Ohh je houd het spannend! Lijk heel vluchtig idd iets super licht te zien. Ben benieuwd over een paar dagen!
Pfff ik dacht ik koop dan maar die van kruidvat 2v5.. gaan die van af 25 mIU/ml.. Wanneer kan ik die doen?
Volgens mij zijn die vanaf de nod maar zie iedereen al heel vroeg doen en hij lijkt heel goed te zijn ook voor vroeg testen. Heb ze zelf ook maar dan voor rond mijn nod
Dat is helaas niet het geval. Ben echt ongesteld geweest 13 dagen geleden.. En getempt met lage temperaturen.
Hier nog geen tekens van ei. Denk het deze keer zonder ovu testen probeer te doen omdat ik m normaal wel eigenlijk altijd voel. Hij staat volgens ff voor maandag. Meestal klopt dat wel precies, of t moet veranderen door de femme. Misschien nog restje menstruatie wat achtergebleven is. Moet geen kwaad kunnen. Of bloedinkje van eisprong.
Ben mezelf goed aan het afleiden (TikTok, Netflix etc) plan mijn dagen zo vol mogelijk, drink elke avond nog wel trouw mijn granaatappel sap met cranberry sap en neem nog trouwe elke ochtend 2 capsules tarwekiem olie en de multi vitamine van de Etos zwanger worden. We gaan het zien
Jeetje spannend allemaal meiden, hier begin ik (sorry) steeds meer doorzichtig afscheiding te krijgen dus ik denk maandag m'n piek.. Ga morgen echt goed beginnen met ovu-testen! Xx
Op zich heb ik hele goede ervaringen met KV testen. Is bij elk lichaam anders hoe snel hCG stijgt. Toen ik voor NOD testte begon ik rond 9 DPO en meestal was die uitslag bindend.
Kreeg beetje krampjes en had nog 2 ovu testen. Maar die was nog zo goed als wit. Dus hij zal wel aan t groeien zijn. Vorige ronde was ei zo pijnlijk dat klussen pijn deed. Dus ben benieuwd
Goeiemorgen! Hier vanmorgen een flinke daling in temperatuur en krampen die lijken op de krampen die een paar dagen voor mijn menstruatie beginnen. Vanmorgen toch maar een testje gedaan en negatief. Ik ga er vanuit dat ik door schuif naar de volgende ronde helaas. Nu wachten tot de menstruatie doorzet (of hopelijk niet natuurlijk)
Goedemorgen @Humbly89! Ook al zo vroeg wakker voor de zondag haha! Hier gewekt door de jongste om kwart voor 6!! Die heeft pijn in z'n kaak en oor.. Waarschijnlijk volle holtes door zijn verkoudheid. Temperatuur was hier 37,1.. Ik heb t maar uitgevink want ik weet niet of hij echt rendabel is. Wat balen dat je temperatuur is gezakt! Was dat vorige keren ook al op 9 dpo? Hopelijk betekent het nog niks.