Whahaha dat zal wat zijn whahaha. Gisteren om half 8 naar bed gegaan, hield de hoofdpijn niet meer uit. Om 4 uur klaar wakker haha nu voel Ik me eigelijk super goed nog! Hopelijk blijft dat vandaag zo
Ik heb iets stoms Ik had vannacht rare droom dat ik zwanger zou raken. Vorige cyclussen temperatuurde ik en deze cyclus niet. Ik heb me vanmorgen toch even getemperatuurd en had 36.5. Dit heb ik altijd voor m'n eisprong. Na m'n eisprong is het altijd 36.9 of 37. Nu zegt dit natuurlijk helemaal niks, omdat ik andere dagen niet getemperatuurd heb, maar stiekem ben ik dan wel erg benieuwd naar m'n temperatuur morgenochtend nu
Ohh spannend! Ik wou deze maand stoppen maar had een vermoeden dat ik door moest gaan. Dus ben doorgegaan en maar goed ook aangezien mijn ei ruim 6 dagen later was. Hopelijk brengt het jou geluk!!
Benieuwd naar jullie alles met aankomende nod♡ Hier cd4, licht vloeien (lees al 15 cups leger) Gisteren suffig van en voel mij vandaag tot nu toe ietsje energieker. Fijne mooie dag met dat wat er is♡ Hier ochtend samen zijn met een dierbare vriend, tuindag vanmiddag (woon centraal wonen), voelt als een fijne dag! Lieve liefs voor jullie alle en een lieve knuffel voor wie wil
Het gaat goed. Ik merk dat ik erg onzeker ben en dat ik elke dag test om te kijken of ik nog wel zwanger ben.. En dat eigenlijk alles wat ik wel of niet voel in m'n lijf mij ook onzeker maakt.. Heb voor nu vooral last van m'n darmen en vervelende scherpe steekjes in m'n lies. Heb de verloskundige nog niet gebeld.. dat durf ik nog niet.. Ik voel me totaal niet zwanger eigenlijk....
Het blijft een spelletje van de geest ook na de positieve test. Ik denk dat alles wat je wel of niet voelt goed is Lekker bellen naar de verloskundige en genieten
Nu je geeft wel hoop aan mensen die niet veel voelen, om de moed nog niet op te geven Maar snap dat het een hele mindgame is. Eerst had je het gevoel dat het game over was, dan word je geheel onverwacht geconfronteerd met een positieve test en nu voel je pijnlijke steekjes en weet je niet wat het kan inhouden. Denk dat je dit gevoel nog gaat hebben tot die eerste echo , maar hopelijk kun je toch wat sneller genieten van het zwanger zijn
Er gaan dan veel traantjes vloeien Ben wel blij dat ik deze ronde niet echt aan het tellen ben. Begin van de wachtweek ging echt stroef en nu hou ik het allemaal niet meer zo bij. Voelt fijn dat loslaten