NOD 16 augustus - 31 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Babbel81, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    hihi had ik al gedaan maar nu voel ik me helemaal al ontvangen hihih;):D

2. linde90

linde90 Niet meer actief

Jeetje, wat hebben een hoop van jullie al veel mee gemaakt om zwanger te worden of te blijven.
    Ik hoop echt dat deze maand voor iedereen veel goeds brengt.

Wij werken wel met ovutesten, puur om weer een beetje zicht op de cyclus te krijgen. Toen we voor mijn dochtertje bezig waren hebben we echt maanden rond de verkeerde dagen "geklust", toen toch maar eens ovulatietesten gaan gebruiken en kwamer er zo achter dat mijn eisprong 4 dagen later was.op dag 18.
    En toen in de 6e ronde, waarvan de 2e met ovutesten was ik zwanger.
    Deze keer gelijk maar weer testen besteld om te kijken hoe of wat, want na de borstvoeding was ik nog niet regelmatig ongesteld geweest, en nu heb ik dus mijn eisprong pas op dag 24 of 25 ipv dag 18.
    Net een superpositieve test gehad, ik blij dat we goed de babydance hebben gedaan vanmorgen hahaha.

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Zo het begint alweer wat drukker te worden!

4. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    wow die had ik nog nooit gehoord de babydance hihi die mag ik vast ook wel gebruiken?
    zijn echt een hoop mensen in een halve maand die hier mee bezig zijn en moet zeggen hoop dat iedereen door gaat naar de mei mama's! dat zou toch een unieke ervaring zijn als iedereen door zou gaan!?:D

5. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek

hier ook al de meest vruchtbare dag! gezelli!;)

6. Janneke

Janneke Actief lid

5 jul 2010
    134
    0
    0
    Hoi,

Meld me bij deze voor deze lijst, want mijn cyclus is wat kort waardoor ik voor deze ronde in de andere NOD groep val. Ben afgelopen zaterdag weer ongesteld geworden en mijn nieuwe NOD is 25-8-2010, wat maar 4 dagen na mijn bruiloft is en dus redelijk spannend wat dat betreft omdat mijn cyclus nou niet bepaald het toonbeeld van voorspelbaarheid is....

7. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik zie dat ik er weer vanaf gevallen ben, dus heb mezelf er weer even tussengezet!

NOD

16 augustus: Lindaatje
    16 augustus: snijboontje
    17 augustus: Vuurtorentje84, 4e ronde, 1e kindje
    17 augustus: Lynneke, 2e ronde, 3e kindje
    17 augustus: Lara1 2e ronde 2e kindje
    17 augustus: Siri, ronde 3 2e kindje
    18 augustus: Koeky
    19 augustus: Babbel81, 5e ronde, 1e kindje
    19 augustus: Moontje82, 2e ronde, 1e kindje
    19 augustus: Daisybunk1, 2e ronde, 2e kindje
    20 augustus: Juud74, 9de ronde, 2de kindje
    21 augustus: Hopmarjanneke, 4e ronde, 2e kindje
    21 augustus: Sunnie, 2e ronde, 1e kindje
    23 augustus: BB10, 19e ronde
    23 augustus: Rieanne 4e ronde, 2e kindje
    24 augustus: Manon26, 1e kindje
    24 augustus: Sunshine81, 10e ronde, 1e kindje
    24 augustus: MilanFleur, 1e ronde, 1e kindje
    24 augustus: Pientje01, 4e ronde, 2e kindje
    24 augustus: Sahi, 7e ronde, 1e kindje
    25 augustus: Ingrid82, 4e ronde, 1e kindje,
    25 augustus: Doortje25, 2e ronde, 1e kindje
    26 augustus: Pally, 5e ronde 1 vlindertje
    26 augustus: Vivi, 4e ronde, 2e kindje
    26 augustus: Saona, 1e ronde, 2e kindje
    28 augustus: Mendy, 2e ronde, 1e kindje
    30 augustus: tkonzijntje 3
    30 augustus: Zomaar1986, ronde zoveel, 1e kindje

Datumloos: Kaarr, 1e kindje
    Datumloos: Flippo123, ronde 11, 1e kindje (13e maand )
    Datumloos: Maregmo, ronde 3, 1e kindje

8. Janneke

Janneke Actief lid

5 jul 2010
    134
    0
    0
    In dat geval hoor ik hier dan tussen met 25 augustus, 3e ronde, 1e kindje....

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    wat kunnen jullie kletsen zeg ;)
    heb vandaag gewerkt dus niet zoveel fut om op iedereen te reageren sorry meiden!!

10. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Zou iemand mij op de 20ste willen zetten? 2de kindje, ronde na bijna 3 jaar niet meer bij te houden.

Thx!

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Goh nog al iemand die zolang wacht. Respect! Dan mag ik nog niet klagen met mijn 1,5 jaar. Zitten jullie niet in de MMM? (als ik vragen mag?)

12. linde90

linde90 Niet meer actief

Hahaha, had hem ergens hier op het forum gezien, vond het wel leuker dan klussen hahaha
    We gaan gewoon allemaal de babydance swingen hier .......

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    jeetje 3 jaar bezig!! ik merk dat ik echt nog even positief mag blijven denken, ik ben 'nog maar' een half jaar bezig, dat is niet lang, in vergelijking met jullie!!

14. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ik gebruik sinds 2 cyclussen ovutesten en hou me temp. bij.. voelde al vrij snel van alles en wilde zeker weten dat dat klopte.Ik hou me man er wel van op de hoogte.

Vandaag heb ik me ie, met veel pijnlijke krampen in me zij,en lage rugpijn. is vanochtend begonnen en heb het nu nog steeds. Zo erg heb ik het nog niet gehad:( is dat voor iemand herkenbaar?

Succes voor de dames op het wachtbankje en de rest veel plezier
    met klussen, of de babydance swingen;):D:D:D, of hoe je het ook wil noemen, op naar roze!!!:)

15. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb mij voor het eerst gemeld op het NOD-forum: wat leuk dat er zoveel gekletst wordt!!

Wat hebben sommige veel mee gemaakt zeg en wat blijven jullie sterk. Knap hoor! Hoop dat jullie heel snel zwanger zijn! Allemaal naar de mei mama's zou zeker leuk zijn!

Ik trek over n paar dagen ook weer de ovutesten uit de kast en dan maar weer aan de babydance ;)

Oh ja...juud: ik vind het ook lastig of ik dingen moet laten of niet. Vooral ook na mijn ei....dan nog wel gewoon biefstuk eten, wijntje
    drinken etc??

Fijne avond dames!! Lfs Pien

16. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is ook een lastige inderdaad na de eisprong. In je achterhoofd hou je er toch een beetje rekening mee.
    Hoe doen jullie dat? Na de eisprong nog wel gewoon een wijntje?

17. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik durf het dan niet echt...! Toch stiekem bang dat het daardoor alsnog mis zou kunnen gaan. Jullie?

18. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Hey meiden,

Nou nou wat een hoop bijlezen als je even niet hebt gekeken, wel zo gezellig.

Ik begin donderdag voor de eerste keer met ovu testen, ben ook begonnen met tempen. Je moet er wat voor over hebben allemaal.
    Ben nu nog ff "ongezond" bezig, maar ook ik neem na mijn eisprong nog gewoon een wijntje hoor. Anders wordt ik helemaal gek. Hoorde trouwens van de week dat melk het zaad niet ten goede komt, hebben jullie hier wel eens van gehoord? Manlief drinkt namelijk errug veel melk etc.

Babydance, die is echt veel leuker dan "klussen".

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik hield hier voor de mk echt enorm rekening mee en kreeg dus toch een mk. nu wil ik mezelf niet helemaal gek lopen maken, dus ik neem best een wijntje na mn ei. van 1 of 2 wijntjes krijgt je kind echt niks hoor en het zal ook zeker geen miskraam veroorzaken. ik houd mezelf dan altijd maar voor dat je pas met 12 weken je bloedbaan deelt met je kind en dat sommige mensen pas veel later achter hun zwangerschap komen en dus geen rekening hiermee houden. Ik weet dat het niet altijd zo is, maar ik wil mezelf niet elke 2e helft van mn cyclus lopen inhouden, omdat het eventueel zo zou kunnen zijn. want daarmee maak ik mezelf helemaal gek.

20. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie hebben helemaal gelijk. Ik maak mezelf er ook echt gek mee namelijk! En ook ik heb een mk gehad, dus waarschijnlijk is mijn gevoel helemaal onterecht. En het kan natuurlijk nog best en tijd duren voor ik zwanger raak...!

Deel Deze Pagina