@Mina86 Dat is echt zo! Gelukkig zijn het drukke weken op het werk dus kan ik het daardoor toch regelmatig wat loslaten. Maar als ik dan even een zetelmomentje heb, dan voel ik weer vanalles. Hoeveel dpo ben jij nu?
Ja alles ging wel, had deze keer een vroedvrouw in opleiding die wel wat sukkelde om de eendenbek diep genoeg te duwen (ze durfde niet goed door te duwen - met een redelijk volle blaas is dat niet zo geweldig ze raden bij IUI aan dat je blaas niet leeg mag zijn zodat het vlotter zou verlopen). Ik had een roze trui aan en de kamer waarin we lagen was deze keer ook roze. Ik zei om te lachen tegen mijn partner: "dit moet toch een teken zijn dat we op een roze wolk gaan zitten? En het is een meisje ". Nu beurs gevoel in onderbuik, maar dat is normaal. Aftellen kan beginnen. Hoe gaat het met jou ? Wachtbankje nog niet beu ?
@Kiwi3191 exact kan ik het deze maand niet zeggen omdat ik het deze maand eens wou proberen om zonder ovulatietesten te werken in de hoop me minder te focussen maar ik vermoed 11 dpo...
@Fladder38 ik ben 6dpo.. Veel te vroeg om überhaupt iets te voelen denk ik.. Wanneer ga jij een testje wagen?? @Kiwi3191 jaaaaa hopelijk brengt al dat roze geluk! Ik kan de tijd inderdaad wel vooruit kijken!! Pffff was het maar alvast weekend! Hoe ging het @Humbly89?
@Mina86 goed! Gelukkig nu nergens geen last van, vanmorgen had ik nog ei pijn en nu niet meer dus mooi optijd de iui gehad Zaad zag er super goed uit, beste van de 3x. Baarmoeder zag er mooi uit en een goede slijmlaag dus nu weer afwachten, lekker met een dekentje, 2 katten, chocomelk en m&ms op de bank door brengen vandaag
Hhahaha, ik heb sinds gister ook zoveel zin in M&M's! Dus ik ben helemaal jaloers!! Geniet van je me-time!
Hahaha ik ook ineens vanmorgen! Ik dacht weet je, vandaag is echt een mentaal zware dag dus ik haal lekker de m&ms!
Kan niet anders dan dat je deze maand in thema blijft met 2 dikke roze strepen! Hopelijk is het beurse gevoel snel weg en maakt het plaats voor echte zwangerschapsymptomen!
@Kiwi3191 en @Humbly89 ; wat spannend dat jullie beide IUI hebben gehad en nu op Wachtbankje zitten! En oehh, m&m daar heb ik nu ook trek in! sowieso in alles wat chocolade is, maar ben gestopt met dagelijks snoepen dus ik mag niet van mezelf haha.
Over mij en dat ik nog geen NOD heb gehad; Ik heb PCOS en lange cyclussen. De hormoonpillen sloegen niet aan, daar kreeg ik geen eisprong van helaas. Ik ben 1.5 week geleden begonnen met injecties. Afgelopen vrijdag was de eerste echo, daarop was geen groei te zien. Alleen maar eitjes rond de 5 a 6 mm. Ik kreeg hogere dosis injecties en mocht vandaag terug komen. En ineens zat er eentje van 16 mm! Erg uitzonderlijk, dus totaal niet verwacht! Ik mag morgenavond Ovitrelle zetten zodat ie gaat springen dan verwacht ik dat ie vrijdag al springt!
@Mina86 het is al dinsdagmiddag. Voor je het weet is het vrijdag Ik heb me sterk kunnen houden en geen ovulatietesten gebruikt dus ik wil proberen te volharden en ook pas zaterdag testen... maar of dat lukt....
Wat een leuke verrassing dan dat er vandaag opeens onverwacht een groot ei klaarzit @Joylynn! Zeker als je er ocharme zooo lang moest op wachten ondanks de medicatie. Ik duim voor jou dat dit een gouden ei is! Moet je dan nu nog snel terug voor een echo of nu gewoon zelf klussen en afwachten?
Wat goed! Dat is echt een teken dat het aanslaat! Zo blij voor je! Als je morgen mag zetten moet je ook rekening houden dat ie na 24u springt. Bij ons zeggen ze tussen 24u en 32u na de spuit. Ik moet ongeveer ook 24u voor de IUI de ovitrelle zetten. Ik weet niet wat jou ziekenhuis hanteert
Hahaha ik ook niet, normaal mag het op zondag van mezelf maar vind vandaag een uitzondering, morgen weer gezond verder