Thx Sun, vind het echt heel spannend, vooral ook omdat ik geen idee heb wat me eventueel te wachten staat. Heel lief, dat vrouwtje aan de foon zei: ik heb je opgeschreven als nieuw (terwijl ik bij gyn wel al bekend ben), want dan heb je 20 minuten de tijd, anders maar 10. En ben heel blij, manlief gaat met me mee!!!!
Heel goed gedaan!!!! Ik ben blij voor je dat je al zo snel terecht kan! Ik sta nu op een boot bij sail
Op een boot bij sail??? En hoe internet jij dan??!??!?!? Ja, goed he. Heb totaal geen idee wat me te wachten staat hoor. Maar jouw verhaaltje van vanmorgen over een broertje of zusje heeft me over de streep getrokken om te bellen, thx kanjer!! Dikke kus en geniet van de sail daar he
Och sloppy, je bent een schatje Vind het erg fijn om mijn verhaal hier kwijt te kunnen, is toch bij mijn mannetje hier thuis een wat minder onderwerp om over te kunnen praten..... Ben echt super blij met jullie, sloppy en sun, we komen er wel, iedere maand die verstrijkt brengt ons een maand dichter bij een positieve test! Hoelang ben jij al bezig sun? Liefs...........
Och MissQ ik zeg altijd MANNEN KOMEN VAN MARS k had vanmorgen die test gedaan, vertelde tegen hem dat ie positief was toen zei hij O oke Ik vroeg hem vanmiddag ben je niet blij en natuurlijk is hij dat en vroeg ik hem om vanwaar die reactie toen zei hij wat mot ik dan zeggen:x Daarom mannen komen van mars tralalalalala
@joyce: hahahahaha zooooo waar! wij wonen op dit moment in een 3kamer app. en hier is eigenlijk geen ruimte voor nog een kleintje. Dus ik zeg net tegen heb dat deze menstuatie me erg zwaar valt en dat ik het er een beetje moeilijk mee heb dat we nu weer naar het VU moeten omdat ik daar dan ook "moet" bevallen........ Zegt ie: nou ik zit met iets heel anders........namelijk ons huis.....pfffff Daar ben ik dus helemaal niet mee bezig. hihihi......maar hij zegt ook niet: zullen we dat 2de kindje maar niet doen?? EN DAT VIND IK HET BELANGRIJKSTE hihihihi Oh mannen................maar ik hou zo veel van hem!
Zeker. Soms proberen ze wel te luisteren en je te begrijpen, maar het blijft anders. Soms begrijpen ze ook niet dat het zwanger worden de vrouw waarschijnlijk iets meer bezig houdt (is ons lichaam en dat verandert) als bij de man.
OOoh wat herkenbaar!! Bij mijn eerste zwangerschap belde ik hem op van joh je word papa, was het even stil en toen kwam er stamelend uit ; maar hoe kan dat dan. heb meneer even fijntjes duidelijk gemaakt dat het juist de bedoeling was een plakbeeb hihi en toen was hij na de schrik te bekomen zijn wel heel erg happy. Hoe anders deze keer, ik belde hem *tja iemand moet werken in de schoolvakantie * op met de boodschap luister goed hier komt een cryptische omschrijving *zoontje liep in de kamer rond* dus ik het is een test en er staan twee streepjes op... tja dan moet het spaarlampje gaan branden en toen heel lief ooooh wat gaaf!! wat snel wat ontzettend gaaf hihi tja dat had ik wel even nodig. Mannetje draait wel bij maar moet gewoon ff wennen... mijn kwam voor de gein met een pot augurken thuis, tja laat ik nu net daar geen zin in hebben
Ooooh zo herkenbaar he? Ik weet dat mijn mannetje er niet nu al vol voor wilde gaan, maar hij wilde voor mij wel gaan oefenen. Blijk ik de eerste maand direct zwanger te zijn. Bij het zien van de streep zei hij: oh, gefeliciteerd. Ik stond helemaal verbaasd, wilde het het liefst uitschreeuwen, wilde een rondedansje doen, wilde samen blij zijn. Maar ook hier een koele reactie. En vandaag weer, een dag later. Ook de reactie; wat moet ik dan? Je weet dat ik het nog niet zo graag wou als jij. Natuurlijk snap ik dat, maar alleen maar zitten mokken en geen één klein beetje blijdschap laten zien, pfff... Daar gaat mijn blijheid wel een beetje de grond van in
Oh ff een trots mama moment: Ons meisje is vandaag vanaf 10uur tot 17uur op de sail geweest. MEt de boot vanaf ongeveer 12uur en de hele tijd lachen en lol hebben niet te kort! Mensen kwamen tegen ons zeggen hoe lief ze haar vonden en hoe verwonderlijk dat ze het zo goed deed Ze heeft een keer gehuild maar dat was omdat we haar ff in de buggy hadden gelegd in de hoop dat ze ging slapen! Dat wilde ze niet want ze moet bootjes kijken! Het was te gek! We hebben nog een aanvaring gehad, met een kleine schade maar wat is sail leuk! Over 5jr gaan we weer, en dan gaan onze 2kinderen gewoon mee
Hey Miss, Het gaat helemaal goed komen met ons, alleen duurt het soms iets (veel) langer dan dat we zelf willen. Ik ben vorig jaar september gestopt met de pil, daarna ziek geweest dus niet echt bijgehouden hoelang de cyclussen zijn enzo, nu dus ronde 10, ruim acht maanden echt serieus ermee bezig. Was je wel snel zwanger van je zoontje?
heerlijk gevoel heh om trots te zijn op je kleintje! Nog even en je heb er 2, echies waar en alle andere meiden waarbij het deze maand niet is gelukt, jullie zijn volgende maand xxxx
@ Sun, ik was met mijn zoontje na 7 maanden zwanger, had 12 jaar pilgeslikt. Vandaar dat het nu ook zo hard valt dat we nu al weer 3 jaar bezig zijn voor een tweede. @ Sloppy, wat een heerlijk kind heb jij zeg! De mijn zou ik ook wel zo mee kunnen nemen naar zo'n evenement en dan zeker NIET slapen, lol!!! @ Joyce, ik hoop dat je gelijk krijgt meid.... ! Ik wil nog even zeggen dat ik super blij ben dat we woensdag al terecht kunnen bij de gyn, sommige meiden moeten nog maanden wachten voor ze terecht kunnen....
@missQ: ik ben ook heel blij voor je! Onze eerste mogelijkheid was 21 september, maar goed wij starten dan ook direct met cryo terugplaatsingstraject en als het moet de 2de IVF ronde........ Oh ik wil dat het al zo ver is
Hai meiden Hoe is het vandaag? MissQ ik ben ook blij voor je dat je volgende week al terecht kan, goed dat je de knoop heb door gehakt! Ben trots op je en ik wil uiteraard wel weten hoe het was. Sloppy jij volgende maand meid, ook zo spannend. Ik heb vanmorgen nog even getest en positief, ik voel me nu echt schuldig dat ik 2 x de eerste ronde zwanger ben en ik weet wel dat het de natuur is maar toch ik zit hier nu gewoon te huilen Ik heb wel de foto bijgevoegd van de test dikke kus voor jullie allemaal
Gefeliciteerd Joyce!! Vanochtend heb ik ook getest en... hij was positief! Kan het nog niet geloven. Ik ga vandaag nog wat testen halen om het te proberen te geloven. Maar de tweede streep was er na 1 minuutje al, en zonder te turen na 5 minuten duidelijk te zien.