Hahaha ja we hadden hm tuk, hij kreeg van oom z'n eerste playboy en van lief condooms om de cadeaus mee te beginnen was effe payback time. Elk cadeau wat volgde werd met rooie oren en argwaan geopend en dan een zucht van opluchting Ja idd die stilte ( ja zelfs met een huis vol mogelijk) .,.. ik werk me dan liever drie slagen in de rondte en ik was al huiverig voor die stilte en rust als we gesetteld waren na de verhuizing... Loop dan echt beetje als kip zonder kop... En ik ken mezelf langer dan vandaag...de klap moet nog een keer gaan komen... Daar ben ik me bewust van...bijna alsof je erop gaat zitten wachten.... Maar ik laat dat als toe als niemand me effe nodig heb.... Dus t gaat beetje in kleine beetjes... Nu hebben we de rouw/geboortekaartjes die vanaf zondag de deur uitgaan vonden we wel symbolisch met de uitgerekende datum, maar is ook weer een stap en een slik.... En sommige mensen met hun reacties of meningen... zucht Zelfs m'n koffie is een kip zonder kop vandaag
Goeiemorgen, M'n ei is eigenwijs deze ronde hopelijk vanmiddag posi ovu test of morgen... Maar lief heeft een rot rooster met morge op vrijdag en zaterdag op zondag dubbele diensten dus heb niet veel hoop deze ronde qua gezellig maken deze ronde
Het lijkt wel in de lucht te hangen dit jaar. Hopelijk toch nog snel je ei Ga heel hard voor je duimen!
Dat is wel appelen met peren vergelijken dan - officieel samenwonen of een kindje Hoop gewoon dat hij ook jou begrijpt en naar je luistert. Ik snap dat hij ervan af ziet, maar het is zoals @Rouge zegt. Hier laat hij zich dus leiden door de situatie met zijn ex en laat hij daar zijn verder leven vanaf hangen. Hoop echt dat jullie eruit komen meid
Hahaha, ik kan me al indenken hoe je zoontje rood werd Je koffie doet in ieder geval ook mee Het is wel mooi dat jullie die kaartjes gemaakt hebben. Als dat jouw manier van verwerken is dan moet je dat gewoon doen, wat de mensen ook zeggen. Het is jullie rouwproces.
Te leuk @Rouge die cadeaus Hier cd16 en opeens 37,1, geen idee wanneer mijn eisprong nou werkelijk is geweest....jullie een idee? Liefs en fijne dag♡
Ik denk Cd 11 maar kan ook dat ff gelijk heeft gezien posi ovu test is dat ook nog haalbaar, alleen afscheiding kan ik er niet mee rijmen. Maar hier loopt t ook raar deze ronde
Hij zegt mij te begrijpen, en hij luisterd ook na mij, hij vind het ook wel lastig want gister avond in bed kwamen er wel tranen bij hem. Hij weet niet of dit definitief is. Ik zei al dus dan moet ik der maar weer mee dealen en het maar weer accepteren en wat het met mij doet word niet na geluisterd. Zegt die dat ik het niet hoef te accepteren ik zeg ja blijkbaar wel want een andere oplossing weten we niet.
O meiden ik ga helemaal stuk Onze drie jarige gaat naar de wc om te plassen allemaal heel keurig en netjes Ineens paniek: ohh neeeeeee m'n scheetje is op de grond gevallen, mamaaaaaa Echt ik kom niet meer bij en om zich heen kijken op de vloer , mama m'n scheetje is gevallen ik liet per ongeluk een scheetje Schat een scheetje is maar lucht dat gezicht van hm
Als ik dat zo lees, is er wel ruimte om dit te bespreken hoor. Laat het nieuws even bezinken, hij weet niet of dit definitief is, dus volgens mij kunnen jullie hier wel uitkomen
Ja hij is niet zo prater en via app praat hij makkelijker dus had hem dat gevraagd heb ik antwoord op gehad en nog een heel verhaal en ik antwoorden weer terug en daar heb ik nu dus nog steeds geen antwoord op, op de vraag hoelang hij hier al mee loopt krijg ik ook geen antwoord, dus heb hem ook gezegd dat ik het niet zo snap nu in het begin dat we samen woonde en daarvoor wou hij het wel, en toen we net samen woonde zag hij zijn dochter amper. Nu is er omgang al een tijdje en dan ineens dit. Hij heeft een klein poosje geleden ook zoiets laten vallen dat hij twijfelde toen heb ik hem erop gewezen wanneer mijn eisprong is ivm ovu testen en het vervolgens wel gezellig maken. Lekker dubbel dan ook.. heb hem ook verteld dat ik nu niet ineens weer aan de anticonceptie ga en hem vertel wanneer mijn ei is wat hij der mee doet moet hij dan maar weten Ik laat het verder wel rusten ik word dit jaar 30 en heb altijd gezegd tot m'n 32ste wil ik het wel proberen langer niet
Ja behoorlijk, mijn ovutest zou vanavond of morgen positief zijn hij is al aardig donker heb het hem vermeld en ook met de mededeling dat binnen nu en 3 dagen mevrouw ei er is zegt die ooh kunnen we het vanavond nog gezellig maken ik zeg ja kan elke dag wel als het moet zegt die dat is nog beter ik zeg ja maar je loopt nu wel meer risico he zegt die ja weet ik met een aapje met handjes voor de ogen en een hartje, lekker dubbel dus weer
Wat een aparte reactie van hem als hij geen kinderen meer wil maar wel haast lijkt te hinten op toch wel? Lijkt alsof hij niet weet wat hij wil