Zomaar, Ik weet ook niet wat je dan wel ziet, maar meis....wat BB10 zegt....je kunt het niet met je blote oog zien. Weet je vind het wel een spannende vraag voor de VK eigenlijk....word nu ook wel benieuwd ernaar wat het dan wel zou kunen zijn..... Wat betreft het niet aanvoelen van me ongie..... 9 van de 10 keer voel ik hem wel aankomen....vandaar...dat heb je als je al zoooooooooolang bezig bent *zucht*
Die ei is zeker al geweest heb 4 augustus om 21:30 mijn pregnyl gezet en 5 augustus mijn ei gevoeld (volgens mij) Had 2 grote van 21 mm en 1 kleintje van 11 mm ofzo
Een hormoon dat ervoor zorgt dat je ei springt. (moet je zelf spuiten) En gewoon vragen hoor, zo zijn wij allemaal wijs geworden
Ik was eerst ook zo Wist niet wat NOD betekende Wist niet wat MMM was. Ik wist zoveel dingen niet.... Dat heb ik allemaal geleerd toen wij begonnen voor een wondertje en een beetje op forums ging lezen
Haha je bent niet de enige hoor, ook ik heb me erin moeten verdiepen. Het is ook allemaal zo veel als je er bewust mee bezig bent. Ben ook errug benieuwd wat die zwarte spikkels zijn, nooit gezien bij mezelf. Heb je het een bepaalde periode of eigenlijk altijd?
Dames, ik ga vast verhuizen naar t andere forum.. Maar ik hou jullie op de hoogte van woensdag . Maar ik ga ervan uit dat alles goed is Hoop andere dames snel te zien!
Jeej, mama van Jay, wat een verhaal zeg, gefeliciteerd! Ondertussen zit ik op het wachtbankje voor mijn NOD, en vraag me af of het wat gaat worden deze maand. Het begon goed, nah ja, het begon eigenlijk helemaal niet goed want een paar voor mijn ei lopen ruzien met vriendlief, maar gelukkig hadden we het zeg maar effe flink goed lopen maken en had de dag erna een posi ovutest, wow dacht ik dat is effe goed getimed. Dag erna ook nog een tempverhoging, dus ik dacht voor het eerst in maanden dat augustus wel eens een roze maand kon gaan worden. Maar goed, ik voelde me al niet zo lekker, en de volgende dag was mijn temp nog hoger! Jullie raden het al, ik heb nu dus koorts, en een keelontsteking en algehele malaise, bah bah bah! Nou denk ik wel dat de eerste tempverhoging door de ovu kwam, maar nu maak ik me opeens reuze zorgen of het feit dat ik nu ziekjes ben ervoor zal zorgen dat ik deze maand niet zwanger kan raken. Zou je lichaam, of een eventueel vruchtje, daar gevoelig voor zijn en het afstoten of niet in kunnen nestelen omdat mijn lijf nu te druk is met het bestrijden van dat kl*te virus in mijn keel? Vind het wel een beetje spannend...
thanks nu ben ik weer stuk slimmer ik meen altijd dat ik zo'n dingen hoor te weten ook voor mijn werk maar het is allemaal zoveel
Ik denk toch echt dat ik ziek ga worden Last van mijn keel buikkramp pijn in m'n buik/pijnlijke steken als ik hoest of kuch hele gevoelige buik beetje dichte neus snel vitamientjes want heb totaal geen zin om ziek in bed te liggen.
Ik moet mn NOD denk ik meer even gaan verschuiven naar 23 aug ipv de 21e. Ik heb gisteren mijn ei gehad (geloof ik). Zaterdag een positieve ovutest en gisteren de gehele dag last van mn onderbuik gehad ..... en dat is nu dus weg. Wel goed geklust de laatste paar dagen Nu dus nog twee weken wachten By the way... mn banner loopt een beetje voor Heb m na de derde ronde niet gewijzigd....
NOD 16 augustus: Lindaatje 16 augustus: snijboontje 17 augustus: Vuurtorentje84, 4e ronde, 1e kindje 17 augustus: Jennifer, 5de ronde, 1e kindje 17 augustus: Lynneke, 2e ronde, 3e kindje 17 augustus: Lara1 2e ronde 2e kindje 17 augustus: Siri, ronde 3 2e kindje 18 augustus: Koeky 18 augustus: Flippo123, ronde 11, 1e kindje (13e maand ) 19 augustus: Babbel81, 5e ronde, 1e kindje 19 augustus: Yoki, 29e ronde, 1e kindje 19 augustus: Moontje82, 2e ronde, 1e kindje 19 augustus: Daisybunk1, 2e ronde, 2e kindje 19 augustus: BabyWish91, 14e ronde, 1e kindje 19 augustus: Linnie1984, 5e ronde, 1e kindje 20 augustus: Juud74, 9de ronde, 2de kindje 20 augustus: MissQ, ronde zoveel, 2de kindje 21 augustus: Sunnie, 2e ronde, 1e kindje 22 augustus: Foofer, 2e ronde, 1e kindje 23 augustus: BB10, 19e ronde 23 augustus: Rieanne 4e ronde, 2e kindje 23 augustus: Hopmarjanneke, 4e ronde, 2e kindje 24 augustus: Manon26, 1e kindje 24 augustus: Sunshine81, 10e ronde, 1e kindje 24 augustus: MilanFleur, 1e ronde, 1e kindje 24 augustus: Pientje01, 4e ronde, 2e kindje 24 augustus: Sahi, 7e ronde, 1e kindje 25 augustus: Ingrid82, 4e ronde, 1e kindje, 25 augustus: Doortje25, 2e ronde, 1e kindje 25 augustus: Janneke, 3e ronde, 1e kindje 26 augustus: Pally, 5e ronde 1 vlindertje 26 augustus: Vivi, 4e ronde, 2e kindje 26 augustus: Saona, 1e ronde, 2e kindje 26 augustus: Marleen76, 4e ronde, 1e kindje 28 augustus: Mendy, 2e ronde, 1e kindje 28 augustus: Kevertje, 6e ronde, 1e kindje 30 augustus: tkonzijntje 3 30 augustus: Zomaar1986, ronde zoveel, 1e kindje 31 augustus: Silsa, 1e kindje Datumloos: Kaarr, 1e kindje Datumloos: Maregmo, ronde 3, 1e kindje Heb mn NOD een paar dagen verschoven ivm positieve ovu op zaterdag en ei gisteren.... dus NOD wordt 23 ipv 21 aug
@Hopmarjanneke, je bent er maar weer druk mee Succes met afwachten, fijn dat je wel op tijd geklust hebt.
Wie zet mij even naar 16 augustus ? Heb namelijk kortere LF. En ik was uitgegaan van een cyclus van 25 of 26 dagen. Maar NOD is 16 augustus
NOD 16 augustus: Lindaatje 16 augustus: snijboontje 16 augustus: BabyWish91, 14e ronde, 1e kindje 17 augustus: Vuurtorentje84, 4e ronde, 1e kindje 17 augustus: Jennifer, 5de ronde, 1e kindje 17 augustus: Lynneke, 2e ronde, 3e kindje 17 augustus: Lara1 2e ronde 2e kindje 17 augustus: Siri, ronde 3 2e kindje 18 augustus: Koeky 18 augustus: Flippo123, ronde 11, 1e kindje (13e maand ) 19 augustus: Babbel81, 5e ronde, 1e kindje 19 augustus: Yoki, 29e ronde, 1e kindje 19 augustus: Moontje82, 2e ronde, 1e kindje 19 augustus: Daisybunk1, 2e ronde, 2e kindje 19 augustus: Linnie1984, 5e ronde, 1e kindje 20 augustus: Juud74, 9de ronde, 2de kindje 20 augustus: MissQ, ronde zoveel, 2de kindje 21 augustus: Sunnie, 2e ronde, 1e kindje 22 augustus: Foofer, 2e ronde, 1e kindje 23 augustus: BB10, 19e ronde 23 augustus: Rieanne 4e ronde, 2e kindje 23 augustus: Hopmarjanneke, 4e ronde, 2e kindje 24 augustus: Manon26, 1e kindje 24 augustus: Sunshine81, 10e ronde, 1e kindje 24 augustus: MilanFleur, 1e ronde, 1e kindje 24 augustus: Pientje01, 4e ronde, 2e kindje 24 augustus: Sahi, 7e ronde, 1e kindje 25 augustus: Ingrid82, 4e ronde, 1e kindje, 25 augustus: Doortje25, 2e ronde, 1e kindje 25 augustus: Janneke, 3e ronde, 1e kindje 26 augustus: Pally, 5e ronde 1 vlindertje 26 augustus: Vivi, 4e ronde, 2e kindje 26 augustus: Saona, 1e ronde, 2e kindje 26 augustus: Marleen76, 4e ronde, 1e kindje 28 augustus: Mendy, 2e ronde, 1e kindje 28 augustus: Kevertje, 6e ronde, 1e kindje 30 augustus: tkonzijntje 3 30 augustus: Zomaar1986, ronde zoveel, 1e kindje 31 augustus: Silsa, 1e kindje Datumloos: Kaarr, 1e kindje Datumloos: Maregmo, ronde 3, 1e kindje Babywish verplaatst naar 16-08
hey iedereen. nou de zwarte pikkels zijn weg nu. blijft vreemd maar boeie. op na klusweekend want me pendel zegt dat ik deze maand zwanger ga worden. (weinig hoop na al die maanden) maar blijven positief totdat de tijd na het ei is. dan ben ik vrij negatiefffff