NOD 16 augustus - 31 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Babbel81, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik gebruik de ovu testen alleen om voor mezelf te bevestigen dat mijn cyclus klopt. Zoals ik al zei ben ik gezegend met een hele regelmatige cyclus, zelfs direct na het verwijderen van mijn spiraal was mijn cyclus meteen 28 dagen. Op de dagen dat ik vruchtbaar zou moeten zijn gebruik ik een test om te kijken of dat ook zo is, en dat is tot nu toe iedere maand precies op die dag ook het geval.

Welkom Joyce012, de ovu testen zijn hartstikke makkelijk hoor!

2. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Nee hoor...geen bezwaar..hahaha

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik heb deze maand last van een laat ei. Dus ik sta verkeerd in het lijstje maar weet nog niet op welke datum ik nu uitkom. Als ik mijn ei gespot heb kom ik de datum wel melden.
    Iemand een tip om mijn ei te lokken;)?

4. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Haha een laat ei... vang je 'm wel als je 'm spot? Laat 'm niet ontsnappen ;)

5. mama van jay

mama van jay Actief lid

27 jul 2010
    351
    0
    0
    Verzorgende
    dordrecht
    Ja ik ben zelf ook errugg benieuwd..
    En jij ook veel succes met het klussen en hopelijk is het raak :)

Heb je die van zwanger & kids vaker gebruikt?

6. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha meiden, ben ik weer na een weekendje weg.

@ nieuwe, welkom!

@ mama van jay, oei wat spannend. Klinkt wel hoopvol! Ga voor je duimen. Laat je het ons zo weten?

Rondtrekken in Amerika, dat klinkt goed. Wij hebben gisteren een tent overgenomen. Nog een paar dingetjes kopen, rest geleend of in huis en dan zijn we er klaar voor. Nu nog ff hard werken om een deadline te halen. Anders gaan we nergens heen.

Fijne dag allemaal en kom nog wel ff spieken hoe het met jullie gaat.

Liefs

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    mama van jay hoelaat moet je vandaag naar de gyn?? ben wel erg benieuwd hoor!!

hier gisteren heerlijk geklust hahaha en ik denk de komende dagen ook nog wel (nou ja misschien niet iedere dag maar toch ;) )

8. linde90

linde90 Niet meer actief

:Dpfffffffft wat duurt dat wachten toch lang he.......
    Ik heb geen idee hoelang mijn LF nu is, maar ga uit van 14. Moet ik nog tot volgende week woensdag wachten.....
    Welk voel ik natuurlijk weer van alles:D maar kan me eigen er zo gek mee maken hahahaha.

9. mama van jay

mama van jay Actief lid

27 jul 2010
    351
    0
    0
    Verzorgende
    dordrecht
    @ sisla, tuurlijk laat ik het weten..

@ vivi: Ik moet er om haf 3 zijn maar moet met openbaar vervoer, dus ga ronf kwart over 1 weg en ben dan rond uur of 4 half 5 weg trug denk ik..

Vanmorge nog s een ovu test gedaan en ecgt binnen 5 sec knallen de streepjes eruit :)

Zo lkkr een boterhammetje eten met mn zoontje en dan op naar de gyn

10. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Ik heb eigenlijks een vraagje, hopelijk kan iemand mij helpen.

Heb met femara en utrogestan iedere keer LF van 14 dagen gehad.

Ik gebruik het nu al 4 rondes.
    Bij 1 ronde had ik ondanks de pregnyl geen eisprong.

Maar bij die andere 3 keer puregon en pregnyl werdt ik iedere keer 2 of 3 dagen voor NOD al ongesteld.
    Dus iedere keer zeg maar een LF van 12 dagen gehad.

Is het beter om nu ook gewoon uit te gaan van een LF van 12 dagen.
    Want anders pas ik mijn banner even aan en dan kan ik er rekening mee houden

11. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Goedemorgen allemaal, ben ik weer.... even een weekje vrijaf geweest. Deze ronde voor het eerst gestart met ovu-testen en ik meen mijn ei gespot te hebben, maar ik ben er nog niet zo goed in :D Ik heb nl zaterdag met maar een minimale hoeveelheid urine getest en toen was tie toch wel heel erg donker, donkerder dan controlestreep. En later op zaterdag en gisteren was de testlijn weer aardig lichter dan de controlestreep.
    Als ik het dan goed heb gezien, dan ligt mn NOD ergens rond 21 tot 23 augustus. (uitgaande van een eisprong tussen 24/48 na positieve test)
    Heb al twee dagen veel afscheiding en heb nu al de hele dag last van mn onderbuik, :) gisteren en eergisteren goed geklust, dus ben benieuwd of het goed zal gaan.

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik denk dat het dan elke maand zo is dat je LF 12 dagen is. Maar heb geen verstand van die medicijnen, dus misschien weet je gyn er meer van?

nou t klussen is gelukt hoor! En ik denk ook nog op tijd voor mn ei, dus we maken nog gewoon kans deze ronde!! Gelukkig maar, dat stelt me echt gerust, dat we niet een maand hebben weggegooid zeg maar...

mamavanjay: spannend! Ik ga vanavond gelijk kijken hier!

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik zou dan uitgaan van de korter lf en dan gewoon tot de langere lf klussen dan zit je vast goed ;)

14. mama van jay

mama van jay Actief lid

27 jul 2010
    351
    0
    0
    Verzorgende
    dordrecht
    Ja je kan maar 1 keer teveel hebben geklust dan 1 keer te weinig :)
    En wij hebben zaterdag & gisteren ook maar geklust voor de zekerheid..
    T is wel extreem vnatuurlijk.. 1dag na 2 dgn lichte ongi 4 dgn achter elkaar zeer positieve ovu testen dus ja je weet maar nooit..

Hoop dat ze iets kan zien zodat we meer weten.

Nou dames, tot vanavond!

15. linde90

linde90 Niet meer actief

klinkt wel heel apart mama van Jay, heel veel succes zo en zal duimen op een een leuke verrassing

16. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Hallo allemaal!

Ik voeg me ook bij de NOD voor 16-31 augustus! Spannend ;)
    Ik had gisteren mijn eisprong en heb 22 augustus mijn NOD dag!
    Wat leuk dat hier ook een apart onderwerp voor is. Ik moest eerst even zoeken wat NOD betekende maar wordt steeds beter in de afkortingen.

Ik zal voor jullie allemaal duimen!!

Groetjes!

17. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    de LF is de periode na eisprong toch... :p

Dus dan reken ik die als 12 dagen en valt mijn NOD op 16-08

18. mama van jay

mama van jay Actief lid

27 jul 2010
    351
    0
    0
    Verzorgende
    dordrecht
    Nou dames,

Nog voordat ik naar de gyn moest ben ik nog ff snel een paar boodschapjes wezen halen en ik kon het toch niet laten om een test te kopen en jawel hoor 2 vette strepen!!

Was ik by de gyn die meten een echo maakte, was er nog niks te zien? Dit kon dus komen omdat het dan nog te vroeg is voor een echo.. Wel gelijk bloed moeten prikken en zou vandaag nog de uitslag hebben.
    Ik net nog voor de zekerheid een clear-blue gekocht en jawel hoor: zwanger 2-3 weken!

Hopelijk is het ook in mn bloed te zien

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    jeeeeeeeeee MAMA VAN JAY bij deze vast een voorzichtige proficiat vanuit het zonnige zuiden!!!!!!
    Hoop idd dat bloed ook wat laat zien maar zal toch wel na 2 positieve testen

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hoelaat kan je bellen voor de uitslag??

Deel Deze Pagina