De wachtweken gaan zo zoetjes aan voor iedereen beginnen! Spannend! Heb mijn eitje officieel gehad en ben nu erg aan het duimen dat het raak mag zijn. Aan het klussen kan het dit keer niet liggen Klaar met die voornamelijk rode lijsten en dit maal lekker overwegend roze
Iemand trouwens ervaringen met snelle schildklier? Heb vanmiddag belafspraak met dokter of ik bloed mag laten prikken. Heb last van snel geïrriteerd/overprikkeld, moe, hart die raar doet, niet mezelf zijn. Rare menstruatie. Dacht dat het m'n hormonen waren. Maar kom zelf uit bij snel werkende schildklier. Dus ben benieuwd wat er uit komt
Geen ervaring mee zelf. Maar bloedprikken is altijd een goed idee! Dan kun je in ieder geval een hoop dingen uitsluiten!
Ik weet niet of hier goeie tuurders zijn maar ik zie niks op deze Earlytest, dus ga er vanuit dat het niet meer wat gaat worden. Zit nu op 10dpo. Volgens Flo zou ik 12dpo ongesteld moeten worden, volgens PreMom 14dpo maar die gebruik ik minder lang en vorige x werd ik ook op 12dpo ongesteld. Dus probeer nu pas 13dpo weer te testen. Morgen ben ik druk met werk dus dat scheelt. Vandaag was het rustig en dan kan ik er zo ontzettend veel mee bezig zijn. Ik heb officieel spijt van mijn naam, zwanger worden is niet gezellig maar stressy, messy en depressie
Ik heb vanmorgen deze test gedaan, 8/9 dpo vandaag, NOD pas de 20e… wat heb ik mezelf aan gedaan, haha
Misschien kun je je naam nog veranderen hahaha, maar ff serieus, het is wel echt vreselijk hè, eerst is het nog wel romantisch maar als je al ff bezig bent..
Hahaha ik zal even kijken of dat kan Maar echt, ik merk ook dat we het lastig vinden om het leuk te houden. Laatst lukte het ook niet Ik weet dat sommige het al veel langer proberen dus heb nog niks te klagen, echt respect voor jullie! Wel grappig want ik vroeg mij vroeger altijd af waarom mensen zo super enthousiast zijn als ze zwanger zijn, maar nu snap ik dat pas…
❤️ NOD-lijst 16 febr. ‘23 t/m 28 febr. ‘23 ❤️ 16 februari (3) GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 Mina86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 Fladder38 - 38 jaar - 4e kindje - ronde 12 17 februari (2) Maudje123 - 3e kindje - ronde 33 Kiwi3191 - 32 jaar - 1ste kindje - ronde 2 IUI 18 februari (3) Humbly89 - 33 jaar -2e kindje ronde 2 iui-d Denise - 22 jaar - 1e kindje - ronde 4 Patty86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 5 IUI 19 februari (2) Poesmuis - 35 jaar - 3e kindje ronde 2 Youaremagic - 34 jaar - 2 kindje - ronde 6 Kimm24 -35 jaar -3e kindje - ronde 1 20 februari (1) Jackieliv - 31 - 3e kindje, 2e kindje ons mooie sterretje bij 22w - ronde 7 21 februari (0) 22 februari (1) Guusje12 - 32 - 2e kindje - ronde 3 23 februari (2) Thamar ♡ 38 jaar ♡ 4e kindje ♡ ronde 7 ♡ Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 10 24 februari (1) Love2Live - 40 jaar - 5e kindje - ronde 12 na MA 25 februari (1) Babylovebaby - 29 jaar - 3de kindje 26 februari (2) Lautjehouw1997 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Staffie84 - 38 jaar - 3e kindje - icsi cryo tp ronde 2 27 februari (0) 28 februari (3) Rouge - 37 - 8ste kindje - ronde 4 na stilgeboren zoontje met 16+3 Pukkie1- 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vmk ❤️❤️❤️❤️ AltijdBlijvenDromen - 31jaar - 1e kindje - ronde 6 Totaal: (21) Wachten op eisprong (5) Wachtbankje (17) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ei gevonden! Morgen maar gezellig maken. Wel minder last van dit keer dus femme helpt toch wel wat denk ik!
zooo drukke dagen hier. Mijn vriend is ziek, die heeft het behoorlijk te pakken. Ik heb zelf gelukkig nergens last van * afkloppen * Ik heb wel een overbelaste hand ofzo. Geen idee waarvan. Gaat gelukkig al steeds beter. Zooo, heb me een partij berichten om te lezen. @Humbly89 en @Mina86: jullie houden het wel mega spannend he. Ik hoop echt dat jullie op roze mogen eerdaags. * fingers crossed * @Jackieliv: ik zie een streepje ! zoo duidelijk al zeg. Gefeliciteerd!! @Guusje: Veel klusplezier nog! hopelijk het gouden ei. Ik heb nog andere testen gezien maar daar zag ik geen streepje op, maar is nog vroeg he. kan nog alle kanten op . Hier wel een wat steekjes onderin mijn buik, verder (nog) weinig last.