Tja sommige van de oude garde blijf je tegen komen Ik had ook liever niet meer hier geschreven8) (ben ook een van de langst schrijvende in de nod topics denk ik) Maar dan zingen we nog maar een keer: en van je hela hola houd er de moed maar in, houd er de moed maar in, houd er de moed maar in en van je hela hola houd er de moed maar in, Houd er de moed maar innnnnnnnn! Je kan moeilijk anders, opgeven vind ik geen optie!
@zomaar we gaan er gewoon voor dat je niet nog eens de miep ziet deze maand, ik trouwens ook hahaha @bb10 keep the spirit he meid, vind het knap dat je zo posi blijft voor jou duim ik nu het hardst hoor
NOD 16 augustus: Lindaatje 17 augustus: Lara1 2e ronde 2e kindje 18 augustus: Koeky 19 augustus: Babbel81, 5e ronde, 1e kindje 21 augustus: Hopmarjanneke, 4e ronde, 2e kindje 21 augustus: Sunnie, 2e ronde, 1e kindje 24 augustus: Manon26, 1e kindje Hoi dames, ik heb mezelf even toegevoegd, als het goed is vandaag mijn eisprong dus nod de 17e. Gisteren dan eindelijk een positieve ovutest, op dag 23. Mijn ticker klopt nu niet meer , mijn cyclussen zijn een beetje in de war sinds mijn vorige zwangerschap. Ik ben ook niet echt een aktieve meeschrijver, maar lees wel mee. En zal proberen te reageren.... Ik hoop voor een vruchtbare maand en iedereen op ROZE
Ik vind dat zwanger worden ook niet zo leuk meer... ovulatietesten, tempen, pfffff. Iemand had het ook over stiekem ovutesten... Ik doe dat wel, min of meer. Mijn vriend is er van overtuigd dat je gewoon veel moet vrijen en dan komt het vanzelf goed (heeft ie ook wel een punt natuurlijk), maar ik wil na 8 rondes mijn kansen toch wel iets verhogen, dus testen. En hij is niet het type dat zich laat vertellen dat ie NU moet klussen, dan wil ie juist niet volgens mij, dus die ik dat vruchtbaarheidsgedoe maar een beetje in mijn eentje. Hij weet overigens wel dat ik test hoor, maar hij is er totaal niet mee bezig en ach, ik vind het ook wel een beetje een vrouwending ofzo. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat hij niet ook graag een tweede wil, hij maakt zich er gewoon niet zo druk over als ik. Ik probeer er wel voor te waken om er niet te groot ding van te maken, we hebben al een fantastsch lief mooi gezond dochtertje en als het bij haar alleen blijft dan zou ik dat heel jammer vinden (voor ons alledrie), maar ik kan er wel mee leven denk ik. Mijn zus zei laatst dat de wens voor een tweede net zo groot kan zijn als voor een eerste... Ik weet het niet, ik heb het allemaal al een keer mogen beleven, het zwanger zijn, de vk, de echo's, het getrappel, die prachtige dikke buik, de bevalling, moeder worden. Dat is toch wel een hele mooie ervaring die je echt in de kern verandert en dat gun ik iedere vrouw. Nah ja, ik loop ook maar wat te typen hier, als lief dagboek zeg maar. Punt blijft dat ik er heel erg van baal momenteel van dat zwangerworden gedoe, ook omdat ik nu tegen mijn vruchtbare periode zit en we dit weekend ruzie hebben gehad wat nog wat na-ijlt en sex er nu dus ffe niet echt inzit, hopelijk is de lucht heel snel geklaard en wordt het toch nog een mooie (roze?) maand... Nog 1 vraagje uit nieuwsgierigheid. Doen en laten jullie nog meer dingen om je kansen te verhogen? Ik bedoel dan bijv dat je gestopt met roken omdat je zwanger wilt worden, of nu al geen alcohol drinken? Ik rook nl wel (wel gestopt toen ik zwanger was hoor), en ik lust ook wel een roseetje in het weekend en meestal niet echt met mate ook, vraag me af hoeveel invloed dat heeft op je ei. Nou, ga maar eens werken en ergens anders aan denken. Liefs J.
NOD 16 augustus: Lindaatje 16 augustus: snijboontje 17 augustus: Vuurtorentje84, 4e ronde, 1e kindje 17 augustus: Lynneke, 2e ronde, 3e kindje 17 augustus: Lara1 2e ronde 2e kindje 18 augustus: Koeky 19 augustus: Babbel81, 5e ronde, 1e kindje 19 augustus: Moontje82, 2e ronde, 1e kindje 20 augustus: Juud74, 9de ronde, 2de kindje 21 augustus: Hopmarjanneke, 4e ronde, 2e kindje 21 augustus: Sunnie, 2e ronde, 1e kindje 23 augustus: BB10, 19e ronde 23 augustus: Rieanne 4e ronde, 2e kindje 24 augustus: Manon26, 1e kindje 24 augustus: Sunshine81, 10e ronde, 1e kindje 24 augustus: MilanFleur, 1e ronde, 1e kindje 24 augustus: Pientje01, 4e ronde, 2e kindje 24 augustus: Sahi, 7e ronde, 1e kindje 25 augustus: Ingrid82, 4e ronde, 1e kindje, 25 augustus: Doortje25, 2e ronde, 1e kindje 26 augustus: Pally, 5e ronde 1 vlindertje 26 augustus: Vivi, 4e ronde, 2e kindje 28 augustus: Mendy, 2e ronde, 1e kindje 30 augustus: tkonzijntje 3 30 augustus: Zomaar1986, ronde zoveel, 1e kindje Datumloos: Kaarr, 1e kindje Datumloos: Flippo123, ronde 11, 1e kindje (13e maand ) Datumloos: Maregmo, ronde 3, 1e kindje Lara1 even op de juiste lijst gezet
Wat leuk dat zo veel zich hebben aangesloten! Dat wordt gezellig kletsen! Wij zijn nog niet bezig met ovulatietesten. Eerst maar even kijken of mijn cyclus weer op gang wil komen, ben pas net gestopt met nuvaring. Denk dat wij er misschien over een paar maanden mee beginnen. Heb namelijk veel gelezen dat het de kansen wel vergroot! Succes allemaal!
ik ga niet aan de ovu testen en tempen, want ik voel precies wanneer ik mn ei heb en mn cyclus is super regelmatig. Het timen moet dus geen probleem zijn. En toen ik zwanger was geworden hadden we er niet eens zoveel op gelet en dat probeer ik nu ook zo min mogelijk te doen. Ik wil mezelf er gewoon niet helemaal gek mee maken, al is dat soms moeilijk, want het blijft toch in mn hoofd dat ik het graag wil.
Fijn dat je zo'n regelmatige cyclus hebt en je ei 'voelt' komen! Idd lastig om enerzijds er neit teveel mee bezig te zijn maar anderzijds is het ook erg welkom en hoop je er iedere maand weer op!
Heerlijk lijkt me dat zon super regelmatige cyclus Ik doe deze ronde voor t eerst sinds maanden weer ovulatie testjes omdat ik deze ronde geen clomid gebruik, geen bloed hoef te laten prikken en geen folikel metingen krijg, dus heb geen flauw idee van hoelang mn cyclus zal zijn... Maar wel lekker even 2 maanden geen ziekenhuis na 8 maanden elke week in t ziekenhuis te hebben gezeten!
Lijkt me verschrikkelijk, al die ziekenhuis bezoeken steeds. Nee dan prijs ik me gelukkig met mn regelmatige cyclus en het idee dat ik zwanger kan worden, aangezien ik dat al geweest ben.
@Sahi: Dat kan ik me voorstellen! Bij ons is dat net ff wat anders, ik ben nog nooit zwanger geweest, heb super onregelmatige cyclussen terwijl mn hormoonhuishouding goed werkt volgens de gyn, geen PCO, niets te vinden, manlief slecht zaad... wat wil je nog meer 2 maanden terug de 1e IUI gehad, geen eisprong gehad op de pregnyl terwijl dit wel had moeten gebeuren, het enigste wat ik er aan over heb gehouden zijn 3 gaatjes in mn buik omdat er een cyste was ontstaan die onverwachts weg gehaald moest worden :S... Nu overgestapt naar een ander ziekenhuis door dat we t vertrouwen door bepaalde dingen kwijt zijn geraakt in mijn gyn... dus vandaar ff 2 maanden geen medicatie, ben wachtende op de poli afspraak van mn nieuwe gyn in t nieuwe ziekenhuis
NOD 16 augustus: Lindaatje 16 augustus: snijboontje 17 augustus: Vuurtorentje84, 4e ronde, 1e kindje 17 augustus: Lynneke, 2e ronde, 3e kindje 17 augustus: Lara1 2e ronde 2e kindje 17 augustus: Siri, ronde 3 2e kindje 18 augustus: Koeky 19 augustus: Babbel81, 5e ronde, 1e kindje 19 augustus: Moontje82, 2e ronde, 1e kindje 20 augustus: Juud74, 9de ronde, 2de kindje 21 augustus: Hopmarjanneke, 4e ronde, 2e kindje 21 augustus: Sunnie, 2e ronde, 1e kindje 23 augustus: BB10, 19e ronde 23 augustus: Rieanne 4e ronde, 2e kindje 24 augustus: Manon26, 1e kindje 24 augustus: Sunshine81, 10e ronde, 1e kindje 24 augustus: MilanFleur, 1e ronde, 1e kindje 24 augustus: Pientje01, 4e ronde, 2e kindje 24 augustus: Sahi, 7e ronde, 1e kindje 25 augustus: Ingrid82, 4e ronde, 1e kindje, 25 augustus: Doortje25, 2e ronde, 1e kindje 26 augustus: Pally, 5e ronde 1 vlindertje 26 augustus: Vivi, 4e ronde, 2e kindje 28 augustus: Mendy, 2e ronde, 1e kindje 30 augustus: tkonzijntje 3 30 augustus: Zomaar1986, ronde zoveel, 1e kindje Datumloos: Kaarr, 1e kindje Datumloos: Flippo123, ronde 11, 1e kindje (13e maand ) Datumloos: Maregmo, ronde 3, 1e kindje
Ik meld me ook maar weer, vandaag mijn meest vruchtbare dag, dus 17 augustus NOD. Juud74, ik herken je verhaal. Ik heb deze keer niets tegen mijn man gezegd dat ik 'vruchtbaar' ben. Wij hebben in zo'n achtbaan gezeten de laatste maanden.... zwanger, abortus, gelijk weer zwanger, VMK... volgende NOD niet ongesteld, positieve test, maar helaas vals positief, nog steeds geen ongi gehad, maar wel een positieve ovutest.... dus voor hem en mezelf wil ik niet weer valse hoop wil hebben....dus nu zonder veel hoop naar de NOD.... en als ik dan eindelijk ongi wordt ben ik alang blij, dan ben ik weer 'op orde'.
hallo allemaal gezelli ik meld me ook maar weer aan. spannend dat wachten allemaal! hebben jullie al zenuwen?
NOD 16 augustus: Lindaatje 16 augustus: snijboontje 17 augustus: Vuurtorentje84, 4e ronde, 1e kindje 17 augustus: Lynneke, 2e ronde, 3e kindje 17 augustus: Lara1 2e ronde 2e kindje 17 augustus: Siri, ronde 3 2e kindje 18 augustus: Koeky 19 augustus: Daisybunk1, 2e ronde, 2e kindje 19 augustus: Babbel81, 5e ronde, 1e kindje 19 augustus: Moontje82, 2e ronde, 1e kindje 20 augustus: Juud74, 9de ronde, 2de kindje 21 augustus: Hopmarjanneke, 4e ronde, 2e kindje 21 augustus: Sunnie, 2e ronde, 1e kindje 23 augustus: BB10, 19e ronde 23 augustus: Rieanne 4e ronde, 2e kindje 24 augustus: Manon26, 1e kindje 24 augustus: Sunshine81, 10e ronde, 1e kindje 24 augustus: MilanFleur, 1e ronde, 1e kindje 24 augustus: Pientje01, 4e ronde, 2e kindje 24 augustus: Sahi, 7e ronde, 1e kindje 25 augustus: Ingrid82, 4e ronde, 1e kindje, 25 augustus: Doortje25, 2e ronde, 1e kindje 26 augustus: Pally, 5e ronde 1 vlindertje 26 augustus: Vivi, 4e ronde, 2e kindje 28 augustus: Mendy, 2e ronde, 1e kindje 30 augustus: tkonzijntje 3 30 augustus: Zomaar1986, ronde zoveel, 1e kindje Datumloos: Kaarr, 1e kindje Datumloos: Flippo123, ronde 11, 1e kindje (13e maand ) Datumloos: Maregmo, ronde 3, 1e kindje
NOD 16 augustus: Lindaatje 16 augustus: snijboontje 17 augustus: Vuurtorentje84, 4e ronde, 1e kindje 17 augustus: Lynneke, 2e ronde, 3e kindje 17 augustus: Lara1 2e ronde 2e kindje 17 augustus: Siri, ronde 3 2e kindje 18 augustus: Koeky 19 augustus: Babbel81, 5e ronde, 1e kindje 19 augustus: Moontje82, 2e ronde, 1e kindje 19 augustus: Daisybunk1, 2e ronde, 2e kindje 20 augustus: Juud74, 9de ronde, 2de kindje 21 augustus: Hopmarjanneke, 4e ronde, 2e kindje 21 augustus: Sunnie, 2e ronde, 1e kindje 23 augustus: BB10, 19e ronde 23 augustus: Rieanne 4e ronde, 2e kindje 24 augustus: Manon26, 1e kindje 24 augustus: Sunshine81, 10e ronde, 1e kindje 24 augustus: MilanFleur, 1e ronde, 1e kindje 24 augustus: Pientje01, 4e ronde, 2e kindje 24 augustus: Sahi, 7e ronde, 1e kindje 25 augustus: Ingrid82, 4e ronde, 1e kindje, 25 augustus: Doortje25, 2e ronde, 1e kindje 26 augustus: Pally, 5e ronde 1 vlindertje 26 augustus: Vivi, 4e ronde, 2e kindje 28 augustus: Mendy, 2e ronde, 1e kindje 30 augustus: tkonzijntje 3 30 augustus: Zomaar1986, ronde zoveel, 1e kindje Datumloos: Kaarr, 1e kindje Datumloos: Flippo123, ronde 11, 1e kindje (13e maand ) Datumloos: Maregmo, ronde 3, 1e kindje Daisy je staat er bij