NOD 16 februari 2023 t/m 28 februari 2023

Discussie in 'NOD forum' gestart door Humbly89, 19 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Ja sommige exen jeetje haha, de vader van de jongste dat is er ook 1, zijn we uit elkaar gaat die steentjes tegen het raam gooien midden in de nacht:rolleyes: hij ziet zijn dochter al bijna 2 jaar niet omdat meneer liever liegt, drinkt en ruzie maakt. Spreek je hem aan liegt die erover stuur je bewijs heeft m'n partner het ineens gedaan:rolleyes: dus gewoon een waarschuwing gegeven dat hij moet ophouden met zuipen liegen enzovoorts omdat anders ik haar daar niet wou hebben. Huis onder de afval, ruzie maken met iederen en dan zal je zien is ze daar staan ze aan zijn deur. Maar meneer ging kinderachtig doen enzovoort dus blokkeerde hem op WhatsApp en hij heeft nooit meer contact op genomen. Niet bellen niet mailen niet sms'en. Maaar nu ben ik de sjaak want ik hou het kind bij hem weg. Nee nee jij laat niks horen en jij haalt der niet op hoef niet achter jou kont aan te lopen voor een afspraak:rolleyes:

2. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Het is niet omdat je lf korter is dat het eerder innestelt of dat je eerder kan testen. Volgensmij gaan ze als je zwanger bent ze gewoon uit van een lf van 14 dagen

3. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Hee hier is mijn ei ook rond 12 februari haha

Kitten93 vindt dit leuk.
  4. Kiwi3191

Kiwi3191 Fanatiek lid

24 jun 2022
    2.251
    1.529
    113
    Vrouw
    :eek: Zielig dat hij zo doet. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar meestal wordt er toch een omgangsregeling opgesteld? (Co-ouderschap of in het weekend of..); als hij zich niet aan die regeling houdt is dat toch zijn fout/verantwoordelijkheid:confused: Ik snap niet dat je je eigen kinderen zo in de steek kunt laten.

5. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Hahaha geniet van je rust!
    Oehhh spannend!!

Ja gezien clomid ben ik op alles voorbereid moest net al zo nodig naar de wc heb hm gedaan zit te wachten.

Eerder bang dat ie nu zo vroeg springt nu lief nog plat ligt vanwege z'n nachten :oops:

6. Mina86

Mina86 Fanatiek lid

30 nov 2022
    1.190
    1.156
    113
    Vrouw
    Zelfs als hij positief is, kun je het vanavond / morgen ook nog gezellig maken toch? Dan moet hij maar wakker worden, daarna mag hij verder slapen :p

Rouge vindt dit leuk.
  7. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Ja een omgangsregeling moet je zelf regelen. Ik was niet getrouwd en hij heeft ook geen gezag. Hij zag haar altijd op de zondag. Toen hij geen vervoer had bracht ik haar zelfs. Maar ze wou op een gegeven moment niet meer. Ze huilde bij voorbaat al dat ze bij mama wou blijven enzo. Ze was net 3.. ze hebben ook niet echt een band, want ik deed alles en hij was amper thuis. En als hij thuis was moesten ze stil zijn want dan was hij aan het gamen.
    We hadden dus afgesproken dat die der elk weekend mocht zien maar meneer vond de zondag wel voldoende. En meestal met 3 uurtjes belde die al om der te halen want kind huilde en wou na mama..
    Nou ik dus ook niet. Maar wel bij iedereen zielig doen dat hij der zo mist en dat die der van mij niet mag zien, terwijl het heel anders ligt. En dan zie je hem en is dochterlief mee niet op of om kijken niet roepen helemaal niks. Toen had die der al 6 maand niet gezien. Zelfs dochter herkende hem niet eens..

8. Mina86

Mina86 Fanatiek lid

30 nov 2022
    1.190
    1.156
    113
    Vrouw
    Ja klopt! Ik heb net even nog even gebruik gemaakt van Google. En daar staat dat op de vroege testen, bijvoorbeeld die van 6 dagen voor NOD, eigenlijk moet staan; testen vanaf 8 dpo. Omdat ze uitgaan van de 14 dagen. Anders zou ik al op dag 5 of 6 positief kunnen testen en dat kan natuurlijk niet.. :rolleyes:

9. Mina86

Mina86 Fanatiek lid

30 nov 2022
    1.190
    1.156
    113
    Vrouw
    Wat een ontzettend nare en vervelende situatie voor jullie :(

10. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Ja dat dus haha, handig he Google die weet alles :roflmao:

11. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Ja leuk was het niet, maar we hebben het overleeft, de jongste vraagt ook niet om haar vader of iets.
    Tegenwoordig is het lekker rustig, ik vind het prima zo:oops:

Kiwi3191 vindt dit leuk.
  12. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Maar naar al die drama gebeuren van mij, lijkt soms net een dagboek hier sorry mensen:oops:

Nu toch even iets leuks hoor, ik heb een woningaanbod gekregen, nieuwbouw vrijdag gesprek, documenten aanleveren en wachten of het geaccepteerd word. Maar het is een nul op de woning en zonnepanelen en vloer verwarming en gasloos, hr+++ ramen.
    Woon in deze woning nog geen jaar:oops:
    Wie heeft er ervaring met een nul op de woning meter :roflmao:

Rouge, Mina86 en Thamar10 vinden dit leuk.
  13. Kiwi3191

Kiwi3191 Fanatiek lid

24 jun 2022
    2.251
    1.529
    113
    Vrouw
    Onbegrijpelijk. Ach wat hij ook zegt, jij weet wel beter. Zolang je kind maar gelukkig is. Het is voor haar sowieso al niet gemakkelijk om een papa te hebben die er niet voor haar wou zijn.

Babylovebaby vindt dit leuk.
  14. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Ja daarom lekker laten gaan..
    Nee daarom ook. Vind het wel prima zo

Kiwi3191 vindt dit leuk.
  15. Mina86

Mina86 Fanatiek lid

30 nov 2022
    1.190
    1.156
    113
    Vrouw
    Wat een leuk nieuws! Staat het huis er al of moet het nog gebouwd worden?

16. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Ze zijn het aan het bouwen, ze verwachten in mei klaar te zijn:D

Kiwi3191 vindt dit leuk.
  17. Mina86

Mina86 Fanatiek lid

30 nov 2022
    1.190
    1.156
    113
    Vrouw
    Wauw dat is echt heel erg gaaf! Wat leuk om daar naar uit te kijken! Kun je lekker bezig zijn met inrichten, en hopelijk ook een babykamer ;)

Wij willen ook graag verhuizen. We hebben een goed / mooi huis, maar zou graag verhuizen naar een andere wijk. Er komen alleen helemaal geen leuke huizen op de markt. En als er een leuke is, dan is het gelijk voor een belachelijk hoog bedrag verkocht :(

18. Poesmuis

Poesmuis Actief lid

28 dec 2022
    184
    150
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd. Super leuk vooruitzicht.

Wat is het verder stil hier. Hoe gaat het ?
    Met mij wel goed. Ben aan het werk dus probeer er niet aan te denken, is erg moeilijk

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Ohh heel gaaf!! Ideaal rond deze tijd een gastvrije woning met zonnepanelen :thumup:

Vandaag nog even werken tot half 5 en daarna lekker lang weekend.
    Op een paar vervelende steekjes na alles goed hier :thumup:

Kiwi3191 vindt dit leuk.
  20. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Ja echt wel, zit hier nu ook niet echt verkeerd hoor maar de nieuwe woning is iets ruimer en een punt dak. Waar ik nu zit een schuin dak dat is rete irritant haha

Ja de huizenmarkt is echt belachelijk als je ziet wat voor prijzen er voorbij komen

Deel Deze Pagina