Nee normaal pas op 11 dpo. Maar ik denk dat ik ook niet altijd even goed temperatuur. Vanmorgen temperatuurde ik al om 4 uur ipv kwart over 5.. maar goed we wachten af! Ben toen weer in slaap gevallen om 4 uur en om 5 uur had ik 37.3.. Aaaah dat is pijnlijk beterschap voor je jongste!
Ja ik denk dus ook dat dat heel veel invloed heeft op je temperatuur en dan valt er gelijk niks meer over te zeggen! Nog steeds maar volhouden met geen bloed is goed
Ik heb vanochtend getest met een extra vroege test en zag niet echt een streepje. Wel enorm veel geslapen vannacht (bijna 12 uur), maar is ook drukke periode geweest. Ik ben vandaag 8/9 dpo. Vorige keren had ik rond deze periode veel meer symptomen zoals regelmatig menstruatie buikpijn en gevoelige borsten, dit keer allemaal niet. Was stiekem dus beetje hoopvol. Als je 8/9 dpo negatief test met extra vroege, is dat dan slecht nieuws of kan er echt nog van alles gebeuren?
Alles kan nog! Innesteling kan tot 12 dpo duren en dan duurt het nog 2 dagen voor je het in de urine ziet dus kan alle kanten nog op!
Ik hoop het! Ik houd stiekem nog hoop, heb sinds gisteren veel afscheiding, echt klodders, dat ken ik niet dus we wachten af. Geen bloed is goed
Goeiemorgen lieve vroege vogels♡ Hier vanmorgen 37,1 Heb eisprong gevoeld en klopt met cd11 terwijl die middag ook de positiefste ovu test was... Vandaag 3 dpo....het wachten mag beginnen....ga het ondenken naar elders....want dat wachten vorige maanstond poeh zeg♡ Fijne mooie dag vandaag alle lieve vrouwen