NOD 16 augustus - 31 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Babbel81, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Toch nog een beetje positief nieuws sloppy ;)

Hier: nog niks te voelen van een eventuele naderende menstruatie

2. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hey Ladies.
    Vraagje:
    Ik moet zaterdag ongesteld worden en een aantal pagina's terug heb ik beschreven welke symptomen ik tot nu toe had. En ook dat deze symptomen al geruime tijd aanwezig zijn. sinds gisterenavond heb ik minder last van mijn borsten en zijn ze met momenten minder gespannen en iets "kleiner". wel zijn de aders nog zichtbaar.
    Zijn er mensen die dit herkennen 5 dagen voor NOD en toch zwanger bleken of is dit een teken dat het toch mis is??
    Verder heb ik wel nog steeds last van wat meer speeksel, ongi krampjes, steken en een iets opgezette buik (vooral bij de liezen) ook heb ik veeeeeeeel meer pukkeltjes dan de afgelopen 8 mndn. tepels lijken wel nog wat donkerder.
    Hoop op reactie van iemand.

liefs Chelleke

3. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Ik had moeten afkloppen.

Ik heb wat roze bij het afvegen.
    Dus ik neem aan dat mijn menstruatie eraan komt:(

4. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Balen babywish. Hoop voor jou dat het nog innestelings bloed is en dat je HCG waarde alsnog gaat stijgen.
    Ik duim voor je en denk aan je.
    Ik weet hoe vervelend het is ben zelf ook al 8 maanden aan het hopen op een wondertje...
    heb jij toevallig ervaring met mijn bovenstaande vraag (zie mijn vorig berichtje).

Liefs Chelleke

5. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Nee, sorry Chelleke, niet herkenbaar.
    Misschien hebben andere dames hier ervaring mee.

Auwie buikpijn hier :(:(:(
    En weer weg
    EN komt weer terug... Grrrr

6. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Baby wish.
    Heb je normaal ook buikpijn voor je menstruatie? spannend he, vooral als je nog steeds geen ongi ziet komen.
    Ik duim voor je.
    Liefs Chelleke

7. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Vorige keer voelde ik het ook.
    Ik zat rustig op de bank en opeens hele hevige pijnlijke krampen.
    Daarna naar Wc en jahoor, volop de rode duivels.
    Alsof iemand de kraan vol open had staan.
    Maandverband ingedaan en daarna de hele nacht wakker gelegen en gehuild van de pijn.

Jammer dat je niet gewoon een ronde door kan gaan zonder die rode duivels.
    Of gewoon een heel klein beetje ongesteld, 2 daagjes lang ofzo... zonder pijn :p

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @babywish: :( Dat is geen goed nieuws!! BLEHHHHH!!

9. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ik zit ook te wachten op me nod zal ergens rond de 23ste zijn denk ik zo...maar ff een vraagje wat is LF??

10. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Migga ; SUPER GEFELICITEERD!!! Geniet ervan en niet teveel hormonen nu he?!

Babywish ; Balen zeg, hopelijk houdt je lichaam je hiermee voor de gek, is weer eens wat anders.

Chelleke ; Ik herken het helemaal, behalve de pukkeltjes. Ook ik heb nu weinig last van kwaaltjes alleen die liesen blijven zeer doen bij het opstaan, pff. Borsten zijn gevoelig maar volgens mij hetzelfde als voor mijn ongi. Sterkte en probeer je niet te druk te maken (probeer ik ook niet, hihi)

Hier dus nog steeds hetzelfde, ik ben zo benieuwd en wachten duurt zoooooooooo lang.

Succes met testen, wachten, duimen meiden!!!!
    Mijn duimen doen inmiddels al zeer van al dat duimen voor ons allemaal.

11. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    ik moet nog een tijd wachten voor ik mijn nod heb maar vind het wel weer spannend zo voor de eerste keer.

ik had zaterdag een posi ovu test en savonds gezellig hehad en vanochtend was de ovu test al minder duidelijk en net nog vaker...
    hoop dat we op het goede moment het gezellig hebben gehad.
    vorige keer was het ook met een keer klussen raak maar heb wel pco...en toevallig dit keer me ei gespot..

ik hoop zo dat het voor mij ook niet al te lang hoeft de duren...wil niet naar het ziekenhis nog voor clomid enz...

12. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    hallo, mag ik nog meekletsen?
    mn nod ligt ergens tussen aankomende donderdag en de week erop donderdag. heb deze maand op de vakantie niet getemperatuurd, dus weet niet wanneer mn eisprong is geweest.

ik heb afgelopen mei een missed abortion gehad en ben daarna ff aan de pil geweest om ervoor te zorgen dat ik niet op vakantie ongesteld zou zijn. het is nu de eerste ronde na de pil, dus cyclus ligt ergens tussen de 28 en 35 dagen.
    we hebben op de vakantie wel veel gevreeen dus hoop dat we een made in france hebben.

13. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    oh,, trouwens voor de lijst... nod tja euhh 26/8 dan maar aanhouden , tis voor ons eerste kindje en het is de ronde nr 22.

14. sunshine81

Hey Senna, welkom, ronde 22, pfff en ik maar het idee hebben dat ik allang bezig ben?!

Lopen jullie in het ziekenhuis?
    Hopen dat France het goed doet.

15. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    LF= lutheale fase, de periode tussen je eisprong en je volgende NOD.

De duivels zijn gekomen.
    Maar niet op de manier zoals ze altijd komen...

Normaal als ik ongesteld wordt wordt ik gelijk flink goed ongesteld dat ik het bloed eruit voel lopen en gelijk ook donkerrood met stolseltjes.

Nu, beetje lichtrood/bruinrood achtig

Maar kan niet zwanger zijn omdat bloedtest negatief was:(

16. Regina78

Regina78 Lid

6 sep 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie gaat er morgen ook testen? Mijn nod is 21-08. Ik kan testen vanaf 4 dagen voor mijn nod (volgens de website van zwanger en kids...), ik twijfel nog of ik zal testen, bang voor een teleurstelling!

17. sunshine81

Oh babywish wat irritant he?! Dan kan het maar beter goed doorkomen, dan weet je het tenminste zeker. Sterkte!!

Regina, succes met testen, mijn NOD is pas de 24e maar denk dat ik er vrijdag een testje tegen aan gooi. Nu zit ik ook al in onzekerheid.

18. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hey Regina.
    Mijn NOD is ook de 21e. Ik ga ook pas echt op de 21e testen. vaak geeft de test negatief aan als je te vroeg test omdat er nog niet voldoende HCG hormoon is geproduceerd. Om een teleurstelling te voorkomen test ik daarom pas op mijn NOD. Omdat ik altijd 3 a 4 dagen op voorhand al wat lichte spotting heb is dit voor mij een graadmeter. INdien ik deze op dag 28 niet heb gooi ik er een test tegen aan. mijn NOD ligt namelijk tussen de 28 en 31 dagen.

Succes, enne hopelijk hebben we allebei een positieve test de 21e.

Liefs Chelleke

19. sandra

sandra Fanatiek lid

Jeetje wat balen zeg babywish, sterkte!

Succes met testen, Regina

Ik heb maandag mijn nod, dat denk, want na een miskraam kan het nog wel eens anders zijn.
    Eigenlijk wil ik wachten tot maandag, maar of dat gaat lukken. Heb nl. net ovulatietesten en zwangerschapstesten besteld bij zwanger en kids, dus als die in huis liggen is het wel moeilijk om je in te houden.

20. msiebers01

msiebers01 Niet meer actief

hmmm wij proberen eigenlijk niet echt, want ben nog veelste druk bezig met mijn werk.
    Maar ik zit inmiddels al op dag 32(bijna 33, hihi) van cyclus

2 maand geleden met de pil gestopt.
    ongesteld geweest en na 40 dagen pas weer.
    Daarna na 28 dagen weer.
    Nu dus nog in afwachting.....
    Zou toch geen onregelmatige cyclus worden????

iedereen succes en gefeliciteerd en sterkte deze maand!!!

Deel Deze Pagina