Hier de echo gehad. 2 mooie follikels aan de rechterkant. 1 van 15 en 1 van 14 mm. Foam echo ging ook super, allebei de eileiders zijn heel mooi open en werken perfect. Ze verwacht woensdag of donderdag een positieve lh test.
De IUI is weer goed gegaan. Wel buikpijn nu, maar dat heb ik eigenlijk altijd daarna, dus lekker op de bank onder een dekentje. Woensdag moet ik beginnen met de utrogestan en dan gaan de wachtweken weer beginnen! Ps. Ik pas de lijst alvast aan, want NOD is nu 2 dagen eerder en veel meer kan ik nu toch niet meer doen haha!
♡♡♡ NOD lijst 16 augustus - 31 augustus 2023 16 augustus (3) LittleDevil1987 - 36j - 6de kindje - ronde 5 na MK Irisbloem - 42 - 2de kind - ronde 4 Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 IUI-D (2e na MA) 17 augustus (1) Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - Ronde 2 OI Gonal F & Ovitrelle 18 augustus (2) SteffieD - 35 jaar - 3de kindje - ronde 2 Poezemens - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 19 augustus (5) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 IUI-D (1e na MA) Liva89 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Snuisterkonijn - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Pinchofme - 41 jaar - 1ste kindje - ronde 4 20 augustus (2) Marlo - 37 jaar - 6e kindje - ronde 2 Mal92 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 21 augustus (0) 22 augustus (0) 23 augustus (0) Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 6 (POI bij AMH 0,11 7/8 second opinion) Suze29 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 (ivf bam) 24 augustus (0) 25 augustus (0) stitch626 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 2 (1ste ronde vmk) 26 augustus (0) 27 augustus (0) 28 augustus (0) 29 augustus (1) Nimonia - 38 jaar - 3de kindje - Ronde 1 30 augustus (0) 31 augustus (0) Wachten op eisprong: (12) Wachtbankje: (1) Zwanger: (0) Ongesteld: (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Super spannend weer komende 2 weken! Ik ga je snel volgen haha. De ene keer heb ik wel buikpijn, de andere keer helemaal niet. Lekker genieten van je dekentje op de bank, het weer is er perfect voor
Ik dacht dat die 2 wachtweken voor het gevoel lang duren maar ik ben nu echt ongeduldig om te checken of ik überhaupt een ovulatie ga krijgen deze maand na m’n vroege miskraam afgelopen vrijdag. Ik hoef normaal eigenlijk geen ovulatie testen te doen want m’n cyclus is zo steady maar nu is alles anders. M’n menstruatie is echt mega heftig. Morgen dag 5 en normaal m’n laatste dag maar gezien de hoeveelheid denk ik dat dit langer gaat duren. Ook sowieso lichamelijk voelt het echt als een behoorlijke klap. Heb badend in t zweet gelegen vrijdag op zaterdag nacht. Ik denk door de enorme hormoon switch? Iemand daar ervaring mee? M’n borsten zijn inmiddels weer naar “normaal” gegaan. Bizar dat in die 2.5 week na ovulatie in vroege zwangerschap zo enorm kan veranderen. Maakt me ook wel beetje angstig: als toen vruchtje niet ok was en dus teweinig hcg; hoe heftige klachten ga ik wel niet krijgen als het wel hopelijk een succesvolle zwangerschap word??
Hoelang was je overtijd bij je vmk? Veel bloed wil mss zeggen dat je baarmoeder zich wel heel goed aan het klaarmaken was. (Wat een goed teken is, alleen zal het vruchtje niet sterk genoeg geweest zijn) Zweten heb ik bij mijn vorige zwangerschappen niet gehad, dus misschien heeft dat een andere oorzaak? Iedereen reageert wel anders op hcg...
Heel herkenbaar inderdaad. Het duurde bij mij 2 weken tot mijn hcg uit mijn lichaam was. Die 2 weken waren hel kwa hormonen. Op dag 14 negatieve hcg test en dag 16 positieve lh test. Mijn menstruatie was ook heel heftig die maand en afgelopen maand (1e normale cyclus na miskraam) weer normaal.
Nou, mijn echo was niet goed zoals verwacht . Had gister ook geen kracht om online te komen, was ff in de baalmodus.. Baarmoederslijmvlies was al aan het afbreken, dus deze poging wordt afgebroken zonder eisprong. Omdat er geen eisprong is geweest, is deze ‘ongesteldheid’ ook niet goed genoeg en moet ik een kuurtje provera slikken voor 10 dagen om ongesteld te worden. Dat kan ook nog een week duren en dan opnieuw beginnen met stimuleren. Ik verwacht helaas pas op zijn vroegst rond eind augustus weer een kans… Oja, en ik kom net op kantoor en mijn collegatje verteld me dat ze zwanger is na poging 2. Super fijn voor haar, maar qua timing voelde hij ff rot… Heel veel succes voor jullie, en ik blijf duimen!
♡♡♡ NOD lijst 16 augustus - 31 augustus 2023 16 augustus (3) LittleDevil1987 - 36j - 6de kindje - ronde 5 na MK Irisbloem - 42 - 2de kind - ronde 4 Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 IUI-D (2e na MA) 17 augustus (0) 18 augustus (2) SteffieD - 35 jaar - 3de kindje - ronde 2 Poezemens - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 19 augustus (5) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 IUI-D (1e na MA) Liva89 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Snuisterkonijn - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Pinchofme - 41 jaar - 1ste kindje - ronde 4 20 augustus (2) Marlo - 37 jaar - 6e kindje - ronde 2 Mal92 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 21 augustus (0) 22 augustus (0) 23 augustus (0) Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 6 (POI bij AMH 0,11 7/8 second opinion) Suze29 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 (ivf bam) 24 augustus (0) 25 augustus (0) stitch626 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 2 (1ste ronde vmk) 26 augustus (0) 27 augustus (0) 28 augustus (0) 29 augustus (1) Nimonia - 38 jaar - 3de kindje - Ronde 1 30 augustus (0) 31 augustus (0) Wachten op eisprong: (11) Wachtbankje: (1) Zwanger: (0) Ongesteld: (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Wat naar, Basilicum! En dan al zo'n klap gekregen en dan ook nog op het werk dat nieuws.. Snap dat je er even flink de balen (op zijn zachtst gezegd..) van hebt! En dat mag! Hopelijk doet Provera zijn werk snel en kan je schoon aan een nieuwe ronde beginnen.
Ahh oke ja ik ga vanaf dag 10 testen 6 dagen slechts. Dat zweten had ik ook op Dpo 8 ofzo toen ik merkte heee dit is anders…
Wat rot zeg, dat had je ook niet verwacht hebben ze geen idee hoe dit kan? Dikke knuffel en hopelijk kan je snel door!
Ik kan alleen maar van mijn ervaring spreken, maar bij mij was mijn menstruatie toen ook heel heftig. Ik ben wel direct terug naar een normale cyclus gegaan, maar mijn lichaam en ik voelde er echt niet klaar voor. Dus heel opgelucht dat ik regelmatig bleef, maar het is nu de derde maand na de vmk en nu pas heb ik het gevoel dat mijn lichaam volledig hersteld is. Succes!
Veel te lang gespoten, en te laat omhoog. Heb 19 dagen de laagste dosis gespoten en toen pas opgehoogd. Ik wilde dat al op op dag 14 (eigenlijk al op dag 7 ), maar dat was niet nodig want er kon 'onbeperkt' gestimuleerd worden. Yeah right.... Wel ontzettend balen, want nu dus een cyclus van ca. 45 dagen zonder eisprong. Bleh
Wat ontzettend balen! Snap wel dat je dat ff moet laten landen en verwerken! Sterkte en succes eind augustus!!