Ja het is een kruidvat test pfff, spannend he. Heb er alleen zelf nog geen vertrouwen in hoor, ook een beetje zelfbescherming Ik hoop maar dat dit geen restje hcg is van 4 weken geleden, maar ja gisteren was de test echt negatief. Ik ga kijken of ik me kan inhouden tot donderdag en dan kijken of het streepje donkerder wordt.
Ik las dat HCG na 3 weken uit je lichaam is na een zwangerschap, ik weet natuurlijk niet hoe dat zit met een VMK maar een zwangerschap is toch een zwangerschap...... misschien heeft het te maken met de hoeveelheid aanwezige HCG Blijf goede hoop houden meis en hou het gewoon in je achterhoofd dat het ook niet zo kan zijn! Doe ik ook al heb ik wel echt een gevoel zwanger te zijn maar ik weet ook dat je lichaam en je verstand je verschrikkelijk in de maling kunnen nemen
Oh succes Joyce, wat zijn we eigenlijk erg he, door zo vroeg te gaan testen. Mijn man snapt er niets van, die zegt wacht gewoon tot volgende week, dan weet je het zeker. Snap niet dat hij zo rustig kan blijven
Maar met tien weken zwangerschap heb je meer HCG in je bloed dan op het einde van je zwangerschap. Met tien weken zit je op je piek. Maar goed, gisteren was de test wit, dus hij zal toch weer niet gaan stijgen als er geen nieuwe zwangerschap is.
Die van mij snap dat ook niet, die zeg geduld is een schone zaak, nou ik hoef geen schoon zaakje hoor, laat het maar lekker gevuld zijn Toen ik dat zei stond ie me raar aan te kijken Ach mannen komen van mars Maarre owwwwwwww ik hoop het zooooooooooo, al is het licht positief kom ik showen ok Ben nu tienermoeders aan het kijken op SBS6
Test vanmorgen negatief, had ook licht roze bij het afvegen. Erg vreemd, zou nu op dag 20 hooguit dag 21 van mijn cyclus zitten.......
Ik heb vanochtend ook negatief getest. Ga ervan uit dat ik dan ook echt niet zwanger ben, want zit 3 dagen voor nod en het is een extra gevoelige test..toch wel balen!
Ow, of je heb een vroege menstruatie of het kan nog steeds innestelingsbloed zijn... misschien latere innesteling Hoe lag is je cyclus dan en heb je tekenen van je ongi?
Regina zelfs de gevoeligste test kunnen ,ook al ben je zwanger, nog negatief nesten! soms heeft HCG gewoon wat tijd nodig. Toen ik pas 3 dagen over tijd was met dochter teste ik heel licht positief! 1 vriendin van mij was zwanger en heeft nooit positief getest en weer een andere teste pas 2 weken later positief Ik bedoel gewoon te zeggen heb nog even geduld tot je NOD ook echt is geweest, degene die vroeg positief hebben getest hebben of geluk gehad of een valse uitslag. Ik wil je geen valse hoop geven maar ook niet dat je nu al de moed opgeef x
Ben op 28 juli ongesteld geworden en mijn ovulatietesten werden op 5 augustus positief (7 augustus nog maar 1 witte streep). Gemiddelde cyclus zit hier op 23-25 dagen. Is het niet wat laat voor innestelingsbloed?? Zit nu op 13 DPO........... Enige wat ik nu heb is licht roze bij het afvegen (vanmorgen opgemerkt)
Ja je ei op 7 augustus klopt wel, toch word er via de berekening gezegd dat je op z'n vroegst pas na 21e kan testen. En waarom zou het geen innestelbloed kunnen zijn, er is geen regel wanneer innestelbloed moet komen, sommige hebben het helemaal niet! Geduld meis (al weet ik als geen ander hoe moeilijk het is)
Heb ook een beetje zo'n zeurderig gevoel onder in mijn buik, alsof ongi eraan zit te komen. Kunnen natuurlijk ook de zenuwen zijn... geduld, tsja, al 3 jaar lang geduld...
Ik heb gewacht tot 5 dagen overtijd toen ik zwanger bleek van mijn zoontje Dat deed ik omdat ik al zo lang gewacht had,en die paar dagen maakte niks meer uit
Jups, helaas wel al zo lang. Na 12 jaar pilgebruik na 7 maanden zwanger van mijn zoontje. 9 maanden mirena spiraaltje gehad en in aug 2007 laten verwijderen, 2 miskramen het jaar erop en even een break gehad omdat ik het geestelijk niet meer aan kon. Nu weer een poging aan het wagen. Zojuist weer even naar de wc geweest, haast niets in mijn inlegkruisje, nog wel een klein beetje roze bij het afvegen. Duimen dat het innestelingsbloed is, al heb ik er geen goede hoop meer op... Ik ga nu met manlief genieten van een dagje sauna. Heb er zin in. Helaas wel tampons meegenomen voor het geval dat het door gaat breken. Ik lees vanavond weer verder. Liefs.....
Heb vanochtend ook getest, maar witter dan wit, kon er met de beste wil van de wereld geen streepje in ontdekken.... Zit nog wel 2 dagen voor NOD (12 DPO), maar heb toch maar een paar tampons in de tas gedaan vandaag.
Nou ik zit op NOD en natuurlijk getest.........helemaal niks te bekennen van een streekje........pfffff wat een onzin! Ik moet wel zeggen dat ik er om 5uur al uit was en om 10.30 nog geplast had............dus ik hoop nu dat de concentratie niet hoor genoeg was hihihi Mn boobs doen nog wel zeer en al mn andere symptomen zijn er ook nog dus ik hou hoop