Ik duim voor je op een positieve test over 2 weken! Wat lijkt me dat pittig als je je erbij neer moet leggen als het niet lukt..
Even niet op de site geweest en wat zie ik nu @Mina86 @Fladder38 wat top! Hopelijk blijft t goed gaan voor jullie!! Hier denk ik zaterdag/zondag ei gehad. Heb geen erge ei pijn gehad deze keer en geen ovu testen. Wel gezellig gehad dus we gaan t zien Rustig aan hoor @Humbly89 goed aan je zelf denken!
Ja alleen dan gaat het ook wel sloom hoor haha! Ja afscheiding is nog niet weg en de buikpijn ook niet heel vreemd. Heb maar 1 test dus ik kan netjes wachten
Nee we hoeven niet door te testen. Dat doe ik uit onzekerheid.. om te checken dat ik nog zwanger ben.. Wij moeten een afspraak maken bij een verloskundige en daar moet je voor een echo komen.. ik denk rond de 10/11 weken? Je mag ook voor een vroeger echo komen, met een week of 7, maar die moet je dan zelf betalen.
Ik woon in België en test ook nog wat door uit onzekerheid. Ik kan het gewoon echt nog niet vatten. 13e rondes niets en nu kan het wel. @Mina86 ga je een echo laten doen rond 7 weken dan? Of heb je veel geduld? Hier nog een paar dagen kijken of het oploopt en dan naar huisarts voor bloedtest en bellen voor afspraak gyn rond 7/8 weken.
Dag 1 vandaag, temperatuur ingestort en spotting wordt al meer....cyclus van 20 dagen gehad....welkom ronde 9♡ Nek helemaal vast....rustig aan vandaag met alles wat er is (natuurwinkel, school heen en weren, ouderavond) Fijne dag lieve vrouwen♡
Hoe gaat het met de dames hier ? @Joylynn : hoe is het daar ? @GezelligZwangerWorden : jouw nod komt ook weer dichterbij
Bah, wat rot zeg! vandaag maar even extra lief voor jezelf zijn, je mag je hier echt wel even rot op voelen!
Sja.. ik had mezelf echt voorgenomen er deze wachtweken niet mee bezig te zijn, lekker m'n leven te leiden en afwachten of ik ongesteld word de 24e. Vandaag DPO4 en ik faal al hoe is het met jou?
Ik heb hier zondag alle ruimte voor genomen met tranenstort♡ ben een positieveling en alle emoties zijn welkom....ook fijn te voelen dat de wens kloppend voelt bij doorkomen menstruatie... Liefs