hier normaal ook alleen vage buikpijn rondom mijn ei maar die is toch echt als geweest (voel ik goed) maar nu nog steeds vage pijnklachten, kan me niet meer herinneren dat het bij mijn eerste ook zo was hmmm
Pff spannend he dat wachten. En ik moet nog zo lang... Hier ook wel wat last van drukkende pijn in buik, iets gevoeligere borsten en witte afscheiding maar kan ook dat mijn lichaam me voor gek houd omdat ik het gewoon erug graag wil.
Hoi meiden, Heb vanmorgen een testje gedaan, helaas negatief. Het kan zijn dat ik nog te vroeg heb getest, zit nu op 10 DPO. Dus kan nog van alles gebeuren. Ik denk dat ik er woensdag op zijn vroegst nog eentje aan ga wagen.
Hier nog steeds veel witte afscheiding. M'n tepels zijn al iets minder gevoelig geworden (?) Raar eigenlijk. Normaal wordt dat met de dag erger bij mijn voor m'n NOD. Raar vraagje eigenlijk, wat betekend DPO?
We wachten gewoon af MissQ, en we wachten en we wachten en we wachten hihihihihih Bij de zwangerschap van Izzy had ik pas een test 5 dagen na mijn NOD gedaan zelf toen sloef hij maar licht positief uit! Ik heb toen nooit knaltesten gehad....
Gelukkig wachten we met zijn allen, alleen duurt het soms zooooo lang, pfff. Hier geen rare dingen, alleen nog steeds de steken in mijn linker lies. En ik had vrijdagavond ineens een gigantische huilbui, het wou gewoon niet meer stoppen. Dat ken ik helemaal niet van mezelf maar ja kan mezelf ook behoorlijk gek maken. Gaan zo op visite, even afleiding en dan morgen gewoon weer werken, hopelijk gaat de tijd heel snel.
hihihihihi, gewoon afwachten toch? Volgens mij sta ik op punt van imploderen!! hahahaha.. Nee ik plof echt bijna van de spanning
pfff hier is het wachtbankje nog maar net begonnen en ik vind het veel te spannend!!! ik kan gewoon niet meer wachten en moet nog 9 dagen!! bleegghh... het moet toch een keer raak zijn?? Ik krijg anders echt het gevoel dat het niet meer lukt ofzo... nja, we wachten en we wachten....
Volgens mij ploffen we allemaal van spanning maar in jouw geval zou ik exploderen hahahaha. Ik voel ook van alles maar ik vraag me af of het komt omdat ik het graag wil voelen of omdat het echt zo is. Ik hou maar rekening met het eerste Ik moet zeggen dat het vandaag een beetje een saaie dag is, bedden verschonen wassen strijken opruimen..... en gaat zo maar door!
Meiden van onderstaand lijstje, hebben jullie al een testje gewaagd en wat was de uitslag?? We zijn heus niet nieuwsgierig hihihihi 16 augustus: Lindaatje 16 augustus: snijboontje 17 augustus: Vuurtorentje84, 4e ronde, 1e kindje 17 augustus: Jennifer, 5de ronde, 1e kindje 17 augustus: Lynneke, 2e ronde, 3e kindje 17 augustus: Lara1 2e ronde 2e kindje 17 augustus: Siri, ronde 3 2e kindje 17 augustus: BabyWish91, 14e ronde, 1e kindje
16 augustus: Lindaatje 16 augustus: snijboontje 17 augustus: Vuurtorentje84, 4e ronde, 1e kindje 17 augustus: Jennifer, 5de ronde, 1e kindje 17 augustus: Lynneke, 2e ronde, 3e kindje 17 augustus: Lara1 2e ronde 2e kindje 17 augustus: Siri, ronde 3 2e kindje 17 augustus: BabyWish91, 14e ronde, 1e kindje 18 augustus: Sloppyslayer, 9e ronde, 2e kindje test: een positief, een negatief (heb gehoord dat vals nega en vals posi alletwee mogelijk is)
hihi, thanks Hier geen saaie dag..........hond aan de dunne en heel haar banch onder gepoept! Dus met handschoenen aan schoongemaakt en toch nog desinfectie gel gebruikt............je kan niet voorzichtig genoeg zijn. Hond is door Sloppyman gewassen en zit nu op het balkon te drogen Mn wasmachine maakt overuren met poep spullen....haha
Nou sloppy die 2 testen strepen elkaar wel weg dan dus ben je nog blanco.......... misschien toch nog even een paar daagjes tot na je nod wachten Lynneke wat jammer maar positief blijven en op naar de volgende ronde