Zoooooooo het is zeker een lang lijst!!! Leuk hoor en ik hoop voor ons allemaal dat hij helemaal roze kleurt. Dat zou natuurlijk wel helemaal super zijn!!!! . Nu even realistisch, zeker dat er wel 1 van ons roze kleurt of meer..... Ik denk dat ik mijn ei heb gehad, zo niet dan klussen we hier nog steeds vrolijk verder. Ik heb nu wel iedere dag zin en vriendlief gelukkig ook.! Anders dan gooi ik even mijn charmes in de strijd . Owwww ik hoop zo op ROZE.
Ovutest van vroeg in de middag was toch erg positief, straks maar weer klussen, nu in en on het huis aan het klussen!!!
Mijn ovutesten zijn nu al bijna een week positief...... vrijdag was er een streepje, maar negatief, zaterdag was hij positief om 16.00 Zondag 16.00 positief, maandag 10.00 positief, maandag 18.00 negatief. Dinsdag negatief bij 7 min, maar wel vrij donker en na 20 min positief (maar de test kan je na 7 minuten niet meer aflezen) Gisteren 0chtend negatief met ochtenddurine hcg sensitest met zelfde urine was ook negatief Gisteravond twijfel, was bij 7 minuten 'bijna positief', maar dus negatief maar na 10 minuten positief Vandaag 15.00 LH positief...... hcg met ochtendurine was negatief Ik denk dat ik misschien geen ovulatie heb gehad en mijn lijf probeerd het alsnog te laten gebeuren. heb nog geen ongi gehad sinds 25 mei, dus weet niet waar in de cyclus ik ben (vandaar die hcg testen) heb nu ook een thermometer gekocht. begin morgen met tempen. iemand een idee wat er anders aan de hand kan zijn..... zijn er andere redenen waardoor test positief uitslaat, bealve zwanger?
Hi Siri, ik heb ergens gelezen dat de ovutesten op meerdere hormonen reageren. Er is 1 hormoon (weet ff de naam niet meer) die sommige vrouwen altijd in meerdere of mindere mate aanmaken, waardoor ze vaak een licht streepje op hun ovutest zien. Maar zolang het streepje niet net zo donker is als de controlestreep dan is 'ie negatief. Ik doe zelf ook aan tempen en ik vind het ideaal! Spaart mij een hoop geld uit! Ik neem vanaf het begin van mijn cyclus iedere morgen mijn temperatuur op. Op een gegeven moment bereikt mijn temp een allerlaagste punt (gisteren 36.1) waardoor ik weet dat ik vlak voor mijn eisprong zit. En jawel hoor, eisprong duidelijk gevoeld vandaag! Ik verwacht dat mijn temperatuur nu steeds hoger wordt. En als 'ie hoog blijft dan is er een grote kans op een posi test!
Hallo, Ik zie dat veel dames hier klussen op de dag dat de test eruit knalt zeg maar, maar dan ben je toch pas het meest vruchtbaar na 24 uur en binnen 48 uur?? Ik ga er deze maand namelijk ook mee beginnen vandaar.. Vorige maand geklust op alle vb dagen maar helaas geen resulaat.. hopen deze maand dan maar
Hi mama van Jay, Een posi ovutest geeft aan dat je binnen 24 uur (ongeveer) je ei hebt, en aangezien je ei maar 12 uur ofzo bevruchtbaar is dan is het dus handig als er dan al een legertje zwemmers onderweg is of al op de plaats van bestemming is, zeg maar... Grrr, hier nog steeds geen positieve test en wel een lage temp, en ook nog 's snipverkouden en beetje gedoe met het mannetje deze week, zal mij benieuwen of het deze maand nog wat wordt met dat babydancen.....
Ohh op die manier.. Nou dan gaan we volgende week maar beginnen met testen.. En als je ochtend temp doe meten, wanneer is t dan? Als ie t laagtst is toch?
Ik kijk altijd op de online biologische klok van predictor, en dan weet ik ong wanneer m'n ei er aan zit te komen. Om dat te bevestigen gebruik ik dan een ovu test. Die zijn de afgelopen twee maanden steeds positief geweest op die dag. Ondanks dat we nog niet eens geprobeerd hebben zwanger te worden, wilde gewoon weten of het allemaal klopt Mja ik heb een heel regelmatige cyclus, als je die niet hebt wordt het al wat lastiger denk ik...
Nou, ik weet in ieder geval dat je temp omhoog gaat NA je ei, maar dan ben je dus wel te laat om nog te klussen. Ik las net ergens dat je ook een kleine dip in je temp vlak VOOR je ei kan hebben, maar aangezien je temp toch een beetje fluctueert is dat volgens mij erg moeilijk om in te schatten, maar wellicht dat dat makkelijker wordt als je een paar maanden getempt hebt en je je cyclus beter leert kennen.
@ Siri, Heb je al een controle echo gehad na je mk? Heb je altijd een onregelmatige cyclus? Je hebt een positieve ovu test als je eitje op springen staat. Dat kan soms langer duren, dan test je dus langer positief. Als je nog geen controle echo hebt gehad na je mk zou ik daarom vragen. Evt. kan ook je ongi op gang geholpen worden. In dat geval even een afspraak maken met de gyn.
He Saona, Wat fijn dat je cyclus meteen helemaal goed verloopt! Dan kan je ook wat makkerlijker uitrekenen wanneer je klusdagen zijn! Zou natuurlijk top zijn als je in ronde 1 scoort! Ik heb inderdaad gevraagd of de zwemmertjes hun best willen doen! Nu maar hopen op een match!
Ik ben ineens weer heel verdrietig snap het niet heb vanaf vandaag vakantie en moet juist blij zijn. Waarom ging het dan mis! Toch door de stroomstoot? Wat ben ineens boos en verdrietig.
Ik heb afgelopen maand ook via predictorsite gedaan, en op alle vruchtbare dagen en op dag van eisprong geklust maar niet raak.. Bij mn eerste was t 1 keer raak. Bij de 2e dn misschien de 2e keer
Ik sluit me ook aan! Altijd een lange cyclus waar geen peil op is te trekken. Maar ik heb een bijna positieve ovitest! Hopelijk is ie morgen echt positief. Dan is mijn nod ongeveer op 21 augustus. Tot ik een positieve zwangerschapstest heb, blijf ik ook gewoon lekker wijntjes drinken hoor!
Oh ik begin het nu wel spannend te vinden hoor... als het goed is leg ik de 12e een ei . De 11e sluiten wij ons op de in de slaaplamer... hehehe