silsa dat is idd heftig. zelfs als je niet wist dat je dus zwanger was. lijkt me zo vreemd dan zoiets mee te maken. hele dikke knuf
sorry maar meot dit ff kwijt. kwijl kwijl Babykamer Danique (Complete babykamers) - Baby & Tiener Superstore - Alles voor je kind; Kinderkamers, autostoelen, kinderwagens, buggy's en meer! Babykamer Alex (Complete babykamers) - Baby & Tiener Superstore - Alles voor je kind; Kinderkamers, autostoelen, kinderwagens, buggy's en meer! Babykamer Saartje (Complete babykamers) - Baby & Tiener Superstore - Alles voor je kind; Kinderkamers, autostoelen, kinderwagens, buggy's en meer! __________________
hihi zomaar, snel een posi test meis. Dan kan je spulletjes gaan kopen. Waarschijnlijk geen 8 wkn zwanger maar minder. Lichaam is tegelijkertijd aan het afbreken geweest en aan het opbouwen. Enige beetje logische conclusie, samen met schoonzusje die gyn is bedacht, van mijn rare verhaal. Blijft wazig, maarja. nieuwe ronde......
Da's inderdaad wel heftig ja! Op zich ook wel weer fijn dat je schoonzusje gyn is, heb je toch weer net iets meer achtergrondinformatie bij de hand. Hopen op snel een positieve test!!!
@ Silsa, jeetje wat heftig! wel fijn dat je het idd niet bewust van bent geweest en dat je lichaam( blijkbaar ) alweer met de nieuwe ronde is begonnen, veel succes en veel geluk in deze ronde
@ Milanfleur, en vandaag je ei gehad? @ Saona( ik blijf het maar verkeerd schrijven,moet het dan weer wijzigen,sorry).... ik had veel kramp voor me ei en op de dag zelf,dus het kan wel 2 dagen duren.., hopelijk is dat een goed teken,is het raak geklust
@Silsa: jeetje zeg, wat een heftig verhaal! Wat kan een vrouwenlichaam toch raar in elkaar zitten he, dat je wel gewoon ongesteld werd... Echt bizar. Hopelijk is je lichaam snel weer in haar ritme en ben je snel goed zwanger!! Liefs
Hallo meiden/ dames, durf me eigenlijk niet zo goed aan te sluiten, bang dat ik elke maand mee moet verhuizen naar een nieuw topic, ofwel een nieuwe maand. Maar ik vind het ook wel gezellig.... We hebben al drie dametjes zoals jullie kunnen lezen, dus ik besef ook dat ik me heel rijk mag prijzen. Maar toch is er al ruim 3 jaar een grote wens voor een 4e ukje. Met een zwangerschap in maart en vervolgens een miskraam in mei (eindelijk weer zwanger en dan gaat het mis, maar ik ben geen uitzondering lees ik wel). Nu in MMM. Manlief slecht zaad en ik waarschijnlijk een minder doorgankelijke eileider (verdenking verkleving op HSG). Dus onze kansen zijn klein, maar ik blijf positief en de hoop en de wens houden. Ik zal jullie wel niet kunnen melden of ik al dan niet zwanger ben......maandag vertrekken we voor 2 weken naar de alpen. m'n buik is wel gevoeliger dan anders, maar de ene keer betekent dat niets en de andere keer wel. Blijft spannend. Ik wens alle dames heel veel geluk....Hou jullie zoveel mogelijk op de hoogte.
Tja die maanden wegen wel op tegen de gezelligheid hoor. Je moet gewoon niet bedenken hoeveel maanden je meeschrijft maar wie je allemaal hier ontmoet Ik ben vorigjaar april begonnen met meelezen en in maart mee gaan schrijven.
ik ben 3 jaar geleden begonnen met mee te schrijven in het nod toendertijd en eigenlijk blijven hangen, eerst aantal maanden meegeschoven met nod en laterna bij de zwangere en toen bij de mama's en nu weer terug bij het nod en ik moet zeggen het is super gezellig, en maakt het wachten iets makkelijker omdat je weet dat met jou nog meer samen wachten
hmm morgen mijn ovulatie volgens mijn banner dan tenminste hahaha net goed geklust ik hoop dat het iets gebaat heeft nu kan ik niet slapen bleg dadelijk nog maar eens proberen
Hey meiden, Thanks voor de reacties, misschien een rare vraag; maar als je weer ongesteld bent geworden, sluit je jezelf dan weer aan bij een nieuw topic of ga je met dit topic door?
thanks babbel we hebben niet superveel geklust maarja dat zegt ook niet alles he kan nu niet meer dan afwachten @mama73 meestal meld ik dat dan wel hier ff maar ga dan vaak ook snel over naar het volgende topic (Kom wel af en toe spieken naar de andere meiden)
mama73 welkom hier! ik vind net als de rest hier dat je genoeg steun en gezelligheid vind, wat het opschuiven elke maand wel verzacht. je weet dat je niet de enige bent, we zitten allemaal in t zelfde schuitje. en aan de augustuslijst te zien is het deze maand niet zo'n hele vruchtbare maand...
Silsa: jeetje meid, sterkte Ach, we schuiven iedere keer een maandje door. Ik hoop dat het niet nodig is. Maar... De volgende ronde zit ik met de wachtweken 8 dagen in portugal Als het goed is vertrek ik op de dag dat ik mijn pregnyl moet spuiten. Weet iemand dan toevallig hoe dat gaat met medicijnen en op vliegveld enzo.
mocht het deze maand niet zo zijn. (hoop natuurlijk dat het deze ronde raak is) Dan ga ik uit van een langere cyclus dat ik de 18e ongesteld wordt, de 20ste beginnen met puregon, de 27ste 1e FM, dan waarschijnlijk de 30ste 2e FM en dan ook gelijk pregnyl(CD13), 31ste eisprong(CD14) en 1 september in portugal 1e wachtdag en wanneer we terugkomen zijn er alweer 8 dagen voorbij. 14 september nieuwe NOD Maar ik hoop dat die nieuwe NOD niet meer nodig is
Ik hoop met je mee! dus als het wel nodig is, hoef je geen medicatie mee te nemen naar Portugal, begrijp ik dat nu goed? dat komt dan net goed uit,anders moet je ,volgens mij ,gewoon je recept,of een doktersverklaring mee nemen voor de douane
Als het goed is niet. Maar ik kan beter even voor de zekerheid rekenen hoe het zit, als dat ik er zometeen achter kom dat ik wel medicijnen moet meenemen.