NOD 16 augustus - 31 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Babbel81, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Suniie gefeliciteerd meis...... bij mij was de streep ook gelijk te zijn binnen een minuut, op de foto zijn ze vager dan in het echt.... ik ga op mijn NOD zeker nog een keer testen maaar ik heb nu 2 dagen achter elkaar positief getest 3 testen dus er is geen twijfel over mogenlijk

YAHOOOOOO sorry hoor maar ben zo blij

2. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp je helemaal Joyce. Ik zit vol ongeloof naar mijn testje te turen. Durf het nog niet te geloven en ben veel te bang dat ik per ongeluk fals positief heb getest.

Ik hoop dat die winkels snel open zijn, kan ik mijn bevestiging gaan halen ;)

Mochten die testen ook positief zijn, dan See you bij de Mei mama's ;).

3. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Hey Sunnie en Joyce

van harte gefeliciteerd!!! woohooo augustus word een roze maand, zeker weten!!
    Ik heb na mijn kv test maar een digitale gedaan en die gaf ook netjes zwanger aan 1-2 weken.

zie jullie bij de mei mamma's

liefs Rieanne

4. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Rieanne.

Het roze vliegt ons even om de oren!
    Wat een goed nieuws allemaal.

5. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Hey roze meiden !
    Ik heb met de test van mijn zoon haarlak gespoten op het venstertje en het is nu na 10 maand nog steeds zichtbaar :D:D

Dus meiden spuiten whaha

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @sloppy, wat fijn dat ze gelijk daarmee gaan beginnen, hoef je gelukkig niet eerst een heel traject door?! Hoe was Sail gisteren? En jullie VIP plaatsen?!?!?!!!

@joyce, wat lief dat je dat zo zegt *bloos bloos*, ben ook wel erg blij dat ik een beetje naar sloppy geluisterd heb ;) uiteraard hou ik jullie op de hoogte

@alle roze meiden, van harte gefeliciteerd!!

Wij gaan zo een heerlijk dagje naar Madurodam en het strand, de kleine is nu even met zijn papa bij de kippetjes kijken en ze eten geven, daarna nog even een bakkie doen en wat broodjes smeren en dan op naar Den Haag, kleine anderhalf uur in de auto. "Mama, gaan we nu naar de plek waar ik een reus ben?!" Hahahaha, super he!!!!!

Meiden, veel plezier vandaag, ik lees jullie hopelijk aan het einde van de dag weer (of dalijk nog even als jullie snel zijn!!)

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Joyce en Sunnie: Gefeliciteerd!!!! Fijn dat het zo snel gelukt is hoor!!

@MissQ: We hadden nog heel wat bevruchte eitjes over van de posing van Megan en ook omdat we zoveel hebben moeten doorstaan voor die tijd kunnen we al zo snel beginnen.
    Maar voor de eerste terugplaatsing zal zijn denk ik wel dat we nog wat wegen moeten bewandelen hoor. Maar dat horen we gelukkig volgende maand :D
    Veel plezier in Madurodam!!!

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Oja en Sail....en VIP plaatsen.........hihi we hebben een eigen bedrijf in het personen vervoer en we waren uitgenodigd door General Motors.
    Zal zo ff foto's spammen :D

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ja!!! fotos!! zijn we gek op ;)

Wat fijn dat jullie nog zoveel bevruchte eitjes hebben, zijn die nu ingevroren ofzo? (Heb totaal geen idee hoe zoiets in zijn werk gaat..)

..ga nu even wat broodjes smeren en dan op naar Den Haag!

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Op de boot:

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    In mijn tent op de boot!

12. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Hihi wat een schattige foto's, ideaal zo'n tentje.

Joyce en Sunnie ; Gefeliciteerd en je moet je niet schuldig voelen hoor, onze tijd komt nog wel.

Hier is mijn temp gezakt dus ik ga er vanuit dat ik ongi moet worden, hoop het zoooooo NIET!!!

13. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn temp was gisteren ook lager (onder niveau van voor de eisprong). Vandaag knalde deze omhoog. Dus het kan even naar beneden, Innestelingsdip?

Meiden bedankt voor de felicitaties. Ik kan het niet geloven en heb denk ik nog een hoop testjes nodig de komende dagen om het echt te geloven.

Voor de andere meiden ik strooi nog wat roze jullie kant op.

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @sunshine: JA dat tentje is heel handig en kan ik ook echt iedereen aanraden!

@sunnie: geen verstand van tempen.......sorry. Maar de test zegt toch voldoende??

15. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat tentje is super handig!!

Ja test zegt genoeg (al moet ik het nog even laten bezinken). Ik reageerde op de temp daling van Sunshine.

16. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Geweldig weer zoveel roze!

Hier nog een dagje overtijd dag 16 alweer...weer een omo witte test alhoewel er wel iets vaag in leek te staan. Ga er echter niet vanuit en laat maandag de HA maar eens oordelen

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Heb je een foto??

18. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Nee kreeg het er niet op helaas....was echt alleen als ik hem in een bepaalde hoek hield. Was trouwens de kv 2 voor 5

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    hmmmmmmm, tja ......

Ik ga voor je duimen dat hij snel duidelijker word!

20. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Ja ben het licht aan beu. Altijd netjes regelmatig en nu zoveel klachten...niet slapen tijdens de nacht en ochtend misselijk pijnlijke borsten en rug en geen ongi is om moedeloos van te worden

Deel Deze Pagina