@Joylynn @Kiwi3191@Humbly89 Nog steeds last, heb twijfels of het toch niet mijn blinde darm is. Sowieso niet zwanger, test was negatief, maar daar ging ik al vanuit.
@GezelligZwangerWorden ik zou echt de hap even bellen hoor! Hopelijk is het niets, maar als het wel je blinde darm is kun je dat beter maar wel weten. Veel sterkte! Hier vandaag weer een net iets donkerdere ovutest. Hartslag in rust is opgelopen naar 69. Gisteren met mijn domme hoofd op 5DPO ook al een hcg testje gedaan, negatiever dan negatief natuurlijk. Geen indroger nadien, dus dat is wel positief. Vanmorgen weer een hcg testje gedaan. Zie in de verte zo’n schaduwstreepje (wat er waarschijnlijk niet is op 6dpo), ben benieuwd hoe die er straks uitziet. Mooie dag allemaal vandaag, ik ga afleiding zoeken
Oeiii dat klinkt niet goed Ik zou inderdaad ook even de huisartsenpost bellen en het verhaal voorleggen..
Ik hoop dat je het gisteren nog gezellig hebt kunnen maken! Ik denk zeker dat je dan nog op tijd bent geweest! Succes op het wachtenbankje..
Ik zou idd even ha pellen klinkt mij ook niet als bbz eigenlijk die pijn zwelt aan en vaak na vijf/6 wekendat die klachten beginnen
Hier word bloedverlies minder en ovu test loopt op..... Lijkt wel of ik telkens rond Cd 12/14 elke keer spotting heb en daarna m'n ovu testen beginnen op te lopen.