Dochter zag de ovulatie test... Zegt ze ja mama je ei heb je toch dag 14 Ik huhhhh nee ja maar meestal.... Nee echt niet dat zijn er weinig Ja maar mij biologie leraar zei... Ik vraag haar laat me raden die leraar is een man?? Ja zegt ze ...ik umpfffff. Zij huh? Ik zeg luister elke vrouw en dan vaak ook nog elke ronde...heb je je ei wel anders. Zij: ja joh maak t nog even ingewikkelder
Whahaha geweldig!! Zo zie je maar dat je alleen de theorie leert terwijl het in de praktijk heel anders gaat
❤️ NOD-lijst 16 febr. ‘23 t/m 28 febr. ‘23 En Maart! En April! Door tot allemaal roze ❤️ 18 februari (2) Denise - 22 jaar - 1e kindje - ronde 4 Patty86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 5 IUI 19 februari (3) Poesmuis - 35 jaar - 3e kindje ronde 2 Youaremagic - 35 jaar - 2 kindje - ronde 6 Kimm24 -35 jaar -3e kindje - ronde 1 20 februari (1) Jackieliv - 31 - 3e kindje, 2e kindje ons mooie sterretje bij 22w - ronde 7 24 februari (1) Love2Live - 40 jaar - 5e kindje - ronde 12 na MA 28 februari (3) Rouge - 37 - 8ste kindje - ronde 4 na stilgeboren zoontje met 16+3 ❤️❤️❤️❤️ Nieuwe NOD1 maart (1) Es19933 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 11 maart (1) Fladder38 - 38 jaar - 4e kindje - ronde 13 13 maart (1) Mina86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 4 16 maart (1) Thamar ♡ 38 jaar ♡ 4e kindje ♡ ronde 8 ♡ 18 maart (1) GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - Ronde 4 20 maart (1) Guusje12 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 21 maart (1) Kiwi3191 - 32 jaar - 1ste kindje - IUI 3 27 maart (2) Lautjehouw1997 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Staffie84 - 28 jaar - 3e kindje - Cryo tp 3 29 maart (1) Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 11 30 maart (2) Wensje92 - 30 jaar - 3de kindje - ronde 2 Pukkie1- 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 na vmk Nod onbekend (4) Isabelletje2 - 32 - 1e kindje - 28e ronde inmiddels - 3 maart HSG en daarna starten met IUI of IVF. AltijdBlijvenDromen - 31 jaar -1e kindje - ronde 7 (lucky number 7!) Maudje123- 3e kindje - ronde 34 Rouge - 37 - 8ste kindje - ronde 5 na stilgeboren zoontje met 16+3 Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 IUI-D Zwanger (5) - Youaremagic - 35 jaar - 2 kindje - ronde 6- NOD 19 Februari - uitgerekend datum 29 oktober- 16 maart intake + echo vk. - Jackieliv - 31 jaar - 3e kindje na stil geboren zoontje bij 22 weken mei 2022 - uitgerekende datum 29 oktober - 7 maart eerste echo - Poesmuis - 35 jaar - 3e kindje - 30 oktober uitgerekend - 20 maart intake + echo vk. - Es19933 - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekende datum 9 november - 31 maart eerste echo - Mina86 - 36 jaar - 3e kindje - uitgerekende datum 19 november Totaal: (25) Wachten op eisprong (4) Wachtbankje (14) Zwanger (5) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ooh je houd goed de spanning er in! @Rouge pff wat heftig allemaal.. hoop dat jullie er uit komen met z'n allen!!
Nee hier ook 2 of 3 rare rondes gehad met spotting rond om ei. Blijft toch bijzonder hoe t elke maand anders kan zijn!
Ik zit sinds gistermiddag helemaal in zak en as. Ik voel me er rot onder dat het zo lang duurt. Ik droomde altijd van een gezin van 2 a 3 kinderen die dicht op elkaar zaten. Na de geboorte van m'n dochter belande ik in een heftige depressie, vervolgens verloor ik een paar dierbare mensen om me heen waardoor ik mezelf compleet kwijt raakte. Daardoor besloten we om onze kinderwens uit te stellen totdat ik weer mezelf was, zonder angstaanvallen en suïcidale gedachten. Vorig jaar besloten we er weer voor te gaan en zijn nu al een jaar verder. Onze dochter is inmiddels al 3.5 jaar en ik vind het vreselijk dat ze al zo "oud" is. Om me heen zie ik allemaal gezellige gezinnen en als ik haar zo bezig zie met kleine kinderen breekt het mijn hart. En dat ik nu weer niet zwanger ben, heeft me echt even vreselijk de put in geduwd. Ik voel me egoïstisch dat ik zo lang gewacht heb, omdat ik zo druk was met mezelf en het voelt soms als karma omdat ik mezelf niet was en geen leuke moeder/vrouw was en het daardoor nu niet meer lukt. Sorry, ik moest het echt even kwijt.
Ik ben er weer hoor eventjes ontzettend drukke periode gehad - en m’n cyclus is weer een stuk langer dan vorige keer. Nog geen ei gehad sinds 10/11-2. Ik doe wel ovulatie testen en ik denk dat het er wel aan zit te komen, wat denken jullie? De onderste is nog nat.
Heel herkenbaar. Met mijn ex had ik ook een plan, vroeg kinderen op elkaar, leuk en gezellig voor de kinderen. Helaas liep dit helemaal anders. Ik was van Liam met 4 maand zwanger dus had gedacht dat het nu ook heel makkelijk zou gaan maar ook dat valt me tegen. Ik denk dat je die gevoelens gewoon toe moet laten aangezien ze bij het hele proces horen. Misschien kom je er uiteindelijk sterker door uit
Tuurlijk mag je er naar over voelen. Het is een droom die niet uit komt zoals je wilt Probeer je niet jezelf de schuld te geven! Natuur is nou eenmaal niet te sturen. En het is super belangrijk voor je familie dat het geestelijk ook goed met je gaat! Goed er over praten blijft t belangrijkste! Dikke knuf
Ook ik herken het... Ik ben heel lang boos geweest op mezelf, dat het allemaal mijn schuld is hoe het loopt.. Wees lief voor jezelf! Het leven is helaas niet maakbaar.. en het gaat tijd anders zoals je van te voren had bedacht...