Vooral doen waar je je goed bij voelt en vooral zin in hebt. Het maakt mij ook altijd erg onzeker, wat verstandig is... Hier was de laatste keer de dag van de piek. De dag erna had ik echt geen zin! Niet fit en hartstikke moe. Nu hopen dat de zaadjes het lang genoeg uitgehouden hebben en het eitje gevonden hebben
Ja precies, ik ga (nu al) twijfelen. Vreselijk Zaadjes kunnen het 5 dagen overleven ,dus technisch gezien zou het voldoende moeten zijn
Ja als er goeie zwemmers tussen zitten wel.. Als het deze maand niet lukt dat ga ik een fertility cup aanschaffen. De zaadjes een beetje helpen. Wie weet helpt dat
Heb het even gegoogled. Die ken ik niet. Het schijnt de kans te verhogen. Hopelijk heb je het niet nodig.
Wat lief dat je het vraagt, beetje lamlendig, alles zit nog vol en zeurend gevoel in mn hoofd, slapen is ook knap vervelend steeds wakker
Dat is zo ruk. Beterschap. Helpt stomen niet en een neusspray? Half rechtop slapen is dan ook fijner.
Jup. Super blij mee!! Ben benieuwd wanneer ik buikpijn krijg, want blijkbaar voel ik daadwerkelijk de eisprong. Ik twijfelde of ik het net ervoor/erna voelde of de eisprong zelf. Het is blijkbaar de eisprong zelf. En dan zoals het er nu naar uitziet dinsdag 1dpo?
Jaa echt hoor, vooral omdat ik steeds een droge mond heb Stomen verlicht wel iets en neusspray helpt tot nu toe niet Ja zal dat eens gaan proberen
Ja baad het niet, schaad het niet. En ik hoor veel over een ui onder het bed. Zelf nog niet geprobeerd. Met een ui snijden gaat ook alles al lopen.
Blehh verkoudheid is echt rot! Ik heb zo'n diffuser is huis staan met oliën. Mijn jongste is ook verkouden dus hier staat de hele dag de pepermunt olie te stomen in huis! Ui in de slaapkamer leggen heb ik ook vaak gedaan bij de kids. Totdat hun kleding naar ui begon te stinken
Mijn ovulatie testen worden weer lichter! Gister dus piek. Gister avond nog seks gehad, vanavond nog een keer? Haha ben zo bang om het te missen. Wat erg hè…
ik snap jou helemaal! Heb ik ook, wij kunnen deze ronde ook maar 1 keer benutten ivm mijn man gaat vanavond/ vannacht aan het werk en ik denk ook gelijk die ene keer zal wel niet genoeg zijn maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet het geval te zijn