Dat zal je net zien! Uitgerekend op deze dag verslapen.. Nog geen menstruatie is goed! Ik ben benieuwd! Wanneer ben je nu van plan om te testen? Ik weet het niet zo goed bij mij.. Al een paar dagen een zeurend gevoel in m'n buik.. vandaag vooral emotioneel.. Maar waar dat door komt? Geen idee.. Merk dat de moed al een beetje inzakt..
Het kan nog alle kanten opgaan. Vervelend dat de kwaaltjes van menstruatie hetzelfde zijn als van een zwangerschap
Zeurend gevoel en emo zijn wel symptomen voor de bingokaart he... dus de moed nog niet opgeven! Ik word zelf ook wel benieuwd. Ik test best smorgens. Dus vandaag maar niet meer denk ik en toch voor morgenvroeg gaan bedenk ik dan nu.
Ja.. en dan is elke maand weer zo We kunnen de bingokaart weer gaan vullen Ik duim voor je voor morgenvroeg!
Haha snap ik heel goed! Ik nu tijdens de 3e al niet meer Zodra ik iets voel wat ik afgelopen maanden voelde denk ik gelijk klaar! Op naar volgende maand
Hoe is het bij jou @Kitten93? Is je ei geweest denk je en het de afgelopen dagen gezellig kunnen maken? Hier nog geen MS en wat symtomen maar na 13 rondes heb ik in die symptomen geen vertrouwen meer.
Ik weet niet of ik wel tot zondag kan wachten met testen... Ik heb t nu al heel moeilijk, de dag is pas op de helft.. en ik moet nog een dag
Ja echt he! Ons lichaam kan ons toch zo voor de gek houden dat je er moedeloos van wordt en vertrouwen keldert he! Maar laten we dan voor nu maar even positief blijven he!