Misschien was de test gisteren toch positief... Vanmorgen temperatuur 0,3 omhoog.... Komende dagen zal het laten zien en benieuwd naar de test van vandaag rond 11.45... Fijne dag lieve vrouwen met dat wat er is♡
Ooooooh dat klinkt zo spannend, ondanks je denkt dat je menstruatie mogelijk vroeger gaat beginnen. Ik vind dit toch hoopvol klinken. Hopelijk niks erg met je zoontje! Veel beterschap daar! Ik kan mijn bingo lijstje ineens aanvullen. Gisteren tijdens het bakken van vlees werd ik zo misselijk van de geur! Ik heb daar vlak voor mijn menstruatie wel eens last van, maar dat is pas over een week ofwel als ik migraine heb/krijg. Ik steek het maar op de ovitrelle! Was net zo goed bezig met alles te negeren, denkt mijn lichaam: "Trigger, trigger"
Om half 10 even langs de huisarts voor het geval dat Ohhh super spannend!! Ik weet niet wat ik moet denken haha ik wacht maar weer rustig af
Jaaaa, al doe je nog zo je best.. ons lichaam is heeeeel goed in stiekeme signalen geven! Toch merk ik dat ik langzamer hand het vertrouwen begin te verliezen.. Eerst voel je signalen en denk je, oh zou het? En nu voel ik signalen en denk ik; het zal toch niet zo zijn.. Er zijn heel wat luchtbelletjes in m'n buik, en meestal wijst dat op een aankomende menstruatie
Herkenbaar, al lang genoeg bezig dat het vertrouwen zoek is, maar toch is er nog altijd dat sprankeltje hoop! Daar houden we ons maar aan vast!
Hallo Hopelijk gewoon innesteling anders wel heel vroeg je menstruatie, ik ga voor je duimen! Hopelijk iedereen aan het einde van een positieve test in handen!
Hier alles rustig, ik weet eigenlijk geen eens welke dpo ik zit. Probeer er gewoon niet mee bezig te zijn. Had woensdag wel lichtelijke hoofdpijn en af en toe een een steek / kramp. Maar ja dat is niks anders dan normaal en heb ik elke dag wel Volgende week zaterdag ochtend testen als ik dan al niet ongesteld ben geworden Ben daarom ook wat meer afwezig lees zo af en toe bij anders moet ik zo veel bij lezen
Met Liam was gelukkig alles goed. Waarschijnlijk een virusje wat niet door wil zetten. Mocht het erger worden of meer bloed worden dan natuurlijk weer terug komen.