@Kitten93 dikke knuffel voor jou! Ronde 11 wordt hopelijk jouw ronde! Hoe voel je je nu? Al testjes begonnen?
Lief dat je ernaar vraagt @Mina86! Ik probeerde er de afgelopen dagen niet te veel op te focussen. Maar ik voel dat mijn symptomen sensoren weer beginnen werken. Sinds gisteren weer wat trekkerig gevoel in mijn buik en beetje gevoelige borsten. Maar ja... hoe gaat het bij jou? Nog een klein weekje wachten en hopen!
Ohnee @Rouge! Ik dacht vandaag roos nieuws bevestigd te zien van jou. Alles leek echt zo postief dikke knuffel voor jou! Hopelijk vind je snel de moed terug voor de volgende hopelijk goeie ronde.
@Kiwi3191. Ohnee wat erg! Is ziek melden de dag zelf geen optie en de afspraak toch laten doorgaan? Veel mensen ziek dus kan toch zomaar? Al hoop ik voor jou dat het niet eens nodig is, kan ook zomaar he!
Verstandig om er nog een nachtje over te slapen en goed met je man lief. Hopelijk komen jullie samen tot een keuze
Meiden, ik lees al heel lang met jullie mee, omdat ik hoopte dat m'n NOD ook zou vallen in februari. Helaas heb ik dit hele jaar nog geen NOD gehad.. Maar ik vind jullie zo'n gezellig topic, mag ik hier mee praten ondanks dat ik niet direct hier startte?
Welkom! Hoe meer zielen hoe meer vreugd maar nog geen nod gehad? Nog geen eisprong gevonden of cyclus van slag? Irritant zeg!
Wat een gare nacht veel kramp, met lief gesproken, we gaan t proberen, gezien geschiedenis waaronder ook veel miskramen en onze leeftijd en al meegenomen, zijn de bijwerkingen niet te doen dan gaan we gewoon verder zonder. M'n puber gister gemeld dat t niet goed zat. Zegt ze : ahh k** zeg balen.... Zegt ze: nu heb ik pas de toets gehad over de voortplanting en vruchtbaarheid maar dit leer je allemaal niet....ik zeg tja ingewikkelde shit toch zei je eerder
@Fladder38 : dankjewel! Hihi ja dat wachtbankje is verschrikkelijk, halverwege gaan die voelsprieten precies omhoog en voel je weer vanalles! Hoeveel DPO zit je momenteel ? @Humbly89: heel veel succes vandaag! Duimen voor dat verjaardagscadeau van Liam! @Joylynn: Heyy meid! Zeker ben je hier welkom! Hoe is het intussen met je ? Is je volgende ronde al gestart? Je mocht zeker beginnen met spuitjes e? Hopelijk gaat dat je beter af! @Rouge : je kan het proberen, en als het niet meevalt kan je nog altijd zeggen dat je ermee stopt met die utro. Inderdaad, jammer genoeg wordt het na verloop van tijd "ingewikkelde shit' heel dat voortplantingsstelsel
Wat fijn dat jullie tot een beslissing zijn gekomen! Ik hoop dat je geen last of bijna geen last krijgt van bijwerkingen! Haha ohh ja leuk! Mijn zoon krijgt nu ook voortplanting op school en zegt ook zo mooi, mama zoals jij het doet leren we niet op school zelfs de ovulatietesten niet whahaha heerlijk
Succes vandaag @Humbly89! Hoelaat mag je?? Dat klinkt als een weloverwogen besluit @Rouge ! Ik hoop dat dit net het zetje is wat je nodig hebt. @Kiwi3191 Hoe is het met jou? Goed gegaan gisteren? Welkom @Joylynn Natuurlijk mag je gezellig meekletsen! Leuk juist Ik hoop voor je dat je snel een cyclus hebt. @Fladder38 Heel herkenbaar wat je zegt! Al doe ik nog zo m'n best om alles te negeren.. Hoe harder gaat alles schreeuwen haha duimen draaien!! Wat heerlijk he, die reacties van de pubers! Ik moet er zo om lachen. Hier is het thema seksuele voorlichting net klaar..
@Mina86 10.20 uur dus bijna! Haha pubers zijn geniaal op momenten, als hormonen rustig zijn anders Poeh...