Heel veel succes allemaal komende weken! Vorige maand natuurlijk veel meegelezen. Ik wens iedereen een prachtige roze februari.
Ik zou zelf ook zeggen maandag, met een dagje ertussen. De FF app bij mij geeft wel de dag erna dpo1..
❤️ NOD-lijst 16 febr. ‘23 t/m 28 febr. ‘23 ❤️ 16 februari (4) GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 Mina86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 Fladder38 - 38 jaar - 4e kindje - ronde 12 17 februari (2) Maudje123 - 3e kindje - ronde 33 Kiwi3191 - 32 jaar - 1ste kindje - ronde 2 IUI 18 februari (2) Humbly89 - 33 jaar -2e kindje ronde 2 iui-d Denise - 22 jaar - 1e kindje - ronde 4 19 februari (1) Poesmuis - 35 jaar - 3e kindje ronde 2 Youaremagic - 34 jaar - 2 kindje - ronde 6 20 februari (0) Jackieliv - 31 - 3e kindje, 2e kindje ons mooie sterretje bij 22w - ronde 7 21 februari (1) Thamar ♡ 38 jaar ♡ 4e kindje ♡ ronde 7 ♡ 22 februari (1) Guusje12 - 32 - 2e kindje - ronde 3 23 februari (1) Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 10 24 februari (0) 25 februari (1) Babylovebaby - 29 jaar - 3de kindje 26 februari (2) Love2Live - 40 jaar - 5e kindje - ronde 12 na MA Lautjehouw1997 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 27 februari (0) 28 februari (2) Rouge - 37 - 8ste kindje - ronde 4 na stilgeboren zoontje met 16+3 Pukkie1- 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vmk ❤️❤️❤️❤️ Totaal: (18) Wachten op eisprong (11) Wachtbankje (7) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Heb mijzelf op het wacht bankje gezet, hebben geen kans meer om deze eisprong meer te benutten dan we vanavond hebben gedaan, mochten we toch wel een kans zien dan benutten we hem nog extra maar denk niet dat dat gaat gebeuren ivm nachtdiensten van mijn man. ik heb mijn NOD op 19 februari gezet, gezien mijn voorgaande cyclussen verwacht ik eigenlijk dat ik 16 februari mijn menstruatie zou moeten krijgen maar ik heb liever dat het weg blijft
Ik snap er helemaal niets meer van. Mijn ovu test loopt weer duidelijk op. Ow dubbel . Ik dacht dat het plaatsen niet gelukt was. Oeps
@Poesmuis jou laatste ovulatie test lijkt meeste positief. De test lijn moet donkerder dan de controle lijn, ik zou gewoon nog even door testen! Hij lijkt er wel aan te komen. (of laatste test was positief)
Het was gister avond gezellig. Ja he. Dus nu maar hopen dat er ook een mooie test is over 2 weken Is het dan handig om het morgen nog een keer gezellig te maken?