Haha wie zal het zeggen, nog 10 dagen wachten ongeveer Ik heb geen idee moet ik zeggen, ik heb het zelf nog nooit gehad sinds ik begonnen ben met meten. Sinds september. Dat zou kunnen, ben benieuwd morgen, dan moet hij weer omhoog zijn. Heb het zelf nog nooit eerder gehad.
Ha dames! Wat spannend hier allemaal met de lopende trajecten! En een paar al richting nod Heb jullie gevolgd afgelopen tijd. Maar niet veel gereageerd. Had ziek kind en zelf ziek. Maar we zitten rond ei, dus maken t gezellig! Op naar meer dames roze!
Hallo dames even geleden kreeg ook geen meldingen. Hier nog 8 dagen tot nod. hoe gaat het met jullie dames
Dat gevoel heb ik elke dag ook wel een beetje, vorige keer met mijn dochter was ik echt misselijk misselijk en dat heb ik nu niet, gevoel van af en toe niet lekker zijn maar ja ben ook niet top fit, is het dan zwangerschap of komt het door niet fit zijn? Ik pas echt wel op met eten omdat ik toch beetje weeïg voel maar ja
We maken het met hoop meiden gezellig vanavond thuis, zie ik Hier gisteravond ook al, maar zo'n keelpijn, moe en hoesten dus ik raakte niet echt in de stemming.. gelukkig moet de man het belangrijkste werk doen hé
Ik heb vaak alle bijwerkingen die je maar kan krijgen dus ik vrees er voor.. vandaag al aardige hoofdpijn Spuiten ging goed! Wel fijn dat gisteren laatste keer was, want heb paar blauwe plekken en beurse buik. Maar viel me niet tegen
Ja gelukkig nu sowieso 2 weken rust en laat ons hopen dat er dan geen volgende keer nodig is!! Hier vandaag zo'n zwaar gevoel in de baarmoeder en druk op onderrug. Zit nog maar 3 DPO. Hoe moet ik die wachtweken overleven ? We steken het maar op de ovitrelle
Ja dat effectief bezig zijn en steeds denken werd ik een beetje moe van dus heb het tot zover losgelaten Ja vermoed dat hij gister is geweest aangezien ei klachten zoals afscheiding enzo ook weer weg zijn
Veel plezier dames met gezellig maken vanavond! Pffff.. is het al zondag?? Kon ik de tijd maar vooruit spoelen..
Beterschap! Hier vanmorgen een super mooie temperatuur stijging na de dip van gisteren Van 36.6 naar 37