Oh No… hahaha, uitdagend! Maar hé, je hebt maar 1x nodig! Overigens.. hoe gaat het met je man, begint het al beter te worden?
Ja dat is even een uitdaging! Vorige ronde zaten we met m’n zoontje in een camper, gaf ook wat beperkingen haha. Hopelijk lukt het toch nog stilletjes!
Ja zijn echt kostbaar en tegen de piek test ik ook zeker 2x per dag, dus dan gaat het hard.. maar, ik las ook ergens dat niet iedereen een oploopt heeft bij de ovu testen en dat ie ineens knalt. Maar goed, zodra die streep duidelijk wordt, weet je ook wel hoe laat het is!
Hier inmiddels weer veel afscheiding en sinds gisteren weer ei pijn dus eitjes zijn aan het groeien, ovulatietest loopt licht op. Ben benieuwd morgen bij de echo
Ontzettend heftig! Wel fijn dat je weer leuke dingen kunt doen en dat jullie voor jullie kinderwens gaan!
Ik hoor dat die clearblue goed betrouwbaar zijn, maar ik vind die zelf best prijzig. Ik heb nu gewoon kruidvat merk, ben benieuwd.
Ik gebruik de roze clearblue erbij naast wanneer (zoals nu) de eipijn begint. Ze zijn helaas heel prijzig, kan er wel 2 soms 3 maand mee.
Ja, dat is wel slim! Voor zekerheid. Ik vind clearblue sws prijzig hoor, die zwangerschapstesten ook!
Ja ze zijn echt schrikbarend duur! Maar wel super fijn en duidelijk te gebruiken. Zowel de ovulatietesten als de zwangerschapstest
Morning! Hier ging het in 1x snel (zag gisteren al dat de streep veel duidelijker werd). Vanmorgen positieve test dus mag vanmiddag voor de IUI komen.. spannend weer!
Hier vond ik het een beetje een tegenvaller stiekem. Vrijdag eitje van 12 mm en 11 mm. Die van 12 was gekrompen. Die van 11 doorgegroeid naar 14 mm. Had stiekem al verwacht op een IUI afspraak. Nu donderdag weer terug.