Wat balen zeg! Die van mij was goed, ik heb 2 eitjes. Eentje van 12 en eentje van 11 mm. M'n BMS was ook al 9 mm. Dus dat is al beter dan normaal
Ohh netjes! Hoevaak krijg jij een echo? Ik mag maandag ben al wel begonnen met ovulatietesten haha ben ergens bang dat de echo misschien te laat is vandaag de extra zekerheid voor mezelf
Ah dat is klote Succes met de ovu testen! Welk merk gebruik je? Wat zuur hopelijk werkt de verhoging goed en heb je maandag een mooi ei(tjes)!
♡♡♡ NOD lijst 16 augustus - 31 augustus 2023 16 augustus (2) LittleDevil1987 - 36j - 6de kindje - ronde 5 na MK Irisbloem - 42 - 2de kind - ronde 4 17 augustus (1) Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - Ronde 2 OI Gonal F & Ovitrelle 18 augustus (3) SteffieD - 35 jaar - 3de kindje - ronde 2 Poezemens - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 IUI-D (2e na MA) 19 augustus (5) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 IUI-D (1e na MA) Liva89 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Snuisterkonijn - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Pinchofme - 41 jaar - 1ste kindje - ronde 4 20 augustus (2) Marlo - 37 jaar - 6e kindje - ronde 2 Mal92 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 21 augustus (0) 22 augustus (0) 23 augustus (0) Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 6 (POI bij AMH 0,11 7/8 second opinion) 24 augustus (0) 25 augustus (0) stitch626 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 2 (1ste ronde vmk) 26 augustus (0) 27 augustus (0) 28 augustus (0) 29 augustus (1) Nimonia - 38 jaar - 3de kindje - Ronde 1 30 augustus (0) 31 augustus (0) Wachten op eisprong: (13) Wachtbankje: (0) Zwanger: (0) Ongesteld: (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
♡♡♡ NOD lijst 16 augustus - 31 augustus 2023 16 augustus (2) LittleDevil1987 - 36j - 6de kindje - ronde 5 na MK Irisbloem - 42 - 2de kind - ronde 4 17 augustus (1) Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - Ronde 2 OI Gonal F & Ovitrelle 18 augustus (3) SteffieD - 35 jaar - 3de kindje - ronde 2 Poezemens - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 IUI-D (2e na MA) 19 augustus (5) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 IUI-D (1e na MA) Liva89 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Snuisterkonijn - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Pinchofme - 41 jaar - 1ste kindje - ronde 4 20 augustus (2) Marlo - 37 jaar - 6e kindje - ronde 2 Mal92 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 21 augustus (0) 22 augustus (0) 23 augustus (0) Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 6 (POI bij AMH 0,11 7/8 second opinion) Suze29 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 (ivf bam) 24 augustus (0) 25 augustus (0) stitch626 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 2 (1ste ronde vmk) 26 augustus (0) 27 augustus (0) 28 augustus (0) 29 augustus (1) Nimonia - 38 jaar - 3de kindje - Ronde 1 30 augustus (0) 31 augustus (0) Wachten op eisprong: (13) Wachtbankje: (0) Zwanger: (0) Ongesteld: (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
Ja dank je wel! Is ook enorm zonde maar ja het is echt nog niet stabiel, ik heb in juni en juli nog 2x een week in het ziekenhuis gelegen, gelukkig zat het toen alleen in mijn longen want als mijn bot meedoet is het 3-4 weken opname, 6-12 weken gips en antibiotica en opereren. Nu was het alleen 2 weken infuus antibiotica, uiteindelijk na de tweede opname eerste keer hadden ze nog oraal geprobeerd maar dat had dus niet gewerkt. Dus het moet nog wel echt veel beter voordat ik weer kan werken. En daarbij is het helaas wel ongeneeslijk, dus kan het en zal het terugkomen alleen niemand weet wanneer. Nu 6x gehad. Maar tussendoor ben ik wel aan het sporten en leuke dingen doen dus word wel steeds redelijk fit. Een goede basisconditie helpt enorm
Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn menstruatie, die zou 2 augustus moeten starten, maar ik heb het gevoel dat het wel eens vroeger zou kunnen zijn. Of zijn PMS-klachten 5 dagen voor NOD normaal? Ik weet het niet meer omdat ik van de spiraal kom en toen nergens last van had...
Hier beginnen ze inderdaad vaak 4 of 5 dagen voor mijn menstruatie maar niet elke cyclus. Soms heb ik niet eens door dat mijn menstruatie begint en soms al dagen ervoor last zonder dat het doorbreekt
Ik gebruik easy@home. Via Amazon kosten 100 stuks mijn 24,99 meende ik. Kan er heel erg lang mee haha
Ik gebruik vanaf dag 9 van sensitest en ga zodra het lijntje beter wordt, over op de roze ClearBlue (dus niet die met knipperende smiley). Deze moet ik namelijk gebruiken van de kliniek.
Ik krijg inmiddels weer echt een onrustige pijnlijke buik, beetje misselijk, gevoeligere borsten.. voor mij tekenen dat de piek er over een paar dagen aankomt. Verwacht dinsdag (dag 14) of uiterlijk woensdag (dag 15) en dan eisprong 1/2 dagen later. Spannend weer!! Hoe gaat het bij jullie?
Spannend! Ik ben met mijn ouders, broertje en diens vriendin op vakantie in 1 huis die gehorig is.. mijn vruchtbare dagen komen dit keer niet zo goed uit eigenlijk
Poeh geen idee wat je precies hebt (of lees ik er overheen?) maar het klinkt pittig vrouw! Hopelijk blijft het nu heel lang goed gaan.
Dit ga ik volgende ronde ook maar doen denk ik, gebruik nu de roze van clearblue en vind die vooralsnog wel fijn maar natuurlijk wel kostbaar. Zeker gezien mijn cyclus zo onregelmatig is en het nog wel even kan duren voor m’n eisprong eraan komt.