Pfff kan wel marathon slapen we gaan al aantal avonden echt vroeg naar bed (tegelijk met de pubers) vorig weekend is de bom gebarsten met bonus kind ...die wilde ons zoontje van de trap gooien...maar nu ook met ex... We worden in gelijkgesteld door de hulpverlening, flink gesprek mee gehad. deze week ook niet hier geweest. t heeft flink energie gezogen heb t de hele tijd koud. Aankomende week weer pittig gesprek tussen lief en ex en hulpverlening. Oudste gaat morgen naar buitenland, uitwisseling met school *ik ben niet zenuwachtig ik ben niet zenuwachtig*
Poeh dat is een energie vretende periode Lekker rustig aan mijn z'n allen. Hahaha en komt helemaal goed met je oudste
Ik heb vandaag getest en helaas omo wit. Bovendien alle signalen weer van dat ik over enkele dagen ongesteld moet worden.
Ja dat was de bom die een keer moest barsten we hebben meteen naar huis gebracht. Vd week gaat ex flink toe gesproken worden door hulpverlening maar ons ook ondersteunen met een vuist op tafel slaan tot hier en niet verder en anders helemaal niet meer hier. De stress is niet meer te handelen voor de andere kids en ons
Dat moet je inderdaad doen, anders loopt dit helemaal uit de hand en ga jij en je gezin daaronder lijden. Veel moed komende dagen !
Hier tot op heden nog geen enkel teken van mijn menstruatie Gisterenmorgen krampen zoals normaal, en was bij mijn moeder en voelde er ineens heel veel uitlopen dus denk a daar is het. Naar het toilet en alleen heel veel slijm met bruin/roze. Dus denk nou spotting begint dus morgen wordt ik ingesteld. Temp gedaald en vanmorgen ook temp gedaald maar helemaal niks vandaag... Geen krampen, geen slijm, geen gevoel van ongesteld worden niks... Alleen zo nu en dan steekjes naar mijn heup en liezen.. als ik morgen vroeg nog niet ongesteld ben geworden test ik nog maar een keer.. Normaal was ik het nu al geweest..
Goed zo! Je moet ook aan jullie gezin en veilige thuishaven denken, tot een punt kan het gewoon niet meer.
Jeetje wat heftig… Hopelijk is de hulpverlening in staat alle partijen goed te begeleiden. En wbt je oudste die naar het buitenland gaat, I can feel you
Hulpverlening doet echt hun best maar ex weigert te luisteren en mee te werken.... Ik heb nu t eerste gesprek zelf gehad eindelijk kon ik en echt alles op tafel gooien ( ik heb ook in die sector gewerkt daarom wilde ex niet dat ik aanschoof) al die tijd moest lief alleen gaan. Maar ze wilden nu mij spreken. En samen met lief ook. Dus er gaan nu grenzen in dwingend kader gesteld worden. We kunnen helaas echt niet anders. Dus ja ze zal me afschilderen als de evil stiefmoeder en lief als die waardeloze vader
Ja precies we hebben echt geen andere keus meer helaas we hebben een instabiel kind wat 6 vd 7 dagen bij een instabiele opvoeder is beide met diagnosissen...het is voor ons niet meer op te vangen