@Babylovebaby ik duim mee. Hier heeft het loslaten van de ovulatietesten deze maand mss wel geluk gebracht zoals hopelijk bij mij!
@GezelligZwangerWorden hopelijk is de week snel voorbij en kan je snel testen! Ik duim voor je dat je gevoel fout zit en je toch 2 streepjes ziet binnenkort!
Dames een vraagje. Ik zou morgen willen testen met een ander merk dan action. Welk merk zou ik nemen? En kan ik morgenvroeg bij het opstaan in een potje plassen, als de winkels open zijn een test halen en alsnog testen met die bewaarde urine?
Wel handig ovulatie testen anders had ik dit nooit geweten, hier nog steeds last van mijn buik en soms roze bruine afscheiding heel vreemd
Ja daar gaan we voor! Ik ben echt blij voor je! Al denk ik hier dat het niet gelukt is, nog steeds last van mijn buik en roze bruine afscheiding soms. Maar we gaan het zien
Ik lees goede verhalen over kruidvat 2v5 en de predictor early? Ik heb alleen de sensitest (online gekocht) en de CB early digitaal en die met wekendetector. Die laatste twee zijn alleen hartstikke duur
Dat stelt mij eigenlijk heel gerust haha. Zo weet ik dat het niet uit maakt wat ik voel het kan allebei de kanten nog op
Heb wat last van mijn buik, zeurt een beetje, verder moe. Voel me beter dan vorige maand haha maar geen hoop.
Zou je urine dan in de koelkast bewaren♡ Hier 11dpo spotting en druk onderkant... Denk wo doorbraakdag.... Hormonengolf zachter dan gisteren... Het is....ronde 9
@Mina86 had ook de moed opgegeven deze ronde , dus wie weet Deze week gaat de mindfck beginnen, laatste week richting nod!
Ja vind het maar een rare cyclus dit keer, dikke afscheiding t is niet echt wit maar ook niet bruin, ballon gevoel in mijn onderbuik precies waar de snee van de keizersnede zit, en adhv de rekbare afscheiding ben ik pas 5 a 6 dpo bijzonder weer haha
Ging bij jou de tijd niet snel voorbij? Ik zou met zo'n gevoel, echt zo hard aftellen naar mijn nod Je maakt het spannend!!
Heel herkenbaar, deze cyclus doet hier ook heel vaag, mooie rustige temperatuur wat ik niet gewend ben, ik slaap wonderbaarlijk goed. Moet zeggen dat ik me vandaag he raar voel, heel benauwd, geen krampen, geen pijn maar vervelend gevoel onder in de buik met vlagen, duizelig, wel en niet misselijk, dan koud, dan warm. Dus denk dat ik verkouden wordt of een griepje krijg. En dat terwijl ik vandaag het zwaarste werk moet doen.. even in de gaten houden, werk met machines dus niet handig dat ik duizelig wordt