 21 augustus (0) 22 augustus (0) 23 augustus (0) 24 augustus (0) 25 augustus (0) 26 augustus (0) 27 augustus (0) 28 augustus (0) 29 augustus (1) Nimonia - 38 jaar - 3de kindje - Ronde 1 30 augustus (0) 31 augustus (0) Wachten op eisprong: (12) Wachtbankje: (0) Zwanger: (0) Ongesteld: (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. ♡♡♡
We duimen mee! Ik heb vorige ronde moeten skippen, was ziek (met antibiotica), nooit leuk, voelt als tijdverlies
Ja ik begreep inderdaad al zoiets uit je posts. Leuk, begrijpen we in ieder geval elkaar, haha! Nee, dit wordt de 2e poging. De 1e was een gokje.. ik had een hele zware MA met dubbele medicatie, spoed opname in het ziekenhuis en uiteindelijke operatie, dus had een nacontrole en daar zagen ze wat vocht maar ook een mooi eitje op springen. Ik heb een lage AMH (eicelreserve) en die middag was de test ineens positief, dus ben ervoor gegaan. Helaas niet gelukt, maar wel blij dat ik de kans heb benut. Nu nieuwe kans, met een nieuwe donor. Voelde niet goed meer.. En jij? Ook een miskraam gehad dus.. is dat al even geleden of ook nu weer in de eerste cyclus?
Lees het hier al, sorry.. ik duim voor een mooi ei!! Ga je na de IUI ook utrogestan gebruiken of is de luteale fase wel goed? Hier geen clomid maar wel utro.. geeft lekker vertekend beeld van de symptomen straks, haha!
Zo naar hoe de vorige ronde bij jullie is verlopen.. Gaat het inmiddels weer een beetje? Ik duim heel hard voor een mooie plakker deze ronde!!
Och jemig wat heftig! Jammer dat de kans helaas niet gelukt is. Van de nieuwe donor snap ik, ik ben ook gewisseld van donor. Nu 4 nieuwe rietjes van een andere donor. Mijn MA was afgelopen juni dus nog niet zolang terug. Ik heb eerst een cyclus afgewacht hoe het zich opgepakt en tijdens nieuwe rietjes besteld. Deze zijn binnen mijn cyclus is weer normaal dus deze maand weer nieuwe poging.
Ik kom me vast hier aanmelden... Wij proberen zwanger te worden middel ovulatie inductie maar mijn eitjes hebben er geen zin in deze ronde. Ben al sinds 7-7 aan het spuiten maar het schiet niet op, dus ik verschuif naar dit NOD lijstje. Vandaag een eitje van 9 mm, maar dat was hij vrijdag ook al . Nu wel dosis omhoog, en hopen op het beste! Ik heb mijn NOD gegokt, maar dat kan iets later of eerder worden. Veel succes allemaal!
♡♡♡ NOD lijst 16 augustus - 31 augustus 2023 16 augustus (2) LittleDevil1987 - 36j - 6de kindje - ronde 5 na MK Irisbloem - 42 - 2de kind - ronde 4 17 augustus (1) Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - Ronde 2 OI Gonal F & Ovitrelle 18 augustus (3) SteffieD - 35 jaar - 3de kindje - ronde 2 Poezemens - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 IUI-D (2e na MA) 19 augustus (5) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 IUI-D (1e na MA) Liva89 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Snuisterkonijn - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Pinchofme - 41 jaar - 1ste kindje - ronde 4 20 augustus (1) Marlo - 37 jaar - 6e kindje - ronde 2 21 augustus (0) 22 augustus (0) 23 augustus (0) 24 augustus (0) 25 augustus (0) 26 augustus (0) 27 augustus (0) 28 augustus (0) 29 augustus (1) Nimonia - 38 jaar - 3de kindje - Ronde 1 30 augustus (0) 31 augustus (0) Wachten op eisprong: (13) Wachtbankje: (0) Zwanger: (0) Ongesteld: (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. ♡♡♡
Dat schiet niet op zeg hoeveel spuit je nu? Ik heb vrijdag een echo, ben benieuwd hoe mijn lichaam op de spuiten reageert na afgelopen cyclus.
Ik baal zo ontzettend... Mijn man heeft sinds gisteren een ontstoken bal. Hij heeft er flink last van, maar heeft gelukkig antibiotica mee gekregen. Dit kan dus wel gevolgen hebben voor de vruchtbaarheid