Klopt! Nee verder geen klachten alleen onder in mijn buik waar de snede van de keizersnede zit menstruatiekrampen net of je ongesteld word maar dat gebeurt dus niet
@Kiwi3191 Dankje! Trekkende buikpijn en gevoelige borsten en soms eens een vlaagje van lichte misselijkheid maar voor de rest helemaal ok. Hier deze morgen afspraak met de Huisarts. Bloed genomen en vanavond weet ik resultaat van HCG etc. Ben wel benieuwd! Hoe gaat het bij jou?
Altijd weer spannend hè?! Ik zie ook (nog) niets, maar je bent ook super vroeg . Zie je zelf wel wat?
Ja echt wel, alleen al 5 dagen menstruatiekrampen alsof je elk moment ongesteld word, dat heb ik nog nooit gehad, ja ik ben zeker nog vroeg haha Op mijn foto's lijk ik iets te zien, of ik wil dat gewoon graag
Als jij nou positief gaat testen, is dat ook positief voor mij. Ik heb nu menstruatie achtige krampjes en hoop het zo!
Dames ik ga voor jullie duimen! Hopelijk snel allemaal met positieve test in handen! hier vandaag goeie echo gehad, er is een baby’tje met een sterke hartslag, en ze hebben mij gemeten op 7,4 dus eigenlijk wat ik zelf ook had, nu over 3 weken weer voor termijn echo
Hier een lekker rustige dag gehad. Liam was ook vrij spontaan dus hij heeft lekker gegamed. Heb vanmorgen heerlijk met een kruik en 2 katten op de bank gehangen. Rond half 10 trokken de meeste krampen weg. In de middag nog even last gehad. Maar wat een mateloze honger!! Heb echt van alles aan elkaar gegeten vandaag, morgen maar weer wat minder Net even lekker onder de douche gestaan, wat knap je daarvan op. Heb vandaag 2x mijn temperatuur gemeten omdat ik het bloedheet had. Vanmiddag rond 1 uur wat deze 37,6 en net 37,8 dus heb denk ik iets onder de leden. Nu eigenlijk alleen nog een trekkend gevoel bij mijn rechter heup. Met vlagen een beetje hoofdpijn. Hopelijk morgen een betere dag, moet echt aan de poets, gelukkig tot maandag vrij
Kon het toch niet laten, net testje gedaan en die was witter dan wit. Vandaag is 9dpo, en was met early test dus deze maand is ‘t hoogstwaarschijnlijk weer niet raak. Op naar volgende maand!
Aftellen naar Nod hoewel ik er deze ronde minder bezig mee ben, het is een drukke tijd. fijn om te horen dat het goed gaat en je niet zoveel last hebt van kwaaltjes! Heb je de uitslag ondertussen ?