ik weet het niet heb ze in geen maanden meer gezien laten niet zovaak iets van zich horen wat we allemaal al vreemd vonden
nu ben ik beetje depri pfff eigenlijk niet het nieuws wat ik wou horen. we hadden het er hier vandaag nog over he,
Nee echt niet. Nu helemaal niet meer. De mensen die het meest dichtbij staan weten na de mk ook de tweede wel wat er speelt. De rest mag het na 3 mnd pas weten. 6 mnd wachten haha, dat kan ik echt niet voor me houden.
jep das mijn mening ook, er is nu natuurlijk ook wel wat verontwaardigheid in de vriendengroep hoor maarja we zullen over 3 maanden wel zien. over 3 maanden ben ik ook jarig dus eigenlijk hoop ik dan aan iedereen te kunnen vertellen dat ik zwanger ben weet ook al precies hoe hahha maarja eerst maar eens zwanger zijn he. Het word hoe dan ook big party want tja wie word er nu voor de 2e keer 29 he hahaha
Ik hoop het ook dat we snel allemaal zwanger zijn. Zelf heb ik dan tot nu toe geen moeite gehad met zwanger worden, maar had na mijn miskraam er toch wel een beetje moeite mee, toen mijn vriendin vertelde zwanger te zijn. Het was net een week na mijn miskraam, heb wel heel vrolijk gedaan, maar voelde wel een brok in mijn keel, ik had ook zo graag mijn wondertje in mijn buik gehouden Nou dacht ik dat ik zondag mijn eitje gespot te hebben, door licht bloedverlies (want dat heb ik vaak als mijn ei er is), maar nou had ik vandaag weer bloedverlies, dus is dit nou mijn ei?? of ga ik nu ruim een week te vroeg ongesteld worden, ik snap er niets meer van, maar goed mijn lichaam is nog van slag van de miskraam denk ik, dus we zien het wel
Ik ben toch vanochtend langsgegaan voor bloedtest. Als het negatief is kan ik me alvast voorbereiden op de menstruatie die dan waarschijnlijk komen gaat en kan ik wat ontspannen
Niet zwangere waarde. Dus ik kan er waarschijnlijk gewoon vanuit gaan dat ik ongi wordt. Of zou het nog kunnen veranderen
Sandra, misschien was de eerste keer ei tweede keer innesteling.... Het is een mogelijkheid.... Hoop het zo voor je. Ik word in oktober ook voor de 2e keer 29. Ben eigenlijk vanaf 25 aan het terug tellen hihi. Hopelijk kunnen we heel mooi nieuws vertellen aan iedereen. @ babywish, geduld. Weet dat het lastig is, maar je NOD is nog niet.
Onverwachts een beetje goed nieuws. Werdt net teruggebeld door de assistente. Ze wou het graag nog een kans geven om maandag weer bloed te laten prikken. Want dit was namelijk het geval. Al die keren dat ik mijn bloed liet prikken, heb ik iedere keer waardes van 0,10 gehad, met als hoogste 0,20 En mijn HCG was nu 2,8 Dus hoger dan al die keren die ik heb gehad. + dat ik die andere bloedtesten 1 dag voor NOD had En deze is volgens mij 4 of 6 dagen voor NOD (LF kan wisselend zijn) Hopelijk is het maandag gestegen
Nee hoor, ik heb toen ik zwanger was van mijn zoon helemaal niks van een innesteling gemerkt Oh ik hoop het ook voor je!!! Sjonge ik heb weer niet alles terug kunnen lezen hoor, wat een geklep! Dus de meiden op wie ik niet reageer... sorry Dames... ik heb het verprutst denk ik . Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb mijn klusdag niet geklust... . Mijn meest vruchtbare dag was de 11de... maar ik moest werken (sta elke werkdag om 03:30 op) en ik was zo moe dat ik in slaap ben gevallen. We hadden wel de twee dagen ervoor geklust, de 9e en de 10e... hoop dat ik dus nog een kans heb. Hoe lang leven die kleine zwemmers ook al weer? Heb trouwens nog steeds last van die zeurende pijn in mijn buik. Duidelijk baarmoeder, maar nog nooit eerder last van gehad *Gaat dat meteen ff opzoeken*
Ohhh spannend babywich het klinkt eigenlijk wel hoopvol toch? Ga voor je duimen maandag. @silsa het zou kunnen, maar is het voor een innesteling niet een beetje te vroeg 5 dagen na je ei? Pfff voordat ik kinderen had dacht ik echt dat het proberen zwanger te worden leuk was, maar ik vind er echt niets aan, ik ben er heel de dag mee bezig, en dan heb ik nog het geluk dat het bij mij tot nu toe snel raak is, dus eigenlijk moet ik niet zeuren.
Babywish: wel heel laat mijn reactie op je medicijnen. Volgens mij heb je helemaal niets nodig voor je medicatie, ben verpleegkundige en onze patienten nemen ook nooi wat mee ter verantwoording. Wordt natuurlijk anders als je opiaten (morfine e.d.) meeneemt. Stop je medicijnen wel in je handbagage voor het geval je koffer elders terecht komt. Dat HCG duidt volgens mij gewoon op eenb zwangerschap; heb ik al eerder op dit forum gelezen. Klinkt goed. Spannend.... Saona: heb ik ook dat zeurende gevoel, niet constant, maar wel regelmatig. Klussen een dag voor je meest vruchtbare dag is prima hoor, dan zijn de zwemmertjes nog gewoon in leven. (4-7 dagen). Sandra Ik ken dat gevoel van de zwangere na je miskraam, heb zelf ook 2 zwangere vriendinnen, in het begin staarde ik steeds maar vol verlangen naar hun buiken, nu is dat over, ben alleen maar blij voor ze....dus het slijt, althans bij mij.... Aan alle andere dames, heb niet alles bijgelezen; druk met vakantie voorbereidingen, maar ik wens jullie een dikke streep toe.....veel geluk
Ik had 5 dagen na eisprong een heel vervelend gevoel in m'n buik. Beetje een duwerig gevoel. Ik hoop echt echt niet niet dat die HCG van de pregnyl is . Als het wel zo is, jammer dan Maar dat zien we maandag pas
Nou daar ben ik het nou helemaal mee eens. Vanaf het moment dat mn spiraal eruit gehaald is ben ik met niets anders bezig dan met tellen, rekenen etc. En dan zegt manlief als je de meest vruchtbare dag gemist hebt 'Nou dan proberen we het toch gewoon de volgende keer?'. AAARRRRRGGGG snap je er dan helemaal niks van??? Haha ER IS DUS NOG HOOP !!!
Ik heb ff gezocht. Ze leven idd nog best lang! Wordt gesproken van 72 uur tot 7 dagen. Als ik dus uitga van 48 uur kan het goed gelukt zijn... We nemen plaats op het wachtbankje (en ik ben al zo ongeduldig)... en dan zien we het wel