Gefeliciteerd allemaal!! Hier komen waarschijnlijk ook de rode duivels, hoewel ze nu nog bruin zijn. Heb al twee dagen last van bruine afscheiding maar volgens mij gaat het nu doorzetten, aan de ene kant jammer, maar wel duidelijk. En dan kan ik hierna aan een normale cyclus beginnen, want na een miskraam weet je gewoon niet waar je aan toe bent. Die vage streepjes op mijn test waren dus echt nog van de miskraam. En op zich best een nette cyclus van 26 dagen na de miskraam, je hoort ook weleens dat het veel langer kan duren
hela, alles goed hier? ik ben terug van vakantie!!! ik hoop op rose deze maand want we hebben goed ons best gedaan! hier heb ik al veel rose gezien , alle zwangeren PROFICIAT
Helaas...... hier is het toch helaas misgegaan.... Vandaag was het precies 2 dagen na mijn NOD, en hoewel ik al 4 dagen vóór mijn NOD een positieve test had, ben ik nu toch ongesteld geworden. Ik was er al ZO bang voor!!! Ik verlies inmiddels helderrood bloed en verloor op het toilet een stolsel. Meteen een CB digi test er tegenaan gegooit, en die gaf ineens een keiharde "NIET ZWANGER" aan. Ik voel me vreselijk raar... wij hebben een week lang gedacht dat ik zwanger was en nu is het ineens weg. Ookal was het nog maar zo pril, ik ben er toch verdrietig om.... Ik denk nu steeds: WAT heb ik fout gedaan dat het nu mis ging?? Had ik toch dat ene wijntje moeten laten staan terwijl ik wist dat ik waarschijnlijk zwanger was? Heeft alle slaapgebrek en vermoeidheid van de laatste tijd nu toch zijn tol geeist? Ik kom er toch niet achter.... maar k**** is het wel zeg.... :x:x:x
Dat was zo gek: bij mijn eerste zwangerschap waren we zo dolenthousiast dat wij het 1 dag voor mijn NOD al aan onze families hadden verteld, haha! Dit keer bleef ik juist heel gereserveerd en bleef maar tegen mijn vriend zeggen: "het is nog zo pril, er kan nog vanalles misgaan". En toch had ik al echt zwangerschapssymptomen de afgelopen dagen; misselijkheid, pijnscheuten in borsten, moe.... het is nu allemaal in 1 klap weg. Ik ben wel "blij" dat het nu meteen mis is gegaan en niet pas over een paar weken/maanden. DƔt lijkt mij nog vele malen erger. Mijn vriend en ik kunnen ons er redelijk goed overheen zetten, denk ik. Het is even een fikse teleurstelling, maar we hebben ook zoiets van: we gƔƔn er gewoon weer voor (maar wel bijtend op mijn lip...) Volgend weekend lekker 2 weekjes of vakantie!! Daar heb ik nu ineens HEEL veel zin in!
Wat heerlijk om dan gelijk de vakantie te hebben om er tussenuit te gaan. Het lijkt me een behoorlijke teleurstelling, maar inderdaad dan maar liever nu als over een paar weken.
Ja, heb ik dus ook. Als je berichtjes van mij binnen dit topic terug leest, dan zie je dat ik mij al zorgen maakte over mijn vroege testen. Ik vroeg hier toen een paar keer wat de kans was dat ik ook nog gewoon ongesteld zou gaan worden. Dat had ik dus even moeten afkloppen.... En wat ik ook denk: ik heb 4 en 3 dagen voor mijn NOD positief getest. Daarna geen testen meer gedaan. Nu heb ik 2 dagen nÔ mijn NOD alweer een negatieve test, dus ik heb zoiets van: als ik nu gewoon óp mijn NOD getest had, dan was die wellicht ook al negatief geweest en had ik nu die teleurstelling helemaal niet gehad. Dus..... volgende keer ga ik echt proberen om pas op de dag van mijn NOD te testen en niet daarvoor (is moeilijk, maar ik wil dit niet nog een keer meemaken....).
Migga, op de eerste plaats, bah wat akelig allemaal zeg. Knap dat je er toch zo relaxed mee om gaat, althans, je klinkt er wel berustend onder. Op de tweede plaats, herkenbaar! Ik had 2 rondes geleden ook een posi test 2 dagen voor nod en om wat voor reden heb ik tegen niemand iets gezegd, zelfs niet tegen mijn vriend, en jawel hoor 2 dagen na nod werd ik hartstikke ongesteld, meer bloed en pijnlijker dan normaal. Volgens mij wordt daarom afgeraden voor nod te testen, vals negatief testen want te vroeg voor genoeg hcg, maar ook hele vroege mk's, maar ja de verleiding om te testen is zooooo groot! Sterkte in ieder geval en ik zie je in de volgende nod topic.
@migga meid als eerste wil ik jou een hele dikke knuffel geven !!!! kan me voorstellen dat de teleurstelling ontzettend groot is meid maar ga nu niet te hard denken had ik maar en praat jezelf geen schuldgevoel aan meid !! nogmaals hele dikke knuffel @Roze meiden (ik zie er de nodige) gefeliciteerd allemaal @meiden met de duivels wat rot voor jullie ik duim volgende maand voor jullie allemaal pff ik moet nog paar dagen op de wachtbank wat verschrikkelijk word er gek van ff proberen vol te houden he vanaf nu ben ik ook weer iets meer hier te vinden ben vandaag weer gaan werken dus kom weer eens in een normaal ritme, julie zullen me vooral savonds zien en als ik vrij heb ook overdag hahaha
@migga: sterkte meid!!! Dat moet een enorme teleurstelling zijn. Ik herken je voorgevoel wel. Ik heb 2 maanden geleden een mk gehad en had ook vanaf het begin al het idee dat het niet goed zou gaan. Gek. Maar...geniet van je vakantie en hopelijk is het snel weer raak!!!
Migga wat ontzetten naar voor je........ Tuurlijk weet je dat de kans bestaat maar toch is het bij mij weer een hele klap in me gezicht om het te lezen. Ik zelf heb ook zo vroeg getest en ben ook echt een beetje huiverig nu voor de aankomende week nu na dit.. Vind het wel goed van je dat (zo kom je over) je het zo rustig oppakt. Geniet van je vakantie meis je heb nu in ieder geval wel het bewijs dat je zwanger kan zijn......
Dat ik zwanger kan zijn was al bewezen, want wij hebben al een zoon van bijna 3 Achteraf gezien had ik dit keer ook helemaal geen innestelingsbloeding gehad en mijn temperatuur vertoonde ook geen innestelingspiek, wat ik beide bij mijn eerste zwangerschap wel had. Hoeft natuurlijk niets te betekenen, maar het is voor mij een bewijs dat de vrucht niet goed heeft in kunnen nestelen. Ik hoop dat het snel weer raak is. Vooral ook omdat onze zoon volgende maand alweer 3 wordt en ik liever niet meer dan 4 jaar leeftijdsverschil heb tussen de kids. Maar we zien wel. Het was immers een bewuste keuze van ons om eerst nog een tijdje te wachten met een tweede.
@migga, heel veel sterkte. Ik vind het knap van je dat je er zo rustig onder kunt blijven. Helaas ook op naar de volgende ronde, hopelijk brengt je dat meer geluk dan deze...
.. ow ja, en voor wat betreft dat leeftijdsverschil, dat heb je helaas niet zelf in de hand. Ik ben in aug 2007 gestopt met de mirena, wilde graag niet meer dan 2,5 jaar leeftijdsverschil tussen mijn zoontje en zijn broertje of zusje. En zie hier. Mijn kleintje wordt 7 september al weer 4 jaar oud..................
@migga, Wat vreselijk k**te zeg, maar ga je alsjeblieft niet schuldig voelen, dat ene wijntje kan heus geen kwaad hoor. Heerlijk vakantie, kan je lekker bijkomen en ontspannen, hihi wie weet helpt dat. Ik zie je volgende maand ook weer, hier zijn gisteren de rode duivels aangebroken. 3 dagen voor NOD, pff, snap er niks van en mijn temp is ook nog hoog. Echt balen gewoon maar ja wat doe je eraan.