Hier 4/5 dpo ongeveer, sinds gisteravond last van mijn buik, opgeblazen gevoel net alsof er een ballon in zit heel irritant
De dagen vanaf 5 dpo tot 14 dpo zijn echt het zwaarst! Dat je schommelt tussen hoop en teleurstelling en verdriet.. vanalles voelt.. Knuffel voor jou!!
Dat hoop ik ook, afgelopen week wel last gehad van spotting, al was het maar een heel klein beetje, nog eventjes geduld hebben
Mijn lf is maar 10 / 11 dagen Wel fijn dat je dan minder lang hoeft te wachten.. Helaas testen we wel pas dezelfde dpo positief als anderen
@Mina86 hoe staat je bingo kaart ervoor deze maand? Ben heel benieuwd of hij er zelfde uit ziet als afgelopen maanden. Aangezien het nu bingo is
Rot is zo'n dagje hé en je hoeft idd social media maar te openen en iemand is alweer zwanger.. en op sommige dagen vind je dat moeilijker dan andere dagen. Dikke knuffel! Je gevoelens mogen er echt wel zijn en mag je gewoon toelaten
Mijn bingo kaart staat vol met menstruatie klachten.. Ik heb met 7/8/9 dpo veel buikpijn gehad. Dat heb ik niet eerder gehad. Ik was er echt helemaal naar van.. Wat vollere borsten, wat geprik her en der in lies en schaambot.. Ik was er echt van overtuigd dat ik gewoon ongesteld zou worden. Zaterdag al een flink potje gehuild erom.. Dat gevoel heb ik nu nog steeds trouwens.. als ik naar de wc ga.. Had dus helemaal niks aan m'n bingokaart deze maand
Ik ken het gevoel @Mina86. Voelt zo onrealistisch. Symptomen zijn niet echt anders op trekkerige buik en soms ruggevoel dan mss na. Maar jij hebt al 2 duidelijke testen vandaag he! Veel duidelijker dan de mijne! Dus jij bent echt wel Zwanger!