Zo meiden moest weer 6 pagina's teruglezen hahahha Hier heel druk met mn zoontje die moet geopereerd worden aan zn neus en keel amandelen alleen de wachttijd is super lang! dus nu via mn schoonmoeder geregeld dat het in een ander ziekenhuis kan nu hoeven we "maar" 7 weken te wachten Die Wachtbanken zijn hel!! Ik voel ook altijd vanalles echt vreselijk.. Heb vandaag toevallig mijn vakantie doorgegeven.. Laatste 2 weken van de vakantie en 1e week school zodat ik jaivey naar school kan brengen de eerste week... Morgen maar eens beginnen met ovutesten zit nu op cd8 .. Xx
Wij gaan 12 augustus 3 weken naar de blotebillencamping in Brabant, heerlijk, ieder jaar weer, tent, matrassen, meertje strandje zwembad hangmat en sauna , eenvoud, heerlijk....nietsen en zijn♡
Niet normaal he! Komt door het rs-virus .. Andere ziekenhuis was 3 tot 4 maanden dus ik ben allang blij dat we hier via m'n schoonmoeder kunnen komen! Is ook een beter ziekenhuis ..
Oh ja rs virus heerst natuurlijk ook nog ontzettend maar toch.. Gelukkig dat je via via ergens anders terecht kunt!
Nee wij gaan nergens heen dit jaar, word dagjes uit, en na een plas met mooi weer. Hier word de jongste in april 5, in april/mei met geluk verhuizen, in juni geregistreerd partnerschap, in juli 4 verjaardagen en mocht ik zwanger raken dan ook kijken voor een andere auto, 4 kindjes gaat niet passen haha
Oh je geraakt er precies niet vanaf e Kan je zo ellendig van worden zo'n verkoudheid. Vooral heel vervelend. Ik word dan altijd zot van mezelf met mijn gesnif en geblaf Hier aan het aftellen, wachtweek 2 kan bijna beginnen Ik word vooral getriggerd door de ovitrelle spuit. Mijn buik rommelt als een zot, maar heb wel geen last meer van krampjes. Ik weet niet of dat een goed of slecht teken is
Nee echt niet, ben der nu wel klaar mee hoor ja je word daar zo moe van op den duur, en je weet niet wat je met je zelf aan moet op dat moment Ja dat schiet al mooi op, alleen duren de dagen de laatste weken zo lang, dat zal vast een goed teken zijn dat gerommel, en die krampjes geen idee Hier nog wachten op mevrouw ei komt dus mag nog eventjes
Hier ook! Krampjes en steekjes zijn bijna weg. Wel ontzettend onrustige darmen. En heb het ijs en ijs koud! Vanmorgen lekker wezen wandelen maar nu krijg ik het niet warm... Lekker aan de chocolade melk en de thee. Straks naar Liam zijn school, hopelijk krijg ik het nog warm vandaag..
Wat een leuke ideeën komen er allemaal voorbij! Dagjes weg, camping in Nederland, naar Frankrijk! Bedankt voor de tips! Ik twijfel om of in mei op vakantie te gaan, of in de zomer, en dan de andere vakantie te gebruiken voor dagjes weg. Ik weet niet of het fijn is om zwanger een aantal uren in de auto te zitten naar Frankrijk De vonden het vorig jaar wel heel fijn, op een camping in Frankrijk. De jongens hebben het daar heel erg fijn gehad!
Ik word gek van ongeduld.... Ik zit nu op 7dpo en vorige maanden werd ik op 11 of 12 dpo ongesteld...