NOD 16 augustus - 31 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Babbel81, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    @Misslisa wooh GEFELICITEERD!! zo snel al! wat ben jij nu helemaal in de wolken meis! Geef mij wat van je roze wolkje voor deze maand:)

2. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Haha dank jullie wel meiden!! Ik kan het echt niet geloven, mijn vriend springt door het huis en ik staar maar een beetje vooruit haha! Ik heb maar vast een nieuwe banner gemaakt, misschien dringt het dan een beetje tot me door :p

Ik zal wat rose naar jou toe sturen meid, en ik zal voor jullie blijven duimen ;)

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    CB DIGITAAL POSITIEF !!! Wowwwwww... van harte meis!

4. sandra

sandra Fanatiek lid

Joehoe gefeliciteerd!!!

5. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    :):) ik hou van roze!

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    ..pikt ook een beetje roze mee ;)

7. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Haha maar misschien is het stiekem wel Blauw;):p

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ook niet erg :p

9. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    hallo!

jeeetje BB10, ik lees net, dat het toch niet goed is gegaan! wat vervelend zeg, meid! ik geef je een hele dikke mega-knuffel!

hier vandaag flink aan het broekloeren geslagen! gezien mijn cyclus na mijn miskraam regelmatig is! en ik telkens op maandagmiddag rond 12 uur ongi ben, vind ik het toch wel spannend worden, nog niets te bekennen, alleen wat witte afscheiding, maar dat heb ik al vanaf mij ei!

10. BB10

BB10 Niet meer actief

Thanx voor de knuffel! Ik ga hard voor je duimen hoor! Heb je kwaaltjes die hetzelfde zijn als de vorige keer?

11. bloemetje81

bloemetje81 Actief lid

13 aug 2010
    151
    0
    16
    Zevenhuizen
    Dag meiden,
    Ik lees nog niet zo lang mee, dus als ik mijn vraag verkeerd zet hier, roep maar!
    Ik had mijn NOD gisteren. Vanmorgen nog altijd niet ongesteld, dus een testje gedaan. Deze was negatief. Ik had ook niet echt symptomen (die ik hier wel vaker lees) dus ging er wel vanuit dat het negatief was. Mijn cycli zijn sinds maart zeer regelmatig (allemaal 32 dagen, de laatste 33 dagen). Vind het dus toch maar vreemd dat ik nog niet ongesteld ben of er voortekenen van heb. Vandaag zou mijn NOD zijn als ik met 33 dagen reken. Maar een testje vandaag zou dan toch al voldoende HCG moeten hebben om een streepje te laten zien, niet?

12. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha meiden, ben weer terug van vakantie. Heb de meest spannende wachtweken hier een beetje gemist. Zit zelf nog wel vol spanning op het wachtbankje.

Heb niet alles bijgelezen. Voor alle zwangeren meiden, onwijs gefeliciteerd! Geniet ervan.

@bb10 sterkte meis!

@bloemetje, tuurlijk kan je testen. Als die nega is moet je alsnog geduld hebben. Hoop voor je dat het raak is.

13. sandra

sandra Fanatiek lid

Spannend Silsa, heb je al getest?

14. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Heej Sandra, Heb net ook een berichtje in andere topic getypt. Ja, gisteren en vandaag en 4 dgn geleden. Negatief helaas. Heb geen geduld. Vorige week had ik goede hoop maar op dit moment ben ik bang dat we de volgende ronde in gaan.

Deel Deze Pagina