Mijn testjes van gisteren en vandaag! Een prima oploop toch? Pffff zo onzeker.. Halve nacht wakker gelegen van de spanning!
Oei die duizeligheid, pas maar op als je zwaar werk moet verrichten! In tegenstelling tot jou, slaap ik zeer slecht. Ik schiet heel vaak wakker en heb ook enge dromen.
Duidelijker kan niet meid Het werkt in Nederland precies niet zoals in België als je een positieve test hebt. Moeten jullie blijven doortesten ? Wij moeten bij een positieve test, naar de huisdokter gaan voor een bloedtest en als die positief is wordt alles in werking gezet. (afspraak gyn, attest voor werk e.d.)
Ja gek is dat he dat het zo weer kan veranderen Rusthartslag is hier 66, temperaturen doe ik niet haha Ooh vervelend is dat, ik heb het de afgelopen dagen warm, normaal ben ik altijd een kou kleum Oohjeetje voorzichtig aan doen vandaag
Hihi, ik dacht dat jij eind vorige week zei dat het juist snel ging. Maar dan ben ik fout. Voor mij begint nu ook de 2e wachtweek en die gaat altijd zoooo traaaaagg
Ja klopt tot aan ei vond ik het heel snel gaan, dacht huh nu al maar met die klachten enzo gaat hij echt traag nu Ooh spannend, wachten duurt soms zo lang en mochten we zwanger zijn kunnen we 9 maanden wachten haha ons geduld word wel op de proef gesteld
Haha, ja maar denk dat het nog anders is als je dan effectief zwanger bent. Alleen die eerste maanden is wat onzeker en die laatste weken dat je aan het aftellen bent. Kan er nog niet over meespreken Ja als je 1maal iets voelt dan ben je daar precies zo gefocust op. Laten we hopen op positieve testen binnenkort!
Deze morgen maar even plas opgehouden, kids naar school grbracht en gewacht tot de drogist open ging. Clearblue test gehaald. En om te vergelijken ook nog even mijn laatste action gedaan. Ik denk toch wel ok voor nu?
Wow, wat is er veel geschreven! En weer een paar zwangeren erbij, fantastisch! Ik was erg afwezig, die vroege miskraam hakte er stiekem toch wel in. Vond het zo oneerlijk, maar ja, wie niet… Deze maand voor het eerst (en laatst, haha) ovulatietesten gebruikt. Eergisteravond en gisteren om 11u in de ochtend positief en zojuist voel ik mijn ei springen. Bijzonder dat het zo nauwkeurig is . Vanavond nog een keer wat gezelligheid en dan kan het lange wachten beginnen. De laatste keer, spannend. Zie dat wat dames weer richting nod gaan; mijn duimen draaien zo ontzettend hard voor jullie! Laat die baby’s maar komen
Dat snap ik dat zoiets erin hakt! Ik hoop voor je dat je het een plekje kan geven. Je mag nu weer op het wachtbankje zitten, na vanavond nog een keertje wat gezelligheid! Ik duim voor je!
Mijn leidinggevende had door dat het niet goed ging, nu mag ik zittend werk doen. Ik normaal ook na de ei sprong maar nu het tegenovergestelde