Nee! Gebruik me aub niet als referentie! Ik had hartstikke vroeg een positieve test (9dpo). Bij mijn vorige zwangerschappen pas op 17 dpo de 2-3. Dit keer zijn we overal 2 dagen vroeger mee.
Sorry! Het maakt me meteen alleen weer een beetje ongerust. Oke op 9 DPO testen ik inderdaad nog negatief.
Lekker wakker worden zo met die positieve testen! Gefeliciteerd meiden, het is jullie van harte gegunt!
Ik denk inderdaad dat de hoeveelheid per persoon anders is. Bij mijn tweede zwangerschap gaf die test een hoger aantal weken dan ik toen kon zijn. Blijkbaar maak ik veel hcg aan. Ik heb toen even gevreesd voor een tweeling
Ja dat zal inderdaad misschien ook wel. Maar toch ergens in je achterhoofd spookt het weer als het maar niet weer fout gaat. Van de week maar eens bellen voor een afspraak dan.
Die angst die snap ik heel erg goed. Denk dat deze helaas ook niet zo snel afneemt, maar ondanks dat zou ik toch proberen te genieten
Vergelijken maakt je echt onnodig onzeker. Voor nu proberen te genieten van de positieve test, ieder lichaam en iedere zwangerschap is anders. Ik duim voor je mee dat het deze ronde goed blijft gaan
Ja dat herken ik. Ik testte alle zwangerschappen met predictor en nu met een ander merk, de oploop ging me veel te traag hiermee en heb me erge zorgen gemaakt.
Ik stond dus net klaar om in te slaan! En jawel! 4 stuks en een euro per stuk! Zelfs mijn man werd er blij van
Hahaha lekker he!! Heb ze nu zelf op toevallig maar moet toch vrijdag naar de winkels dus neem even weer een voorraad mee
Mijn zusje heeft 2 weken geleden helaas het zelfde gehad. Misschien dat de innesteling toch niet helemaal goed is gegaan?