Juist zo ja!! Mega vervelend! Ik hoop dat het positief is dat het weg is en hoop dat het morgen bij mij ook weg is
Rot gevoel hé wij hebben al een dochter van 3.5 en bereid me steeds meer voor op dat zij enigs kind blijft. Ik weet dat er nog veel opties zijn om zwanger te raken, maar ik wil ook geen 7 jaar leeftijdsverschil ofzo. Tenminste, zo denk ik nu.
Ja dat zeker, heb testen besteld komen morgen binnen Afscheiding voel ik nog wel maar t is niet zo extreem meer, dus zal wel weer niks zijn
Spannend! Wanneer ga je eerste testje doen? Overmorgen? Hier juist amper afscheiding deze cyclus. Vanaf 1 dpo compleet weg, 2 dagen een beetje plakkerig en klaar, nu weer niks
Ik wacht met smart op al jullie mooie testjes! De november beval lijst mag wel wat meer aangevuld worden!
Balen van je witte test! Had zo'n goede hoop voor je! Maar dat zeg ik ook al iedere maand tegen je, volgens mij
Ja klopt! Lief dat je informeert. Ik ben zo druk met werk dat ik niet echt tijd heb om te stressen, dus dat is fijn hahaha. Ik ga proberen het testen uit te stellen tot na mijn nod. Mentaal dingetje dat ik er gewoon van uit moet gaan dat het niet raak is. Het voelt allemaal wel wat anders dan normaal (vooral meer afscheiding dan normaal), maarja dat dacht ik vorige maand ook hahaha
@Mina86 lief dat je het vraagt! Superdruk dagje op het werk vandaag. Dus kon ik niet eerder reageren hier. Ik ga morgen nog eens een clearblue testje doen en heb een afspraak donderdagochtend bij de huisarts voor bloedname. Ik probeer toch nog niet te hard van stapel te lopen na eerdere miskraam. Hoe staat het bij jou met eventuele kwaaltjes?
Ik had je al getagd daar!! https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/uitgerekend-16-30-november-2023%E2%9D%A4%EF%B8%8F.729141/page-4