NOD 16 augustus - 31 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Babbel81, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik kan het me zooooo voorstellen! Testen heeft voor mij nog geen zin, ik wacht nog op mijn ei ;). Maar ik zou geloof ik ook niet tot NOD kunnen wachten... vroege test dan maar :D!!!

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Mag ik me ook melden?

Hier de eerste ronde voor ons tweede kindje !! Zo spannend!
    Weet nog niet precies wanneer mijn NOD is, ik denk 21-22 augustus! Ik denk dat ik de tweede ronde mijn NOD zeker weet. Volgens mij zit ik nu wel in mijn vruchtbare dagen, dus ik ben benieuwd !

3. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ja tuurlijk joh, kom erbij :)!

ff over de ovulatietesten, volgens mij klopt het wel dat die twee dagen positief kunnen testen! Ik geloof dat een ovulatietest al 30 uur van te voren aan kan geven wanneer je eisprong eraan zit te komen. Dus dan klopt het wel dat ze twee dagen positief kunnen testen ;)

4. linde90

linde90 Niet meer actief

Gezellig , hoe meer zielen hoe meer vreugt.

Vandaag weer een negatieve ovutest dus piek is nu echt voorbij.
    Was de eerste keer dat ik er 2 dagen posi mee heb getest, waren ook de wondfu testen.
    Kwam precies uit, vandaag de laatste gepakt.
    En nu maar hopen dat ik ze niet meer hoef te bestellen...;)

Over vroeg testen, ik ga het deze keer proberen niet te doen. Is zo een teleustelling een witte test, al had ik bij mijn dochtertje wel 3 dagen voor NOD een licht steepje.
    Heb de test trouwens nog steeds hihih

5. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb de test van mijn zoon ook nog ;). Blijft trouwens wel goed zichtbaar he?! Hoop dat het er nooit af gaat! Ik heb ook zijn navelklem nog, MET een stuk navelstreng er nog in :)

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hier ook!!!

7. Jennifer

Jennifer Lid

18 jun 2010
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Meiden...mijn nod is 17 augustus, mijn ei is alweer geweest en het is nu weer afwachten.....minst leuke weken..:)
    Anyways spannend allemaal...Ik heb een pendel voor oktober...maar dat duurt nog wel ff..;)
    Ben nu 5 maanden bezig. Jullie?
    Succes allemaal!!! xxx

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Spannend voor je Jennifer. IK ben vanaf augustus 2007 bezig voor een tweede..

9. kevertje

kevertje Lid

3 aug 2010
    10
    0
    0
    Ja is altijd erg spannend en lang wachten. Heb dan altijd het gevoel of de dagen steeds langer duren.
    Nu maar hopen dat het een foute pendel is.

Voor mij wordt dit ronde 6 voor ons eerste kindje.

10. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Sjonge meiden... wat een geduld moeten jullie wel niet opbrengen zeg :(! Wij gaan pas voor de eerste ronde, ik hoop dat het net zo snel gaat als bij mijn zoon. Eerste ronde raak, miskraam met 10 weken en direct de maand erop was ik zwanger van mijn zoontje. Ik ben niet zo bang nog voor wanneer het raak zal zijn... ik ben wel heel erg bang voor een miskraam geworden. Je kan al niet wachten tot je NOD, en als je dan positief test leef je zo in de wolken. Dat spat zo in duigen als je een MK krijgt, ik hoop dat nooit meer mee te hoeven maken :(

11. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha meiden,

Ik kom er op de valreep ook nog bij als dat ok is. Helaas net ongi geworden na een bizar korte cyclus.
    liefs,
    Sil

12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Welkom Silsa! Wanneer is je NOD nu?

13. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha Saona,
    Tnx! NOD heb ik voor nu maar even op 31 augustus. 28 dagen cyclus. Geen idee hoe het gaat lopen. Cyclus is en klein beetje van slag. Heb al een stukje van het topic gelezen, maar nog niet alles.

Ik ga weer ovutesten gebruiken, doe ik sinds 2 cycli voor mk en deze keer voor het eerst tempen. Heb mbv jullie berichten. Net de fertility friend ingevuld en toch maar de app geinstalleerd. Las dat meerdere daar (voor het eerst) mee bezig zijn, ben benieuwd.

Lees dat je al een zoontje hebt en voor de tweede gaat. Leuk en spannend. Ja mk is rot. Kan me voorstellen dat je daar bang voor bent. Toch blijft het 1 op de 10 zwangerschappen, dus 1 x mk in het verleden hoeft niets te zeggen. (zeg ik haha, heb hetzelfde gevoel hoor) Hoop voor je dat je weer zo snel zwanger mag zijn, maar dan in 1x plakbeeb.
    Liefs

14. mama van jay

mama van jay Actief lid

27 jul 2010
    351
    0
    0
    Verzorgende
    dordrecht
    Nou, ik meld me ook maar aan bij deze topic..
    Vrijwel regelmatige cyclus maar nu zondag bruinslijmverlies en gister lichtbloed en vanacht is t toch echt begonnen.. 1week tevroeg dus weet niet precies mn volgende NOD..

Kan iemand uitleggen wanneer ik met de ovu testen kan beginnen? Tis voor t eerst dat k t via die dingen die vandaar. wel van sensitest..

15. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    ha mama van Jay,
    welkom... (ben zelf net nieuw haha) Balen dat je ongi bent geworden. Hoelang duren je cycli normaal? en deze keer? Aan de hand daarvan bepaal je wanneer je begint met testen.
    liefs

16. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

joehoe er komen steeds meer mensen bij ;)

ik ga douche en pyama aan. het is depri weer en krijg het niet warm

regen regen regen zuchttttttttttttttttttttt

17. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Hey meiden,

Dus de eersten van jullie zijn alweer klaar met babydancen!!(LOL)
    Hier nog een paar dagen wachten op mijn ei, ga straks de eerste ovu-test doen. Ben ook voor het eerst begonnen met tempen, temp was vanmorgen in een keer 0.4 lager dan de dagen ervoor, waren steeds hetzelfde. Iemand hier ervaring mee?
    En op welk tijdstip gebruiken jullie de ovu-test?
    Pfff, wachten, wachten, wachten.

Succes met wachten allemaal en have fun met babydancen!!!

18. marleen76

marleen76 Actief lid

27 mei 2010
    118
    0
    0
    Werk op de uitkeringsadministratie van sociale zak
    Hoogeveen
    Zou maar zo kunnen dat dus morgen je ei is, dat wordt klussen vanaaf... :D

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    mk was toch 1 op de 4?? Is mij vertelt in het ziekenhuis toen ik een mk had.
    maakt ook niet veel uit, het is gewoon zwaar klote als het gebeurd en je kan er niks aan doen en je kan het ook niet voorkomen...
    Hopen dat je weer snel zwanger bent en meteen van een plakbeeb!

20. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Hier ei voorbij( nog wel temp.afwachten,maar kan bijna niet missen)
    vandaag voor het eerst last van veel wittige vloed, hebben meer dames dat die op het wachtbankje zitten?

@ zomaar, wij hebben geen regen,dus het wordt vast wel weer een keer droog,:) ik ken het,wordt er altijd chagie van.

Deel Deze Pagina