Hoi jeetje wat gaan de paginas snel heb niet alle 18 paginas of meer terug gelezen maar klets vanaf nu weer mee. Gisteren Een heel heel licht positief testje gehad maar je mmoest echt zoeken dus twijfel nog erg. Ga mischien zo nog testen. Succes dames. Zelf denk ik dat het een valse test was.
Sloppy ben trots op je, hoop houden tot het tegendeel is bewezen Ik moett nog zooooooooo lang wachten! Ik heb gelukkig wel wat afleiding de komende dagen.... na een rot periode heb ik een sollicitatiegesprek vrijdag voor een best leuke baan en ook nog eens best leuk betaald straks ga ik even shoppen dus ook weer afleiding hihi
Help nu twijfel ik nog meer een iets duidelijkere streep. Pff het zal toch niet waar zijn ahhh nu slaan de zenuwen en paniek weer toe!
Meis plaats even een foto kunnen we meegluren Maarre 2 dagen overtijd en een positieve test is toch zwanger hoor Dus hierbij alvast een voorzichtige gefeliciteerd en een dikke kroel en kus
Nou daisy, ik ben het met joyce eens hoor! twee dagen overtijd en een positieve test is zo klaar als een klontje, jij ben zwanger! Gefeliciteerd meid!
@daisy spannend!! idd plaats een foto dan kunnen we ffies meegluren! Ik vandaag nod maar geen ongi maar ook geen positieve test dus ik denk wachten op ongesteld worden.... Gr. Linda
NOD 16 augustus: Lindaaatje1986 16 augustus: snijboontje 16 augustus: BabyWish91, 14e ronde, 1e kindje 17 augustus: Vuurtorentje84, 4e ronde, 1e kindje 17 augustus: Jennifer, 5de ronde, 1e kindje 17 augustus: Lynneke, 2e ronde, 3e kindje 17 augustus: Lara1 2e ronde 2e kindje 17 augustus: Siri, ronde 3 2e kindje 18 augustus: Koeky 18 augustus: Flippo123, ronde 11, 1e kindje 18 augustus: Maregmo, ronde 3, 1e kindje 18 augustus: Sloppylsayer, ronde 9, 2de kindje (1positieve test) 19 augustus: Babbel81, 5e ronde, 1e kindje 19 augustus: Yoki, 29e ronde, 1e kindje 19 augustus: Moontje82, 2e ronde, 1e kindje 19 augustus: Daisybunk1, 2e ronde, 2e kindje 19 augustus: Linnie1984, 5e ronde, 1e kindje 19 augustus: Mam73, >3jaar, 4 kindje 19 augustus: Migga, 3e ronde, 2e kindje 20 augustus: Juud74, 9de ronde, 2de kindje 20 augustus: MissQ, ronde zoveel, 2de kindje 20 augustus: Ladydi85, 2e kindje 21 augustus: Sunnie, 2e ronde, 1e kindje 21 augustus: Chelleke84 8e ronde 1e kindje 22 augustus: Foofer, 2e ronde, 1e kindje 22 augustus: Muisje88 23 augustus: Rieanne 4e ronde, 2e kindje 23 augustus: Hopmarjanneke, 4e ronde, 2e kindje 23 augustus: Sandra, 1e ronde na mk, 3e kindje 24 augustus: Manon26, 1e kindje 24 augustus: Sunshine81, 10e ronde, 1e kindje 24 augustus: MilanFleur, 1e ronde, 1e kindje 24 augustus: Pientje01, 4e ronde, 2e kindje 24 augustus: Sahi, 7e ronde, 1e kindje 24 augustus: Joyce012, 1 ronde, 2e kindje 25 augustus: Ingrid82, 4e ronde, 1e kindje, 25 augustus: Doortje25, 2e ronde, 1e kindje 25 augustus: Janneke, 3e ronde, 1e kindje 26 augustus: Pally, 5e ronde 1 vlindertje 26 augustus: Vivi, 4e ronde, 2e kindje 26 augustus: Saona, 1e ronde, 2e kindje 26 augustus: Marleen76, 4e ronde, 1e kindje 26 augustus: BB10, 19e ronde 28 augustus: Mendy, 2e ronde, 1e kindje 28 augustus: Kevertje, 6e ronde, 1e kindje 29 augustus: omhairy 1ste ronde 2de kindje 30 augustus: tkonzijntje 3 30 augustus: Zomaar1986, ronde zoveel, 1e kindje 30 augustus: Misslisa, 1e ronde, 1e kindje 30 augustus: Yootje, ronde ? vanaf dec 2008, 1ste kindje 31 augustus: Silsa, 1e kindje Oewh, wat veel om bij te lezen. Wat jammer dat er al zoveel rood te zien is in de lijst. Hopelijk staan die mensen volgende maand op roze (including me )
Spannend Daisybunk1, maar het klinkt wel heel positief hoor Hier net weer een test gedaan, maar daar is geen streepje op te bekennen helaas, dus tja ik denk toch dat, dat streepje van gisteren nog van mijn miskraam was. Misschien was gisteren mijn urine heel geconcentreerd, dat er daardoor nog een streepje kwam Hier een foto van de test van net: Bekijk bijlage 95036
hallo dames. ik ben nieuw op het forum en heb al een hele tijd mee gelezen. vond het nu wel tijd om met jullie mee te kletsen mijn nod is op 31-8 als alles goed is. wij zijn nu een jaar bezig voor ons 1ste wondertje. ik hoop dat het hier gezellig is xxx
als er al zwangeren zijn van harte gefeliciteerd. hoop stiekem dat ik nu op een roze wolk ga belandden..
pfffff is toch om gek van te worden! Ik heb tot nu toe een positieve test en een stuk of 4negatieve............pfffff
@butterfly: Welkom hier!! al weer een jaar bezig! Pffff ik hoop dat het snel raak zal zijn voor jullie
hallo, ja een jaar alweer. we twijfelen om na deze ronde naar de HA te gaan... stiekem heb ik een goed gevoel bij deze ronde. maar dat heb ik al vaker gehad en werd het een ongi. dus ga daar vanuit dan kan het alleen maar mee vallen. ik spreek jullie vandaag vast nog wel. de schoonmaakplicht roept en heb geen zin
Vervelend als de testen van posi naar nega gaan. Beter andersom. Hier nog steeds geen ongi te bekennen. Man was gister bij de HA en hij zei dat de andere waardes van mijn onderzoek (bloedwaardes en bloeddruk) wel richting zwangerschap waren. Daarom mag ik aankomende vrijdag nog eens terug komen voor een bloedtest. Vond het wel weer een hoopgevend bericht. Lichte buikpijn, gevoelige borsten, met vlagen misselijk het is er gewoon nog steeds...
Kan geen foto plaatsen zit op mobiel te internetten. Helaas. Manlief zei zo van hoe kan dat nou hihi. Nou even afwachten en mijn banner klopt niet helemaal wegens vorige maand een miskraam zelf denk ik dat de 19 mijn testdag moet zijn.
zo te horen schijnt het raak te zijn... hoe kan het dat je nog geen zekerheid hebt... anders moet ik zoveel pagina's terug lezen zo nog ff stofzuigen en dweilen. wie wil me helpen zo geen zin
Helaas heb ik nu bloedverlies ik snap er helemaal niks meer van. Trouwens eerst bruinverlies en toen bloedverlies. Was de test vals of is het weer een hele vroege miskraam of gaat het weer zoals bij mijn zoon met vaak bloedverlies.