Ben ik wel een beetje, maar goed laten we nog niet te vroeg juichen Weekend is altijd lastig, doordeweeks ben ik aan het werk dus dan is het makkelijker
Hahaa ja dat herken ik! Ik heb mij voorgenomen om morgenochtend heel snel uit bed te rennen en te gaan plassen. Zodat ik de kans niet krijg om te testen
Dat werkt normaal niet bij mij Ik test gerust zo vroeg met 2e urine of in de avond Maar mss hou ik het nu wel vol ook omdat ik het gevoel heb dat het niks is deze ronde
Fijn dat het goed was op school!! Enne.. misschien wist je dat nog niet, maar gamen is echt een goed medicijn! Daarmee knappen ze echt altijd snel van op Dat werkt hier ook altijd uitstekend!
De test minder dus gisteravond piek, nog nooit savonds getest maar voelde intuitief gisteren zo♡ 21.30 was de test en vanmorgen al 36,9 ipv 36,6 Wanneer was dan mij eisprong volgens jullie? Wo morgen en gisteravond gevreeën, dan vandaag nog een keer? Morgenochtend lijkt me te laat.... Dankjew voor jullie mee peinzen♡ Liefs
Normaal zou ik zeggen, ik zie hier geen piek Maar kan best zijn dat het bij jou niet knalt Ik zit voor de zekerheid nog ff doortesten
Als hij gisteren piekte, dan springt hij waarschijnlijk vandaag of morgen. Dan zit je met vanavond sowieso goed. Morgen doen als je nog zin hebt
Hoi meiden, Geheel onverwacht mag ikme hier melden ipv 1-15 maart. 2x een NOD in februari hoe fijn Wij gaan voor een 3e kindje dmv icsi, cryo tp in natuurlijke cyclus met ovitrelle voor de eisprong. Vandaag CD 11 een echo en al een groot ei van 18 mm, vanavond dus al ovitrellen en as donderdag een cryo tp. We heben er 6 in de vriezer dus ga er wel vanuit dat er 1 goed ontdooit. NOD 26 februari
❤️ NOD-lijst 16 febr. ‘23 t/m 28 febr. ‘23 ❤️ 16 februari (3) GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 Mina86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 Fladder38 - 38 jaar - 4e kindje - ronde 12 17 februari (2) Maudje123 - 3e kindje - ronde 33 Kiwi3191 - 32 jaar - 1ste kindje - ronde 2 IUI 18 februari (3) Humbly89 - 33 jaar -2e kindje ronde 2 iui-d Denise - 22 jaar - 1e kindje - ronde 4 Patty86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 5 IUI 19 februari (2) Poesmuis - 35 jaar - 3e kindje ronde 2 Youaremagic - 34 jaar - 2 kindje - ronde 6 20 februari (1) Jackieliv - 31 - 3e kindje, 2e kindje ons mooie sterretje bij 22w - ronde 7 21 februari (1) Thamar ♡ 38 jaar ♡ 4e kindje ♡ ronde 7 ♡ 22 februari (1) Guusje12 - 32 - 2e kindje - ronde 3 23 februari (1) Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 10 24 februari (0) 25 februari (1) Babylovebaby - 29 jaar - 3de kindje 26 februari (2) Love2Live - 40 jaar - 5e kindje - ronde 12 na MA Lautjehouw1997 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Staffie84 - 38 jaar - 3e kindje - icsi cryo tp ronde 2 27 februari (0) 28 februari (2) Rouge - 37 - 8ste kindje - ronde 4 na stilgeboren zoontje met 16+3 Pukkie1- 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vmk ❤️❤️❤️❤️ Totaal: (20) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Welkom!! Ha, ik dacht hetzelfde, 2x in 1 maand en dan nog wel in februari! Doe je goed Spannend hoor!!