NOD 16 februari 2023 t/m 28 februari 2023

Discussie in 'NOD forum' gestart door Humbly89, 19 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Scherm verspringt hier soms zo raar op de pagina, 12 jaar geleden verliep t soepeler

2. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Ja echt hoor je bent 7 doe even, dat het bij je moeder mag kan dat is aan je moeder maar hier gebeurt het niet:roflmao: ja als mijn kids het niet mogen mag zij het ook niet haar vader is wel van het toegeven, en bij die van mij zegt hij sneller nee maar dat kan ik ook. Tegenwoordig zegt hij ook vaker nee en ze vraagt ook niet meer om cola of iets

Kiwi3191 vindt dit leuk.
  3. Kiwi3191

Kiwi3191 Fanatiek lid

24 jun 2022
    2.251
    1.529
    113
    Vrouw
    Wauw dat klinkt ook niet simpel.
    Het is toch heel wat om nog eens extra plusouder (of zeggen jullie bonusouder?):p te zijn.

4. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Ooh vreselijk is dat he..

Hier wou ex ook wel even bepalen dat ik van plus dochter af moet blijven, dat ze niet na me hoeft te luisteren enzovoort, ja mevrouw dan heb je toch pech is mijn huis en als mijn kids iets niet mogen mag die van jou dat ook niet..
    Eerder mocht het meisje nooit in mijn buurt komen ze zat in alles dwars.. maar nu ze werkt en de tijden na schooltijd is had ze toch wat nodig, dus mag ze ineens 2 dagen in de week hier komen.. plus dochter vierde hier haar verjaardag t was buiten -4, ze had een jurk aan met spaghetti mouwen kind had het koud dus trok der een vestje aan.. paar dagen later was der moeder m'n partner aan het appen dat ik niet mocht bepalen of het kind zo jurk aan had en hoe ik het in m'n hoofd haalde om der een vest aan te doen :rolleyes:

Ja snap best dat cjg erin zit, lijkt me voor jullie ook knap lastig dit, hopelijk word het voor jullie snel rustiger, snap niet dat exen soms zo moeilijk kunnen doen hoor jeetje.. we willen allemaal het zelfde waarom zo drama maken en de boel opstoken.

Ja geef je groot gelijk, als ze zou slaan had ik der ook buiten gezet, wat ze bij der moeder doet is der moeder der pakkie an maar bij jullie is het jullie regels

Ik bewaak mijn grenzen zeker, gelukkig is het tegenwoordig rustig en vraagt bonus dochter meer aan mij dan aan haar vader:roflmao: van de week hadden we even nageltjes gedaan, kind blij haha

5. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Dat is toch prima meer kan je niet doen. T gaat hm echt niet liggen aan dat ene snoepje hoor.

Heb voor de oudste ook wel eens een extra gesprek gehad nav wegen en meten bij schoolarts.

Gewoon even gebabbeld en uitgelegd en niks aan de hand. Alleen advies hou het in de gaten.
    En als je hulp wilt trek aan de bel, nou niks mis mee l.

Ikzelf ben 1,75. . Ze is nu net zo lang als mij en 63 kg, schoenen 42.... En ben bang dat ze nog even verder de lengte in gaat andere kids zijn lange slanke spijkers zoals de meeste in de fam.

We werden aantal maanden terug ook gebeld voor bonuskind omdat ze moeder niet konden bereiken. Toen hebben wij gezegd luister het ligt niet hier in huis zo gaat het hier . Ze is ongeveer 1,45 en bijna 70 kg
    Maar er zit een. Hele rugzak aan bonuskind, en ex die, tja wat moet je ervan zeggen. Je scheid niet voor niets

Schildklier hangt hier samen met ene afwijking in metabool en systeem, heeft geen naam alleen een gen nummer :confused:ik heb dat doorgegeven aan zoiezo mijn oudste 3. Van t pcos weet ik dat ik een erfelijke variant heb valt ook terug te leiden in familie geschiedenis.

Uiteindelijk maak t niet uit als je maar wel gezond en fit bent en geen problemen ervan ondervind en belemmering

6. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Nee daarom ook

Ja hier moesten we altijd heen, en ja van baby af aan zit ze al niet op de middelste lijn. Tja haar groei zolang ze die netjes volgt is het goed.

Ja groei kun je niet tegenhouden, hier is ze rond de 154 volgensmij en rond de 45 kilo, we gaan het wel zien na vandaag wat ze weegt en hoe lang ze is

Ja jammer is dat he dat jullie daarin dan niet op 1 lijn kunnen liggen, ook lastig voor het meisje aangezien ze zo ook gepest kan gaan worden.
    Nee je scheid zeker niet voor niets sommige hebben in het begin een hele masker op..

Aah ingewikkeld zeg, maar wel fijn dat je het van je kinderen ook weet.. dan kan je daar rekening mee houden.
    En met pcos is het dus groot dat je kids dat dan ook hebben?

Nee daarom, en zolang het je niet belemmert of je kids doe je het goed en dat is het belangrijkste❤️

7. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    O ik voel je zou je zo een high five geven.
    Wij houden ook voet bij stuk. Helaas echter is er zowel bij ex als bonuskind gedragsproblematiek gediagnosticeerd.
    Moeder bespeeld kind ook en zet op.

Tijd heeft bonuskind ook de vader gechanteerd ( we weten niet eens of hij de echte vader is maar nemen de verantwoordelijkheid en je hebt toch al een band opgebouwd) gaan we geen leuke dingen doen of iets met eten dan kom ik niet ...

En nu hebben we gezegd staat t je niet aan onze regels kom je maar niet.

Er is zoveel voorgevallen...ik kan een trilogie schrijven van alles bij elkaar :oops:

Ik weiger pertinent op te gaan passen voor z'n ex. Bonuskind mag ook alleen komen als we echt met z'n tweeën zijn. Op vakanties gaat er altijd een extra volwassene mee als ze mee gaat. Daagjes uit proberen we dat ook. Want de jongste drie zijn niet veilig bij dr en je spullen ook niet.

8. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf

Ja klopt en het hoeft niet te uiten je kan ook drager zijn ook als jongen zijnde.

Nou dat is toch netjes in verhouding.
    Denk dat papa zich diep mag schamen. Ook wel erg onrealistisch dat ie verwacht dat alle vrouwen maatje 36 hebben

9. Mina86

Mina86 Fanatiek lid

30 nov 2022
    1.190
    1.156
    113
    Vrouw
    Jeetje meiden wat heftig allemaal! En dat terwijl ieders belang toch hetzelfde is; blije, gezonde en lieve kinderen :rolleyes: Ik heb respect voor jullie dat jullie er zo mee omgaan! Inderdaad op je eigen grenzen blijven staan. Jouw huis, jouw regels.

En het ggd kijkt allemaal maar naar een lijstje.. :| Het is veel belangrijker hoe het kind zich voelt! En alleen als ouder weet je precies hoe het met je kind gaat, en wat het nodig heeft..

10. Mina86

Mina86 Fanatiek lid

30 nov 2022
    1.190
    1.156
    113
    Vrouw
    Welkom @Patty86 Zo!! Jij hebt ook al een flinke weg afgelegd.. :( Heb je een redelijk goed gevoel bij deze keer? Ik hoop voor je dat het gelukt is deze keer! En je niet verder hoeft met ivf..

11. Mina86

Mina86 Fanatiek lid

30 nov 2022
    1.190
    1.156
    113
    Vrouw
    Dat komt mooi uit, geen nachtdiensten komende tijd. Alle zieken weer aan de betere hand? Hopelijk voel je je zelf ook snel weer wat beter.

12. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Nou maar echt hoor geeft een virtuele high five

Ai ja dan maakt het wel een stuk lastiger inderdaad, hier geen gedrags problematiek maar zowel papa als mama hebben wel een beetje mis geschoten in de opvoeding. Lees met 4 jaar al slokjes red Bull en cola, met 3 jaar al roepen fuck you bitch, iets geven en geen dankjewel zeggen, alles is leuk en grappig, wat zei wou eten kreeg ze, wou ze niet na school ging ze niet. Enzovoorts..
    Nu zegt ze wel geregeld dankjewel en is ze met eten niet zo moeilijk meer als eerst. En accepteerd ze de regels van hier wel eigelijk.
    Papa had eerder er ook een handje van om der elke keer mee te nemen na de jumbo voor een snoepje of na de action of de intertoys dus elke keer als ze er was vroeg ze er om. Dat is gelukkig nu ook niet meer.
    Maar dat opvoeding van moeder tja wat moet je daar over zeggen.. broodje met chips als ontbijt is normaal, gaat nog steeds geregeld niet na school, afgelopen maand was ze meer thuis dan op school. Vaak te laat op school geregeld is dr moeder ook te laat voor ophalen. Gaat rustig om 9 uur nog weg om op visite te gaan tot een uurtje of 11 a 12. Het meisje ligt voor 10 uur echt niet op bed. Ondanks dat ze na school moet..

Och jeetje nou dan kom je maar lekker niet. Ook goed toch.. ze hoopte dat papa natuurlijk zou toegeven.

Ja snap ik dat je dat niet zou doen. Hier is dat geen punt hoor maar zijn ex laat mij niet opassen. Als ze haar komt brengen moet hij thuis zijn anders mag ze niet komen..

Ja dat lijkt me aardig lastig, je hebt dus vier ogen nodig voor 1.. lijkt me voor je 3 kinderen Ook lastig omdat ze steeds moeten opassen dat er niks gebeurt

13. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Hahaha ik heb mezelf geen naam gegeven.
    Ja voel mezelf redelijk, onze driejarige was vanoc allemaal aan t spugen die slaapt nu naast me. De oudste was goed snipverkouden en belabberd van t weekend

Kiwi3191 vindt dit leuk.
  14. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Jeetje, wat kan het ingewikkeld in elkaar zitten zeg.

Ja vind ik dus ook..
    Hij mag zich ook zeker schamen maar dat zal die zeker niet gaan doen
    Ja nogal ja, mja hij merkt het vanzelf wel. Vaker van zulke fratsen en dan heeft hij de kans dat ze er niet meer heen wilt.

15. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Even voorstellen
    Mijn naam is Kim , 35 jaar
    Ik heb 2 kinderen van 9 en 4 en we zijn bezig voor ons 3e kindje.
    Oktober gestopt met de pil

Cyclus van 34 30 39 dagen
    Echo gekregen en ik bleek weer pcos te hebben advies afvallen.
    5 kilo afgevallen en met ovulatietesten aan de slag.
    4 februari knaller van een ovulatie test
    3 en 5 februari gevreeën
    Nod 17 februari.

Duimen duimen duimen

Bijgevoegde bestanden:

Babylovebaby, Mina86, Rouge en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Hier begint het eindelijk een beetje los te komen maar nog steeds niet beter ellende, vanacht hoorde ik in mijn oren constant mijn hartslag vreselijk irritant

17. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Ja inderdaad, belang is het zelfde alleen willen ze dat soms niet zien volgensmij.

Ja echt hoor mijn alle 2 de kinderen komen boven de middelste lijn, tja niet ieder kind is gemiddeld hoor leuk dat het voor jullie werkt maar hier niet:roflmao:

Rouge vindt dit leuk.
  18. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    O ja deels herkenbaar... Papa was echt dr sloofje , dat was gewoon zielig. Het was voor hem ook heel raar dat hij van mij kids respect kreeg en een dankjewel als hij iets voor ze deed of regelde en een knuffel..... Ja in bonuskind de ogen ben ik waarschijnlijk die stomme stiefmoeder...want de regels bij papa zijn drastisch veranderd en er word opgevoed en iedereen is gelijk....mama heeft t niet meer voor t zeggen en chanteren werkt niet meer ook niet de chantages van ex.....jammer dan so be it....ik heb zeven kids voor allen dezelfde regels en allen zijn ze gelijk. En niet 1 die op nummer één staat en de rest voor moet buigen. Tja en ex.... Die had niet verwacht dat hij verder zou gaan met z'n leven die heeft soort van Russische roulette gespeeld en verloren ‍♀️

Mijn deel kids kunnen er aardig mee om gaan ze hadden al t een meegemaakt. Andere kant is wel ze laten de nu volledig links liggen en gaan hun eigen gang. En O wee als ze aan de kleintjes komt.

Ze blijft hier ook niet meer slapen en is er nog maar 1 dag in de week of vrijdag of zaterdags...ex was t hier niet mee eens want dan kon ze niet naar de wipkip...maar hulpverlening staat achter ons gelukkig..simpelweg om dat het niet te handhaven is en teveel stress voor gezin brengt

19. Kiwi3191

Kiwi3191 Fanatiek lid

24 jun 2022
    2.251
    1.529
    113
    Vrouw
    @Patty86 en @Kimm24: Welkom! Veel succes en hopelijk snel een wondertje in jullie buikjes!

20. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Yep.... En dan is iedereen de schuldige behalve hij

Babylovebaby vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina